yaya mamath hithuwe heart attack ekak kiyalaa mokada anga pumban inna ewa tibbe. passe tama dakke kaanuwaka bike eka padalaa kiyalaa.Man oka fb eke dakka accident scene eka dakke ne muge photo eka vitharai dakke
Eth hithuwa mehema gym Gihan active idalath aga hadalath heart attack ekak avithda kiyala
Dan e baya giyaa![]()
yaya mamath hithuwe heart attack ekak kiyalaa mokada anga pumban inna ewa tibbe. passe tama dakke kaanuwaka bike eka padalaa kiyalaa.
විහිලුවට ගන්න එපා ඉතින්, බයික් එක කියන්නෙ උන්ට private jet එකක් වගේ එකක්යකඩ යකා??
කෝච්චියක් ඇවිත් ද කාණුවට දාලා තියෙන්නේ?
Man oka fb eke dakka accident scene eka dakke ne muge photo eka vitharai dakke
Eth hithuwa mehema gym Gihan active idalath aga hadalath heart attack ekak avithda kiyala
Dan e baya giyaa![]()
Nope bananga pumban inna unta thama heart attack aduma
Unlikely, cardio nokara strength training vitharak karana ekek wanna one ehenamහාට් එටෑක් එකක් ඇවිත් සිහිය නැතුව කාණුවට පැද්ද වෙන්නත් පුළුවන්![]()
ඔය ගානට හදාගන්න කොච්චර මොලේ අඩු වෙන්න ඕනද දන්නෑ නේදpatta shoulders muge
උඹේ ඔලුවත් වැදුනද හයියෙන්? කියපු හුත්තක් තේරුනෙ නැති නිසා ඇහුවෙwrong side ආපු බස් කරයෙක්ගෙන් බේරෙන්න ඔය වගේ මෝඩ විදිහට පාර අයිනේ edge එක්ක හදපු වැටිලා ගියපු morphine වලින් සති ගානක් හිටියේ මුළු ඇඟම තුවාල දෙන්නගෙම hornet එකක් bike එක බරට කණුවේ හිර උනාම තවත් තුවාල වැඩි
කැඩිලා නැහැ ඇත පය හිමින් මුන් ආපු නිසා .
මන් හිතුවෙත් bike එක කෝච්චියේ හැප්පිලා කියලයකඩ යකා??
කෝච්චියක් ඇවිත් ද කාණුවට දාලා තියෙන්නේ?