උනන්දුවත් අන්තිමේ ලීක් කරගත්ත එහෙනං

emoji diaries

Well-known member
  • May 26, 2020
    12,847
    39,856
    113
    Homagama
    කලේගානනනනනනනනන
    7wjjcy.jpg
     

    adithyag

    Well-known member
  • Jun 15, 2016
    2,433
    4,710
    113
    Colombo
    Kauda bn e kella?
    indian kellekda?
    Oya scam uttak ban. Bangali un karanne. Video eka okun play karana ekak pre record karapu.

    habai call eke anit patte inna kalla suppa kadak
    Mama danna ekektath kalin okama una. Oya video ekamai. Ugen LKR 100000 asanna ganak illala tibba. U dila nathuwa uge FB eke hitapu hamotama inbox karala tibba
    ------ Post added on Aug 22, 2023 at 6:15 PM
     

    Kkadmin

    Active member
  • Sep 13, 2019
    127
    219
    43
    O
    Oya scam uttak ban. Bangali un karanne. Video eka okun play karana ekak pre record karapu.


    Mama danna ekektath kalin okama una. Oya video ekamai. Ugen Rs 100000 illala tibba. U dila nathuwa uge FB eke hitapu hamotama inbox karala tibba
    ------ Post added on Aug 22, 2023 at 6:15 PM
    Ow bn eke eke udath thynw this account recognise as scam kyla.
     
    • Haha
    Reactions: adithyag