Ahapan machan ubata denaganna ona ewa?ado, loan gena kiyapallako danna ekek. housing loan wage ewa tibbata, land ganna ehema option nedda ( land sale karayongen newei)
ඔව් ඔව්![]()
නැත්තම් පදිංචියට හොදම ඉඩම කියල පොඩි වැස්සටත් යන වෙන ඉඩම් එහෙම ඕනි තරම් විකුනනවනේ, අර facebook meme pages වල share වෙන්නේ photos.
වටේ පිටේ මිනිස්සු එක්ක කතා කරලා වට පිටාව ගැන දැනගන්න එක එහෙම වටිනවා


KohedaMn land sale ekakin 2018 1.80ta 20k gatta. Dan 3i 75k wtra Purch eka etana. ☺
බැංකුවේ salli දානවට වඩා labai
Bump. Mageth idea ekak thiyenawa idamen 40perch wage wikunanna![]()
Ahapan machan ubata denaganna ona ewa?
housing loan denne machan, ge hadanna idamak ganna, bageta hadapu geyak iwara kara ganna, hadapu geyak ganna wage purposes walata..
ne machan, mama baluwe chilaw side eke pol idam ehema oni taram tiyenawa, ithin ehema ewa ganna ithin kohomath housing loan walin behene neda. ewata wena monawahari method tiyenawada.
Gampaha, Yakkala hariye bnKoheda ban thiyenney mamath idmak hoyanawa...
Gampaha, Yakkala hariye bn