ona ekak eli pita ahapanethakota anith ayatath uwamana wei.
okath wadakda bun. umbata remaining chance 2kai denne ebay ekata paypal add karanna.e hinda digatama use karana ekak add karapan verify.How to Change Paypal Address on Ebay ?
okath wadakda bun. umbata remaining chance 2kai denne ebay ekata paypal add karanna.e hinda digatama use karana ekak add karapan verify.
thawa ekak ebay alert ena email ekama okath wenawanam hondai.
- Go to My eBay
- Click the Personal Information link.
- Click Edit next to the information you want to update.
Dan use karana PayPal Ekata kelawela thiyenne thawa acc ekak thiyanawa eka link karannai yanne ban.. aya kaleka awulak unoth wena ekakata aye maru karanna barida ?
Dan use karana PayPal Ekata kelawela thiyenne thawa acc ekak thiyanawa eka link karannai yanne ban.. aya kaleka awulak unoth wena ekakata aye maru karanna barida ?
paypal 2ke ratawal monawada.saha ebay account type eka business da personal da.
ebay selling karana hati mula indala kiyala deepanko
chance 2kai thiyenne.eta passe ethin contact support thama.toprated num ungen komath support thiyanwa.oya labba unge langadi apu system seen ekak.2kama Malaysia Both accounts Business Machoo...!
chance 2kai thiyenne.eta passe ethin contact support thama.toprated num ungen komath support thiyanwa.oya labba unge langadi apu system seen ekak.
parissamin
math honda kattak kawa paypal eka kelawan.
Owu Ban Mata kela weegena enne Tax Number ekak ID Proof Illanawa... hodatama Selling thiyanawele thama ban me awula awe.
Lankawata Paypal denawanam Kochchara Hodada ...!
GSP + walata wage mewath ganna try karanam hari bunz.
business setup daganin salli wadipura awoth thamai aula aduunata aulak na.
Malaysian wala num nonresident tick karama hari.
usa paypal wala ewa ba.umbata e nisa chance thiyanawane.