Steps marama simple machan.. softwear eka download karala.. bux site wala register wela logins tika softwear ekata dapan.. ita passe hamadhama run karapan
mulin ...meaka account 10k vithara hadala cheek karana barida ? IP ekan ape ahuwanawada ? ekama paypal ekata dana kotta matter nedda ?...thawa machan uba kiyak earn karada ???? rep++++



