මේ කෙලවිලා තියෙන්නේ ලොකු ළමයට සල්ලි යවලා බන්.. අපේ ගැනිගේ වැඩ. ලක්ෂ 2ක් කිට්ටු වෙන්න ඒකිට සල්ලි යවලා.. පට්ට වේසි දැන් බිල ගෙවන්නෙත් නැ හුකන වේසිගෙ දුව මගුලක් කරනවද මන්දා සල්ලි වලට..
තාත්තටම හුකොන ළමයි බන් උන්. මගේම උන් කියලා ෂුවර් හැබැයි, මාත් ඔය වයසේ ඔහොම්මමයි..
උබ එදා රුම් එකේ හිටියනම් ඔහොම කියන්නේ නැ.. මම රැවටුනා බන්.. විනාඩි 10 ආතල් එකට...
දරුවෝ කරුම කියන්න හොද නැ.. එත් කරුමේ බන්..![]()
කියක් වගේ දානවද මචන්.. සිරාවටම අහන්නේ... උබේ ළමයින්ටත් වැඩි වැඩියෙන් ලැබෙන්න ඕනා, මගේ ළමයින්ගේ ආයුෂත් උබේ ළමයින්ට ලැබෙන්න ඕනා..


උබ මොකෙක්ද බං ෆෙක් එකකින් උනත් මෙච්චර චාටර් වෙන්නේ හරිම කුඡිතයි නේද බ්රෝ! ආතල් ගන්න එකෙත් සීමාවක් තියෙන්න ඔනේ බං ! තොට ඔච්චර හොද ලයිෆ් එකක් තියන එකේ ආතල් එකට වත් දරුවෝ චාටර් කරන්න එපා බං ඒක පවු බං !![]()

.ඌ ගන්නෙ වෙනම ආතල් එකෙක් , ඒක උබට තේරෙන්නෙ නෑ... ගෑනියෙක් මිනියෙක්ට කියල හුකාගත්තම ඒකිට දැනෙන ආතල් එක උබ දන්නවද ! ඒ වගේ තමයි....![]()


අනේ මන්ද බං හැමදාම මු එක එක කෙහෙල් මල් දාලා ආතල් ගන්නවා මටත් හිතෙනවා උබ කියන එක හරි කියලා දැන්නම්


උබ මොකෙක්ද බං ෆෙක් එකකින් උනත් මෙච්චර චාටර් වෙන්නේ හරිම කුඡිතයි නේද බ්රෝ! ආතල් ගන්න එකෙත් සීමාවක් තියෙන්න ඔනේ බං ! තොට ඔච්චර හොද ලයිෆ් එකක් තියන එකේ ආතල් එකට වත් දරුවෝ චාටර් කරන්න එපා බං ඒක පවු බං !![]()

කොකාකෝල බොන්න එපා..![]()
මේක බලපං තේරෙයි
I, may be an idiot but no fool:::: :::::::::
![]()
මේ කෙලවිලා තියෙන්නේ ලොකු ළමයට සල්ලි යවලා බන්.. අපේ ගැනිගේ වැඩ. ලක්ෂ 2ක් කිට්ටු වෙන්න ඒකිට සල්ලි යවලා.. පට්ට වේසි දැන් බිල ගෙවන්නෙත් නැ හුකන වේසිගෙ දුව මගුලක් කරනවද මන්දා සල්ලි වලට..



Genitai Minihatai Car thiyan 100k 200k illana janadipathi kenek gena ahuvamai.උබලා ඉතින් ෆේක් කියනවනේ මම. බොරු ඕනේ නැ. කෙලින්ම කතාව කියන්නම්කො.. සල්ලි ටිකක් ඕනා පොඩි වැඩකට.. මොකද කියන්නේ උබලා මට දෙනවද? මේකේ ඉන්කම් ටැක්ස් ගෙවන උනුත් ඉන්න එකේ, ආයේ ලෝන් ගහන්න ඕනා නැනේ.. මෙච්චර දවසක් වටකැති ගැහුවේ මේකට තමා. මොකද කියන්නේ.. රුපියල් 100-200 වගේ තේ එකක් බොන සල්ලි උබලා මට දෙන්න කැමතිද? කැමතිනම් විතරක් සද්ද නැතුව පීඇම් එකක් දාල කියන්න. අකමැති උන් බම්ප් එකක් දාලා යන්න.. සල්ලි නැතිම උන් අවුලක් නැ, එහෙම තරහක් නැ..
මේ කෙලවිලා තියෙන්නේ ලොකු ළමයට සල්ලි යවලා බන්.. අපේ ගැනිගේ වැඩ. ලක්ෂ 2ක් කිට්ටු වෙන්න ඒකිට සල්ලි යවලා.. පට්ට වේසි දැන් බිල ගෙවන්නෙත් නැ හුකන වේසිගෙ දුව මගුලක් කරනවද මන්දා සල්ලි වලට..
උබ බැදලනෙ.. business එකක් තියනව කරනවනම්..
Wifeගෙ පරන panty ටිකක් එකතු කරල kota nihal ට currier service එකකින් යවපන් 500 කට විතර.. cash on delivery දාල යවපන් එතකොට උටත් sure. Business එක නැගලම යනකොට expand කරපන්, යට සායවල් , bra එහෙමත් යවපන්, මතක ඇතුව හොදට දාඩිය ගද ඒව යවපන්.. උබට හොද business එක කරනවනම්.