මචන් දම්රෝ එකෙන් මම tv එකක් අරන් තියනවා panasonic තාම අවරුද්දයි . TV එක කැඩිලා(Warranty ) . මේක ගෙනියන්න වත් කව්රුත් එන්නේ නැ අඩුම ගානේ හදන්න ගිහන් දෙන්න දිහවකුත් නැ ඔක්කොම වහල . මට වෙනම හදන තැනකට ගිහින් දෙන්නවත් බැ Warranty තියන නිසා . lockdown එක ඉවර වෙනකම් කාව වත් එවන්න බැහැලු .එතකම් ගෙදර ඉන්න අම්ම තත්තා කාටවත් tv එකක් නැතිව ඉන්න වෙන්නේ . abans showroom ඇරල තියනවා දම්රෝ විතරක් වහගෙන ඉන්නවා . අඩුම ගානේ ඇවිත් අරගෙන යන්නේ වත් නැ . චුන් පාන් කාරයගේ ඉඳල හැමෝම පාරේ මේවට විතරක් වහලා . Online බඩු ගත්තම ඒවා ගෙදරට ගෙනත් දෙනවා . එත් කැඩුන එකක් ගෙදරින් ගෙනියන්න එන්න බැ . මම කස්ටමර් කෙයා කතා කර වැඩක් නැති නිසයි මෙතන දැම්මේ . එන්න බැරි නම් online ඒවත් නවත්වන්න ඕනේ .
