ඊබේ සෙලින් ගැන ගොඩාක් අත්දැකීම් තියන කොන&#3482

siri2016

Junior member
  • May 7, 2016
    68
    32
    18
    ඊබේ සෙලින් ගැන ගොඩාක් අත්දැකීම් තියන කොන&#3482

    ඊබේ සෙලින් ගැන ගොඩාක් අත්දැකීම් තියන කොනක්ගෙන් ලොකු උදවුවක් අවශ්‍යයි. එහෙම කවැරුහරි ඉන්නවානම් පණිවිඩයක් එවන්නකෝ
     

    EvilEye

    Well-known member
  • Sep 1, 2016
    38,759
    1,368
    113
    කුරුණෑගල
    පනිවිඩ එවන්නනම් කවුරුත් කරදර වෙන්නේ නෑ ගොඩක් වෙලාවට, ඒ හින්ද ප්‍රශ්නෙ ඉස්සෙල්ලාම අහල ඉන්න, මන් නම් මොනවත් දන්නෙ අනෑ
     

    thushana

    Well-known member
  • Jun 19, 2010
    10,600
    6,346
    113
    How to Change Paypal Address on Ebay ?
    okath wadakda bun. umbata remaining chance 2kai denne ebay ekata paypal add karanna.e hinda digatama use karana ekak add karapan verify.

    thawa ekak ebay alert ena email ekama okath wenawanam hondai.

    1. Go to My eBay
    2. Click the Personal Information link.
    3. Click Edit next to the information you want to update.
     

    sumiya

    Well-known member
  • Apr 24, 2007
    2,152
    61
    48
    41
    NCL (uk)
    okath wadakda bun. umbata remaining chance 2kai denne ebay ekata paypal add karanna.e hinda digatama use karana ekak add karapan verify.

    thawa ekak ebay alert ena email ekama okath wenawanam hondai.

    1. Go to My eBay
    2. Click the Personal Information link.
    3. Click Edit next to the information you want to update.

    Dan use karana PayPal Ekata kelawela thiyenne thawa acc ekak thiyanawa eka link karannai yanne ban.. aya kaleka awulak unoth wena ekakata aye maru karanna barida ?
     

    KOTA NIHAL

    Well-known member
  • May 27, 2016
    20,950
    4,625
    113
    Dan use karana PayPal Ekata kelawela thiyenne thawa acc ekak thiyanawa eka link karannai yanne ban.. aya kaleka awulak unoth wena ekakata aye maru karanna barida ?

    ebay selling karana hati mula indala kiyala deepanko
     

    thushana

    Well-known member
  • Jun 19, 2010
    10,600
    6,346
    113
    Dan use karana PayPal Ekata kelawela thiyenne thawa acc ekak thiyanawa eka link karannai yanne ban.. aya kaleka awulak unoth wena ekakata aye maru karanna barida ?

    paypal 2ke ratawal monawada.saha ebay account type eka business da personal da.
     

    thushana

    Well-known member
  • Jun 19, 2010
    10,600
    6,346
    113
    2kama Malaysia Both accounts Business Machoo...!
    chance 2kai thiyenne.eta passe ethin contact support thama.toprated num ungen komath support thiyanwa.oya labba unge langadi apu system seen ekak.

    parissamin

    math honda kattak kawa paypal eka kelawan.
     

    sumiya

    Well-known member
  • Apr 24, 2007
    2,152
    61
    48
    41
    NCL (uk)
    chance 2kai thiyenne.eta passe ethin contact support thama.toprated num ungen komath support thiyanwa.oya labba unge langadi apu system seen ekak.

    parissamin

    math honda kattak kawa paypal eka kelawan.

    Owu Ban Mata kela weegena enne Tax Number ekak ID Proof Illanawa... hodatama Selling thiyanawele thama ban me awula awe.

    Lankawata Paypal denawanam Kochchara Hodada ...!
     

    thushana

    Well-known member
  • Jun 19, 2010
    10,600
    6,346
    113
    Owu Ban Mata kela weegena enne Tax Number ekak ID Proof Illanawa... hodatama Selling thiyanawele thama ban me awula awe.

    Lankawata Paypal denawanam Kochchara Hodada ...!

    GSP + walata wage mewath ganna try karanam hari bunz.

    business setup daganin salli wadipura awoth thamai aula aduunata aulak na.
    Malaysian wala num nonresident tick karama hari.

    usa paypal wala ewa ba.umbata e nisa chance thiyanawane.
     

    sumiya

    Well-known member
  • Apr 24, 2007
    2,152
    61
    48
    41
    NCL (uk)
    GSP + walata wage mewath ganna try karanam hari bunz.

    business setup daganin salli wadipura awoth thamai aula aduunata aulak na.
    Malaysian wala num nonresident tick karama hari.

    usa paypal wala ewa ba.umbata e nisa chance thiyanawane.

    mage parana paypal ekak thiyanawa eka thama link karana hadanne.. balamuko aparade ban hodata selling hadila awa...!