Uge pippiya balannada yakoදාපං බලන්න ලින්ක් එක.
Gahana ekak thamay. Athe.ගහන එකක් නෙවෙයි ද ?
nikan sacam ekak neda...boruwata video ekak pennala uutaKauda bn e kella?
indian kellekda?
Oya scam uttak ban. Bangali un karanne. Video eka okun play karana ekak pre record karapu.Kauda bn e kella?
indian kellekda?
Mama danna ekektath kalin okama una. Oya video ekamai. Ugen LKR 100000 asanna ganak illala tibba. U dila nathuwa uge FB eke hitapu hamotama inbox karala tibbahabai call eke anit patte inna kalla suppa kadak
Ow bn eke eke udath thynw this account recognise as scam kyla.Oya scam uttak ban. Bangali un karanne. Video eka okun play karana ekak pre record karapu.
Mama danna ekektath kalin okama una. Oya video ekamai. Ugen Rs 100000 illala tibba. U dila nathuwa uge FB eke hitapu hamotama inbox karala tibba
------ Post added on Aug 22, 2023 at 6:15 PM
hackers la anik ungen link illanawada banlink eka ewapan athata ganna

sureda bn u kiyalaE huththata pissune video call ganna. Bangali scam ekakata ahu wela wage
