Meken lapa charge karanne na bn.. meken phone, watch, power bank thama charge karanne.. eth 100W ganna device ekak na man gaawa.. e nisa 100W wadakuth na.. eth type c port 3k thiyena nisa lesi..Supiri
100W port eken lap eka charge karankota rath wenne nadda ban?



