ȜMA X;20883295 said:this country is so fucked![]()
අමුතු දෙයක් නැහැ බන් කව්රු කොහොම කිව්වත් ඔය photo වලින් දෙමල ගොඩක් උන්ගේ චන්ද හැදෙනවා ආණ්ඩුවට ,හාමුදුරුවෝ හිරේ දාන එකෙන් මුස්ලිම් චන්ද වැඩි වෙනවා ,සිංහල උන්ට ඕව මතක නැහැ චන්දෙ ලං වෙද්දී
ȜMA X;20883295 said:this country is so fucked![]()
අමුතු දෙයක් නැහැ බන් කව්රු කොහොම කිව්වත් ඔය photo වලින් දෙමල ගොඩක් උන්ගේ චන්ද හැදෙනවා ආණ්ඩුවට ,හාමුදුරුවෝ හිරේ දාන එකෙන් මුස්ලිම් චන්ද වැඩි වෙනවා ,සිංහල උන්ට ඕව මතක නැහැ චන්දෙ ලං වෙද්දී



moda katha kiyanna epa bnz.rules nm rules .hamudawe service eka aurudu 10 ta adu ayata pension denne na.so abaditha ayatath meka podui.bt anduwa theeranaya karala thiyenawa dissabled hamotama life time salary denna.anika danatamath oyaayata salary eka. dubalatha vetupa gewanawa near 65000.mage thaththath abadithai ekai mn mewa ganan gena danne.mata deshapalanayak na.bt mn dannawa oya picket eka passe inne mahindala.umbala kiyanawane me ponna anduwak kiyala ithin bn appachchi janadipathi wela unnu kale me getalu wisandanna thibbane undata.mahinda ex president ge kale nidahas dawasei.wijayagrahanaya semarum ulelatai witharai oya abadithayo mathak une.appachchi boruwa kale.bt sirisena eka harigessuwa .dan eka daraganna baruwai me nadagama.

දෑන් ඉන්න නිවටයයි පොන්නයයි විතරක් නෙමේ කලින් හිටපු බල්ලොත් මේ මිනිස්සුන්ගේ කර පිටින් වීරයො වෙලා මේ මිනිස්සුන්ව අමතක කලා. මේ ආණ්ඩුවේ එවුන් නම් කොහොමත් වදයි පොන්නයි කියමුකෝ. කලින් ආණ්ඩුවේ එවුන්වත් මේ මිනිස්සු ගෑන බලල තිබ්බේ නෑනේ.
පලවෙනි යුද සෑමරුම කරන්න කලින්ම යුද්දේ ඉවර වෙච්ච ගමන්ම කරන්න තිබ්බේ මේ මිනිස්සුන්ට ජීවිත කාලේටම සලකන්න ක්රමයක් හදන් එක.
ලන්කාවේ හෑම මිනිහම මේකෙදි මේ කොල්ලන්ගේ පෑත්ත අරන් සටන් කරන්න ඔනේ.
ආණ්ඩුවේ ඉන්න පාහර බල්ලන්ට සෑප වාහන ගන්න සල්ලි වෙන්කරනව මේවට නෑ.
හම්බයන්ට දෙමල්ලුන්ට කෙලින්න කලින් ඔය හෑම සන්විදානෙම එකතු වෙලා මේ මිනිස්සු වෙනුවෙන් සටන් කරන්න ඔනේ.
![]()

ඔවු බන් පට්ට මලක් එන්නේ. කරන්න දෙයක් නෑනේපාහර බල්ලො. මේ වැඩ කරන එවුන්ට ඇස් පනාපිට මේව පලදීපන්. මට කියන්න වචන නෑ. මිනිස්සු එකතුවෙලාවත් අර මුදලක් පිහිටවන්න පුලුවන්නම්.මුන්ට දෙකට නැමෙන්නෙ නැතුව. අනේ බන් මට කියන්න බැරි තරම් කේන්තියි.![]()
පාහර බල්ලො. මේ වැඩ කරන එවුන්ට ඇස් පනාපිට මේව පලදීපන්. මට කියන්න වචන නෑ. මිනිස්සු එකතුවෙලාවත් අර මුදලක් පිහිටවන්න පුලුවන්නම්.මුන්ට දෙකට නැමෙන්නෙ නැතුව. අනේ බන් මට කියන්න බැරි තරම් කේන්තියි.![]()
අම්මපා.....moda katha kiyanna epa bnz.rules nm rules .hamudawe service eka aurudu 10 ta adu ayata pension denne na.so abaditha ayatath meka podui.bt anduwa theeranaya karala thiyenawa dissabled hamotama life time salary denna.anika danatamath oyaayata salary eka. dubalatha vetupa gewanawa near 65000.mage thaththath abadithai ekai mn mewa ganan gena danne.mata deshapalanayak na.bt mn dannawa oya picket eka passe inne mahindala.umbala kiyanawane me ponna anduwak kiyala ithin bn appachchi janadipathi wela unnu kale me getalu wisandanna thibbane undata.mahinda ex president ge kale nidahas dawasei.wijayagrahanaya semarum ulelatai witharai oya abadithayo mathak une.appachchi boruwa kale.bt sirisena eka harigessuwa .dan eka daraganna baruwai me nadagama.

දෑන් ඉන්න නිවටයයි පොන්නයයි විතරක් නෙමේ කලින් හිටපු බල්ලොත් මේ මිනිස්සුන්ගේ කර පිටින් වීරයො වෙලා මේ මිනිස්සුන්ව අමතක කලා. මේ ආණ්ඩුවේ එවුන් නම් කොහොමත් වදයි පොන්නයි කියමුකෝ. කලින් ආණ්ඩුවේ එවුන්වත් මේ මිනිස්සු ගෑන බලල තිබ්බේ නෑනේ.
පලවෙනි යුද සෑමරුම කරන්න කලින්ම යුද්දේ ඉවර වෙච්ච ගමන්ම කරන්න තිබ්බේ මේ මිනිස්සුන්ට ජීවිත කාලේටම සලකන්න ක්රමයක් හදන් එක.
ලන්කාවේ හෑම මිනිහම මේකෙදි මේ කොල්ලන්ගේ පෑත්ත අරන් සටන් කරන්න ඔනේ.
ආණ්ඩුවේ ඉන්න පාහර බල්ලන්ට සෑප වාහන ගන්න සල්ලි වෙන්කරනව මේවට නෑ.
හම්බයන්ට දෙමල්ලුන්ට කෙලින්න කලින් ඔය හෑම සන්විදානෙම එකතු වෙලා මේ මිනිස්සු වෙනුවෙන් සටන් කරන්න ඔනේ.
![]()
