උබලා කම්පියුටර් මේසේ ෆොටෝ එකක් දාපල්ලා

Achiever

Well-known member
  • Nov 20, 2017
    443
    431
    63
    ඔන්න මගේ තැන

    20220719_104855_aaaaaa.jpg
     

    geethq

    Well-known member
  • Sep 17, 2006
    49,948
    3,213
    113
    ~ඤාව්~

    Hasistranger

    Well-known member
  • Oct 21, 2010
    13,470
    7,143
    113
    Western Province, SL
    www.myjournalview.com
    Basunahe kenak ta kiwa nam hada gana thiba neda. Oya plat walin kalpawathma kohomada. Kalayak yaddi dirai da?

    මගේ විනොදන්ශේ තමයි මචන් , එක එක දේවල් තනියම හදන එක. මේකත් ඒ වගේ කරපු වැඩක්. pallet වලට ක්ලියර් ලැකර් කරා නම් ඇති.
     

    allrights

    Well-known member
  • Sep 26, 2014
    7,870
    10,394
    113
    උන් මැරෙනවද බන් මේකට?
    ow.... kumbi, kerapoththo nam merenawa.... huno ehema merenawada kiyala nam dekala naa...hebei unoth meseta ena eka adu wenawa... mam hebei use kare oya @Kolama dalaa thibba eka nemei...

    mortine eken gahanwaa HIT LINE kiyala ekak.. cholk ekak... eka tamai mam use karanne..
     

    dilshan87

    Well-known member
  • Apr 1, 2008
    11,203
    1
    6,261
    113
    Sri Lanka
    Monitor eka uda thiayne light ekakda ban?


    Eka screen eka madi samahara awashta wala. Screen eka extend karala thiane duplicate namai.
    ------ Post added on Jul 19, 2022 at 10:07 AM
    ඔන්න මගේ තැන

    View attachment 178677

    Ethakota eka computer eken wada dekak karanna puluwanda bun? Man hithan hitiye computes dekak one kiyala moniters dekata.

    Dan meke widihata eka browser ekakin elakiri ena athare wena browser ekaka thawa wadak karanna puluwan. Ehema ne?