මෙන්න ක්රමේ....
දැන් ඔයාලාට ප්රශ්න ගොඩයි.....කරන්න දෙවල් ගොඩයි..ඉඩම් නඩු ගැන දන්නවනේ...යන කාලයක් හිතා ගන්න බැහැ![]()
Ow oka maha guu case ekak. naduwedi aru godak kal oka bukthi vidalal nam nadu karaya uu ganan hithala sometime oken kallak uta denawa. uu pennuwoth uta jivath wenna margayak na. yanna thanak na kiyala edame piti passata wenna kallak uta devi.
anika arunge lawyer ta puluwan oya wage naduwak adu ma gane awurudu 3k wath adan yanna


