ඉස්කෝලේ කාලේ පට බැදුණු නම්

Idias

Well-known member
  • Feb 25, 2016
    7,396
    3,708
    113
    @kasun_kbp @Sandy_Fdo @Idias @kasun090354t @spunkyisii මුන්ට නම් "අම්මට හුකන්නා" කියලා කියලා තියෙන්නේ. පොඩි කලේ ඉදන් වදාපු අම්මට ආසාවෙන් ඉදලා තියෙන්නේ,
    ඔවු පොම්සි @Killer Clown ගේ අම්මගේ පුක රවුම් නාකි මයිනා පුක බෝර් කලේ අවු 15න් කැරි වේසාවිගේ හුත්ත ගන්න දෙයක් නෑ කොහොමත් ඔකගූ හැලියක් හිගන්නොත් ගහනවා රු 50ට අවජාතක බැල්ලිට :LOL::LOL::LOL:
     

    ncw1982

    Well-known member
  • Nov 23, 2007
    543
    667
    93
    නික් නේම් එකක් නම් නෙවේ මේක...

    මන් ඉස්සර a/l ක්ලස් ගියේ හැමදාම පරක්කු වෙලා... පටන් ගෙන පැයක් වත් ගියාම තමා මං යන්නේ... 1000ක් 2000ක් මැදින් ගිහින් ඉස්සරහා පෝලිමේ ඉදගන්නවා... සර්ටත් මේක නෝටිස්... එක දවසක් මම එද්දී සර් ඇහුවා "උබ කලාපෙන්ද යකෝ හැම දාම වෙලා ගිහින් එන්නේ" කියලා...

    ඔක්කොම හිනා උනා පට්ට චාටර්... එදා ඉදං මන් එද්දී ළමයි "ඔන්න කලාපෙන් එනවා" කියනවා... පස්සේ පස්සේ මං වෙලවට එන්න පුරුදු උනා...
    රොටරි ක්ලාස් එකේ අපේ එකෙක් හිටිය ඌත් උඹ වගේ පරක්කු වෙලා එන්නේ.. සර් ඌ එනකොට කියන්නේ ..අනේ කෙල්ලනේ මේ කොල්ල දිහා කවුරුත් බලන්නේ නැති නිසා , මේකා පරක්කු වෙලා එනවා.. පොඩ්ඩක් බලපල්ලා . ඌත් හැමදාම පරක්කු වෙනවා ඕක අහගන්න

    8 වසරේදී සිංහල ටීචර් කිව්වා ,පුළුවන් තරම් දන්නා යුගල පද ලියන්න කියල, අපේ මුස්ලිම් එකෙක් ලියල අංජ-බජල් කියල, එදා ඉදල උගේ කාර්ඩ් එක අංජ-බජල්. තව දවසක ටීචර් ඇහුව තමන්ට ගෙදරට ආදරේට කියන නම, එකෙක් කිව්වා "වස්තුව" .. ඌට එදා ඉදල කාර්ඩ් එක "object"
    ------ Post added on May 27, 2022 at 3:12 PM
     

    Killer Clown

    Well-known member
  • Oct 13, 2017
    1,497
    2,038
    113
    ඔවු පොම්සි @Killer Clown ගේ අම්මගේ පුක රවුම් නාකි මයිනා පුක බෝර් කලේ අවු 15න් කැරි වේසාවිගේ හුත්ත ගන්න දෙයක් නෑ කොහොමත් ඔකගූ හැලියක් හිගන්නොත් ගහනවා රු 50ට අවජාතක බැල්ලිට :LOL::LOL::LOL:
    අම්මට හුකන්නා
     

    niranga1989

    Well-known member
  • Jan 29, 2021
    7,742
    11,084
    113
    Malli kiyala kiwwe

    mul lamawiya sanwardanaya wela.tibbe nathi nisada kohe

    Kollo wela cd bedaddi man genawe tom and jerry cd

    Wagarachchi sir bag check karanna eddi tom n jerry cd eka kudu karala eliyata damma..