ඉඩම් සම්බන්ද ප්‍රශ්නයක්..........................

patzz

Well-known member
  • Mar 2, 2008
    1,145
    605
    113
    මෙන්න ක්‍රමේ....:yes::yes:
    දැන් ඔයාලාට ප්‍රශ්න ගොඩයි.....කරන්න දෙවල් ගොඩයි..ඉඩම් නඩු ගැන දන්නවනේ...යන කාලයක් හිතා ගන්න බැහැ :no:

    Ow oka maha guu case ekak. naduwedi aru godak kal oka bukthi vidalal nam nadu karaya uu ganan hithala sometime oken kallak uta denawa. uu pennuwoth uta jivath wenna margayak na. yanna thanak na kiyala edame piti passata wenna kallak uta devi.

    anika arunge lawyer ta puluwan oya wage naduwak adu ma gane awurudu 3k wath adan yanna
     

    max33

    Well-known member
  • Feb 10, 2011
    1,279
    56
    48
    අපි ඉඩමෙ වටිනාකමෙන් 25% මිනිහ එලව්වට පස්සෙ ඩෙන්නම් කියල තමයි ලොයර් ඉස්සරහ ලියල ඔප්පුව ගත්තෙ.
     

    max33

    Well-known member
  • Feb 10, 2011
    1,279
    56
    48
    සමූපෙන් මිනිහටය් අපි සමූපෙටය් නඩු දාලා තියෙන්නෙ?
     

    max33

    Well-known member
  • Feb 10, 2011
    1,279
    56
    48
    ඌ අවුරුදු ගානක කුලී දෙන්න තියෙනවලු
     

    patzz

    Well-known member
  • Mar 2, 2008
    1,145
    605
    113
    Miniha kochchara kal oke innawa da? Uba gihin edamata KAVIT ekak dapan katawath vikunanna bari wenna. sometime aru dala athi. ahema unoth ekata udin dapan. Ethakota ubalage aithiya penawa wadi.

    Balapan aru hora oppuwak hadala dala da kiyala.


    Oya wage case hena awul. aru edapu kale wadi nam, uta godak wasi.
     

    patzz

    Well-known member
  • Mar 2, 2008
    1,145
    605
    113
    Machan ubalata oya edama hambenawa nadu kiuwa ma. Ubala balanna one uta oken kotasak noyana vidiyata wade karanna. U hadanawa aththe oken kotasak uta ganna, nadu karayata uge amaru kam kiuwoth and bukthi vidapu kale godak wadi nam ahema denawa
     

    patzz

    Well-known member
  • Mar 2, 2008
    1,145
    605
    113
    3 - 4k nam echchara awulak na. Police ta gihin mulin entry ekak danna. e gawata uwa policeta gennai. u yanna kamathi naththam ubala nadu danna.awuruddak wath yai aduma. wena karanna deyak na.

    naththam thugs la dala aliyata adala dala padinchchi wenna. ai uta athulata nam enna denna epa
     

    patzz

    Well-known member
  • Mar 2, 2008
    1,145
    605
    113
    ahenam thawath awul. kohoma hari ubalata nadu kiyannama wenawa miniha yanne naththanm. KAVIT ekak damma ma edamata hodai. hora oppu hadala mukuth karanna ba
     

    max33

    Well-known member
  • Feb 10, 2011
    1,279
    56
    48
    metana samuupeta tawa salli ganna tiyena nisa audit kaloth prashnayak enawa neda? samuupetath aniwa nadu kiyanna natuwa minihawa edala daanna barida?
    me prashne gena samuupe ihalata inform karana eka hodai neda?