ආයේ බොරු ඕනා නැ කෙලින්ම බහින්න්නම්කො

Janadipathi

Banned
Mar 29, 2016
5,119
285
0
SriLanka-100-rupees-front.jpg


Sorry couldn't help you these days..

BUMP
එල මචන්, අවුලක් නැ
 

E Jay

Well-known member
  • Mar 18, 2017
    2,158
    421
    83
    ලංකාවේ තමයි!
    මේ කෙලවිලා තියෙන්නේ ලොකු ළමයට සල්ලි යවලා බන්.. අපේ ගැනිගේ වැඩ. ලක්ෂ 2ක් කිට්ටු වෙන්න ඒකිට සල්ලි යවලා.. පට්ට වේසි දැන් බිල ගෙවන්නෙත් නැ හුකන වේසිගෙ දුව මගුලක් කරනවද මන්දා සල්ලි වලට..

    තාත්තටම හුකොන ළමයි බන් උන්. මගේම උන් කියලා ෂුවර් හැබැයි, මාත් ඔය වයසේ ඔහොම්මමයි..

    උබ එදා රුම් එකේ හිටියනම් ඔහොම කියන්නේ නැ.. මම රැවටුනා බන්.. විනාඩි 10 ආතල් එකට...

    දරුවෝ කරුම කියන්න හොද නැ.. එත් කරුමේ බන්.. :(:(

    කියක් වගේ දානවද මචන්.. සිරාවටම අහන්නේ... උබේ ළමයින්ටත් වැඩි වැඩියෙන් ලැබෙන්න ඕනා, මගේ ළමයින්ගේ ආයුෂත් උබේ ළමයින්ට ලැබෙන්න ඕනා..

    උබ මොකෙක්ද බං ෆෙක් එකකින් උනත් මෙච්චර චාටර් වෙන්නේ හරිම කුඡිතයි නේද බ්‍රෝ! ආතල් ගන්න එකෙත් සීමාවක් තියෙන්න ඔනේ බං ! තොට ඔච්චර හොද ලයිෆ් එකක් තියන එකේ ආතල් එකට වත් දරුවෝ චාටර් කරන්න එපා බං ඒක පවු බං !:sorry::baffled:
     

    KasunKDP

    Well-known member
  • Oct 29, 2013
    35,872
    1,653
    113
    hell
    උබ මොකෙක්ද බං ෆෙක් එකකින් උනත් මෙච්චර චාටර් වෙන්නේ හරිම කුඡිතයි නේද බ්‍රෝ! ආතල් ගන්න එකෙත් සීමාවක් තියෙන්න ඔනේ බං ! තොට ඔච්චර හොද ලයිෆ් එකක් තියන එකේ ආතල් එකට වත් දරුවෝ චාටර් කරන්න එපා බං ඒක පවු බං !:sorry::baffled:

    ඌ ගන්නෙ වෙනම ආතල් එකෙක් , ඒක උබට තේරෙන්නෙ නෑ... ගෑනියෙක් මිනියෙක්ට කියල හුකාගත්තම ඒකිට දැනෙන ආතල් එක උබ දන්නවද ! ඒ වගේ තමයි.... :baffled:
     

    shadow1

    Well-known member
  • Jun 12, 2015
    6,769
    1,223
    113
    Earth
    උබ බැදලනෙ.. business එකක් තියනව කරනවනම්..

    Wifeගෙ පරන panty ටිකක් එකතු කරල kota nihal ට currier service එකකින් යවපන් 500 කට විතර.. cash on delivery දාල යවපන් එතකොට උටත් sure. Business එක නැගලම යනකොට expand කරපන්, යට සායවල් , bra එහෙමත් යවපන්, මතක ඇතුව හොදට දාඩිය ගද ඒව යවපන්.. උබට හොද business එක කරනවනම් :lol:.
     
    Last edited:

    මරුසිරා

    Well-known member
  • Mar 5, 2012
    14,353
    1,577
    113
    out of the blue
    ජනදිපතිතුමෝ මහබැංකු හොරකමෙන් පස්සේ අගමතුටුමා ගාව සල්ලි ගෝනි ගණන් .එක මල්ලක් ඉල්ලගනින්කෝ :baffled:
     

    E Jay

    Well-known member
  • Mar 18, 2017
    2,158
    421
    83
    ලංකාවේ තමයි!
    ඌ ගන්නෙ වෙනම ආතල් එකෙක් , ඒක උබට තේරෙන්නෙ නෑ... ගෑනියෙක් මිනියෙක්ට කියල හුකාගත්තම ඒකිට දැනෙන ආතල් එක උබ දන්නවද ! ඒ වගේ තමයි.... :baffled:

    :lol::lol::lol: අනේ මන්ද බං හැමදාම මු එක එක කෙහෙල් මල් දාලා ආතල් ගන්නවා මටත් හිතෙනවා උබ කියන එක හරි කියලා දැන්නම්:lol::lol::lol:
     

    Pessimist

    Well-known member
  • Mar 6, 2018
    20,665
    1,562
    113
    🌎
    උබ මොකෙක්ද බං ෆෙක් එකකින් උනත් මෙච්චර චාටර් වෙන්නේ හරිම කුඡිතයි නේද බ්‍රෝ! ආතල් ගන්න එකෙත් සීමාවක් තියෙන්න ඔනේ බං ! තොට ඔච්චර හොද ලයිෆ් එකක් තියන එකේ ආතල් එකට වත් දරුවෝ චාටර් කරන්න එපා බං ඒක පවු බං !:sorry::baffled:

    මේක බලපං තේරෙයි :yes:
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,726
    87,127
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    මේ කෙලවිලා තියෙන්නේ ලොකු ළමයට සල්ලි යවලා බන්.. අපේ ගැනිගේ වැඩ. ලක්ෂ 2ක් කිට්ටු වෙන්න ඒකිට සල්ලි යවලා.. පට්ට වේසි දැන් බිල ගෙවන්නෙත් නැ හුකන වේසිගෙ දුව මගුලක් කරනවද මන්දා සල්ලි වලට..

    පවු ඒ අසරණීට බනින්න එපා. ඉන්න තැන කියන්න මං ගිහින් බිල ගෙවල දාන්න කියන්න. සල්ලි වියදම් වෙලානම් සල්ලි ටිකක් දීල එන්නං. :love::love::love:
     

    Lejayange

    Well-known member
  • Mar 23, 2015
    18,955
    5,596
    113
    ඕක හරියන වැඩක් නෙවෙයි බන් පෝයදාට කැළණි පන්සල ලඟට ගිහින් ලේන්සුවක් එලාගෙන වාඩියක් දාගෙන හිටපන්...

    wr.jpg
     
    Last edited:

    10ben

    Well-known member
  • Apr 21, 2011
    3,277
    3,068
    113
    උබලා ඉතින් ෆේක් කියනවනේ මම. බොරු ඕනේ නැ. කෙලින්ම කතාව කියන්නම්කො.. සල්ලි ටිකක් ඕනා පොඩි වැඩකට.. මොකද කියන්නේ උබලා මට දෙනවද? මේකේ ඉන්කම් ටැක්ස් ගෙවන උනුත් ඉන්න එකේ, ආයේ ලෝන් ගහන්න ඕනා නැනේ.. මෙච්චර දවසක් වටකැති ගැහුවේ මේකට තමා. මොකද කියන්නේ.. රුපියල් 100-200 වගේ තේ එකක් බොන සල්ලි උබලා මට දෙන්න කැමතිද? කැමතිනම් විතරක් සද්ද නැතුව පීඇම් එකක් දාල කියන්න. අකමැති උන් බම්ප් එකක් දාලා යන්න.. සල්ලි නැතිම උන් අවුලක් නැ, එහෙම තරහක් නැ..
    Genitai Minihatai Car thiyan 100k 200k illana janadipathi kenek gena ahuvamai.
     

    KOTA NIHAL

    Well-known member
  • May 27, 2016
    20,951
    4,626
    113
    මේ කෙලවිලා තියෙන්නේ ලොකු ළමයට සල්ලි යවලා බන්.. අපේ ගැනිගේ වැඩ. ලක්ෂ 2ක් කිට්ටු වෙන්න ඒකිට සල්ලි යවලා.. පට්ට වේසි දැන් බිල ගෙවන්නෙත් නැ හුකන වේසිගෙ දුව මගුලක් කරනවද මන්දා සල්ලි වලට..

    dapan balanna duwage photo 1k
     

    KOTA NIHAL

    Well-known member
  • May 27, 2016
    20,951
    4,626
    113
    උබ බැදලනෙ.. business එකක් තියනව කරනවනම්..

    Wifeගෙ පරන panty ටිකක් එකතු කරල kota nihal ට currier service එකකින් යවපන් 500 කට විතර.. cash on delivery දාල යවපන් එතකොට උටත් sure. Business එක නැගලම යනකොට expand කරපන්, යට සායවල් , bra එහෙමත් යවපන්, මතක ඇතුව හොදට දාඩිය ගද ඒව යවපන්.. උබට හොද business එක කරනවනම් :lol:.

    badu honda nam gewanawa honda milak,puluwan thram hodapu nathi ewle galawapu ewa set karapan.