ආ බොස්...
ආයෙ කවදද අපිට මේ වගෙ පට්ට ඉවෙන්ට් එකක් ලැබෙන්නේ???![]()


good morning gembi

mama ek awith 1 year nisa..

ada thama ek eke cutema dawasa..mama ek awith 1 year nisa..
![]()



ආ බොස්...
ආයෙ කවදද අපිට මේ වගෙ පට්ට ඉවෙන්ට් එකක් ලැබෙන්නේ???![]()






ada thama ek eke cutema dawasa..mama ek awith 1 year nisa..
![]()

අද මොනවා වෙවිද දන්නෙ නෑ.ada thama ek eke cutema dawasa..mama ek awith 1 year nisa..
![]()

අපි බීපුවට උබට වැදුනා නේද?munu mathakai hodata kethtu konde kotata kapa atha anith ekkana![]()

එළ...lagadima monawahari ekakin set wemu machan eda wagema tama plan karan yanawa ,,,,appe nama mathaka tiyaganna eda winda duka![]()
dan hari mathakai muna



මේ පාරටත් එක්ක ඊලග පාර නෙබු අයිය ගානෙ බෝතල් දෙකක්එළ...
අපිත් බලාගෙන ඉන්නේ එදා වගෙ ඩබල් ෆන් එකකට ඊළගට සෙට් වෙන්න...
නම අනිත් උන් වගේ ෂෝට් කරලා නෙබූ කියපන්...
මැච් එකේ ලින්ක් එක දියංකො තියෙනවනම්![]()

බොරු පාල...අපි බීපුවට උබට වැදුනා නේද?
උබ කියන ඒවත් දැන් තේරෙන්නෙ නෑ![]()

රායිට්...මේ පාරටත් එක්ක ඊලග පාර නෙබු අයිය ගානෙ බෝතල් දෙකක්![]()

ada thama ek eke cutema dawasa..mama ek awith 1 year nisa..
![]()
ada elakiri eka harima slow 
ah magen suba patum tawa awrudu 1000k wath elakiriye hodin lebenna kiyala parthna karanawa eda awe nathi unata![]()
thankuuu bro..

Suba pathum![]()

අද මොනවා වෙවිද දන්නෙ නෑ.
දවසම කිරිය ඩවුන් වෙලා තිබ්බොත් පුදුම වෙන්න එපා![]()

යාළුවා;16129353 said:congrats.ada elakiri eka harima slow
![]()


he he..thankuuu bro..
![]()
![]()
thankuuu bro..![]()
![]()
hafoi onna kiwwa mr.truth thawath boruwak..![]()
Thankoo bro..![]()
ada speed ek eka..![]()

සිරාවටම 



යාළුවා;16129408 said:කව්ද කියන්නෙ. ප්රොබ්ලම් ලෝඩින් පේජ් එරර් ඒක එනවා.සිරාවටම
![]()

යාළුවා;16129408 said:කව්ද කියන්නෙ. ප්රොබ්ලම් ලෝඩින් පේජ් එරර් ඒක එනවා.සිරාවටම
![]()



ane boru kiyannepa halo..![]()
![]()
duka thama monawa karannada oyalage karume 