Yako wala bhagya meka dakkoth andai oi. Balapan ara rack ekey hati
Lap dekata eka monitor ekak gatta nam harine bn. Maruwen maruwata nm wedaView attachment 178648
Me and wife maaruwen maaruwata working from home.. Wife hitagenada wada karanne ahanna epa, podi eka putuwa aran gihin![]()
Me table ekaa mokada bro. Hodata ida thiynawa. Lankawe koheda thiayne meka ganna
මචන් උඹ මේ ටේබල් එක කස්ටම් හැදුවද , හදපු තැනකින් ගත්තද ? dimension එක්ක පොඩ්ඩක් විස්තර දාපන්කෝ
Maru. Ara kakula thiyana eka shok bro. Mama bankuwak thiayn inne.

Monitor eka uda thiayne light ekakda ban?
Eka screen eka madi samahara awashta wala. Screen eka extend karala thiane duplicate namai.Danne nathi nisa ahanne. Eka computer ekakin wada dekak karanna puluwanda bun moniters dekak gahuwama? Ekama screen eka duplicate wenawa neweida me?
Mata nam danna deyak na. Laptop eka thamai.
Danne nathi nisa ahanne. Eka computer ekakin wada dekak karanna puluwanda bun moniters dekak gahuwama? Ekama screen eka duplicate wenawa neweida me?
Mata nam danna deyak na. Laptop eka thamai.
Monitor eka uda thiayne light ekakda ban?
