ඇඩ් ක්ලික් කර කර දඟලපු කාළේ ඉවරයි

flag au:

Well-known member
  • Jun 5, 2010
    5,872
    1,350
    113
    Steps marama simple machan.. softwear eka download karala.. bux site wala register wela logins tika softwear ekata dapan.. ita passe hamadhama run karapan



    mulin ...meaka account 10k vithara hadala cheek karana barida ? IP ekan ape ahuwanawada ? ekama paypal ekata dana kotta matter nedda ?...thawa machan uba kiyak earn karada ???? rep++++
     

    BuX

    Member
    Feb 6, 2011
    113
    11
    0
    mulin ...meaka account 10k vithara hadala cheek karana barida ? IP ekan ape ahuwanawada ? ekama paypal ekata dana kotta matter nedda ?...thawa machan uba kiyak earn karada ???? rep++++

    ubata $100k ona nam account 50k hadhanna ona..... mama account 120k run karanawa... mama meka patan aran dhan 3weeks wage machan.. $83k Payout kala.. Me softwear eka run wenne PROXY walin bun
     

    NipunaDDDD

    Well-known member
  • Jan 16, 2009
    1,556
    120
    63
    රී-පෝස්ට්....

    මම ලින්ක් එක පැහැදිලිවම දාලා තියෙනව නෙ බන්.. ආයෙත් දාන්න අවශ්ය නැහැ නෙ:)

    Sorry Macho Mama Echara Hituwe ne Nikamata Demme. :)

    Mama Karanne Sites 3y Uba Karana Site Walin Gewanawada? mama Karana Site tuna Gena mama Hodata Hoyala Register Une.

    Ube Site Tika Mata PM karanawada.

    Menna mama Karana 3

    Buxp.info
    paidtoclick.in
    Hkbuzz

    Mama Tawa Neobux karanawa. Ekata nam Mona Auto clicker ekak wath Use karanne ne Mokada Ads 4 ne tiyenne :D
     

    NipunaDDDD

    Well-known member
  • Jan 16, 2009
    1,556
    120
    63
    රී-පෝස්ට්....

    මම ලින්ක් එක පැහැදිලිවම දාලා තියෙනව නෙ බන්.. ආයෙත් දාන්න අවශ්ය නැහැ නෙ:)


    Macho Meken eka Site ekaka Multi Accounts hadanda berida?

    Mama Ahala tiyana Widiyatanam Puluwan

    mama Net eke Search karala Beluwa hambaune ne
     

    NipunaDDDD

    Well-known member
  • Jan 16, 2009
    1,556
    120
    63
    ubata $100k ona nam account 50k hadhanna ona..... mama account 120k run karanawa... mama meka patan aran dhan 3weeks wage machan.. $83k Payout kala.. Me softwear eka run wenne PROXY walin bun

    KO Ban Mage PM ekata Reply Ekak Ne ne :baffled:
     

    NipunaDDDD

    Well-known member
  • Jan 16, 2009
    1,556
    120
    63
    Puluwan machan.... mama neobux account 57k run karanawa

    Macho Hadana Widiya Kiyala Diyanko.

    Mama Net eke search kara dawas ganak Ita passe tama Me uben ahuwe ada.

    Neobux hari wena ona account ekakata hari hadana widiya kiyala diyanko
     

    BuX

    Member
    Feb 6, 2011
    113
    11
    0
    Macho Hadana Widiya Kiyala Diyanko.

    Mama Net eke search kara dawas ganak Ita passe tama Me uben ahuwe ada.

    Neobux hari wena ona account ekakata hari hadana widiya kiyala diyanko

    Email account / neobux account manualyhadanna ona