ආයේ නම් දම්රෝ එකෙන් මුකුත් ගන්නේ නැ .

119©

Well-known member
  • Sep 29, 2012
    2,413
    2,163
    113
    ~ගෙදර~
    මචන් දම්රෝ එකෙන් මම tv එකක් අරන් තියනවා panasonic තාම අවරුද්දයි . TV එක කැඩිලා(Warranty ) . මේක ගෙනියන්න වත් කව්රුත් එන්නේ නැ අඩුම ගානේ හදන්න ගිහන් දෙන්න දිහවකුත් නැ ඔක්කොම වහල . මට වෙනම හදන තැනකට ගිහින් දෙන්නවත් බැ Warranty තියන නිසා . lockdown එක ඉවර වෙනකම් කාව වත් එවන්න බැහැලු .එතකම් ගෙදර ඉන්න අම්ම තත්තා කාටවත් tv එකක් නැතිව ඉන්න වෙන්නේ . abans showroom ඇරල තියනවා දම්රෝ විතරක් වහගෙන ඉන්නවා . අඩුම ගානේ ඇවිත් අරගෙන යන්නේ වත් නැ . චුන් පාන් කාරයගේ ඉඳල හැමෝම පාරේ මේවට විතරක් වහලා . Online බඩු ගත්තම ඒවා ගෙදරට ගෙනත් දෙනවා . එත් කැඩුන එකක් ගෙදරින් ගෙනියන්න එන්න බැ . මම කස්ටමර් කෙයා කතා කර වැඩක් නැති නිසයි මෙතන දැම්මේ . එන්න බැරි නම් online ඒවත් නවත්වන්න ඕනේ .
     

    119©

    Well-known member
  • Sep 29, 2012
    2,413
    2,163
    113
    ~ගෙදර~
    එන්න බැරි නම් online ඒවත් නවත්වන්න ඕනේ .
    ඔව් බන් විකුණ ගන්න තියන උවමනාව හදල දෙන්න නැ ,දහසකුත් දේවල් කියනවා හදන්න ඕන වෙද්දී . හොඳ වෙලාවට අවරුදු දෙකක් තව තියනවා . warranty ඉවර වෙන්න කිට්ටුව එකෙක් හිටියොත් කැඩිලා මාසයක් ගියාට පස්සේ Warranty ඉවරයි කියයි
    අඩෝ
     
    • Like
    Reactions: TNHM and NRTG

    niyomax

    Well-known member
  • Sep 24, 2014
    4,595
    7,483
    113
    ඔහොම නම් වෙලා නෑ බං කවදාවත්.. මේ ලොක්ඩවුන් නිසා උන්ටත් මොනාහරි සාධාරණ හේතු ඇති. අවුරුදු ගානක්ම ගොඩක් ප්‍රඩක්ට්ස් යූස් කරන නිසයි කියන්නේ
     

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,820
    113
    ඔහොම නම් වෙලා නෑ බං කවදාවත්.. මේ ලොක්ඩවුන් නිසා උන්ටත් මොනාහරි සාධාරණ හේතු ඇති. අවුරුදු ගානක්ම ගොඩක් ප්‍රඩක්ට්ස් යූස් කරන නිසයි කියන්නේ (2)
     

    malakadss

    Well-known member
  • Mar 8, 2009
    22,865
    1
    36,597
    113
    xxx
    සින්ගර් අබාන්ස් එක්ක බලනකොට දම් රෝ එකේ සර්විස් එක පට්ට. දම් රෝ එකත් අවුල් ගියොත් වෙන ගන්න එකෙක් නෑ ලන්කාවේ... නිකන් ඉන්න තමා වෙන්නේ
     

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,942
    167,733
    113
    එකමත් එක රටක
    TV නොබලා හිටියා කියලා සතියක් දෙකල් මැරෙනවයෑ.

    උඹ ගන්න එපා. අපි නම් ඉස්සරහටත් Damro තමා
    tv එක කැඩුන කියලා එච්චර පාඩුවක් නෑ නේ. ඕකට ඉස්සර මිනිස්සු කිව්වේ මෝඩ පෙට්ටිය. අද කාලෙට ගැලපෙන නම.
     

    119©

    Well-known member
  • Sep 29, 2012
    2,413
    2,163
    113
    ~ගෙදර~
    කොහෙ දම්රෝ එකෙන්ද ගත්තෙ?
    Jaela
    මට නිකං හිතෙනව මේ දවස්වල damro එකට මඩ ගහන campaign එකක් යනව කියල. 🤔
    හරි ,මඩ නම් මේක දම්රෝ එකට පෙන්වන්න manager කෙනෙක් ට මටත් එතොකොට tv හදා ගන්න පුළුවන් .
    ඔහොම නම් වෙලා නෑ බං කවදාවත්.. මේ ලොක්ඩවුන් නිසා උන්ටත් මොනාහරි සාධාරණ හේතු ඇති. අවුරුදු ගානක්ම ගොඩක් ප්‍රඩක්ට්ස් යූස් කරන නිසයි කියන්නේ
    හරි එහෙනම් call කරලා බලන්න මචන් උන්ගේ ෂෝ රූම් ඔක්කොම වහලාලු ලංකාවේම .
     
    • Like
    Reactions: TNHM

    Bitter Truth

    Well-known member
  • Dec 19, 2015
    24,446
    47,466
    113

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,632
    67,981
    113
    Mae para ac eka service karanna phone ekata call karala man answer kare nethi hinda gedara no ekatath call karala awe.feel like a god.
     
    • Like
    Reactions: gman187 and TNHM