උඹලගේ අනාගත බලාපොරොත්තු සහ වර්තමානයේ සැබ

tsomeone

Well-known member
  • Jul 29, 2012
    4,028
    620
    113
    mata thiyena ekama prashne GMC username logo eka dan ai BMW, Benz or Audi ganna hadanne kiyala :lol:
     

    GMC

    Member
    Sep 13, 2017
    1,193
    234
    0
    මෙහෙමයි බන්..තමන්ට තියන දේ උනත් කියවන්න ගියාම නිකම් පච වෙනවා.එලකිරියේ ඕනිතරම් ඉන්නවා උබට වඩා හොද වාහන තියන.උබට වඩා හොද ගෙවල් තියන..(උබ ගහනවට වඩා හොද බඩු ගහන) එවුන්.උබට දියුණු වුන විදිය කියන්න ඕනිනම් උබේ තියන වත්කම් ඔක්කොම මෙතන කියන්න ඕනි නැ බන්..ලෝකේ තියන සම්මතයක් තමයි තියන එකා කියවන්නේ නැ ..පිරුනු කලේ දිය නොසැලේ කියන්නේ අන්න ඒක..උබට තිබ්බත් නැතත් මටනම් වැඩක් නැ ..නමුත් උබේ ත්‍රෙඩ් එක කියවද්දි ඕනිම එකෙකුට තේරෙනවා බන් උබ නිකම් පොර වෙන්ඩ හදනවා කියලා..

    මොකාට මොක තිබ්බාම මට මොකෝ බං. අනික මං පොර වෙන්න දැඟලුවත් ඇත්තටම පොර උනත් පොර ගැහුවත් උබට අව්ලක් නෑ නේ. මගේ ත්‍රෙඩ් එකේ දේවල් අල්ලන්නේ නැත්තම් වෙන එකකට පලයං. පිරුණු කල කතා කර කර කටු බැල්ලී වගේ හැමිනෙන්න දඟලන්නේ නැතුව ත්‍රෙඩ් එක කියවපං පැහැදිලි මනසකින්.
     

    LOL_SEEN

    Member
    Jul 21, 2016
    8,279
    712
    0
    මේ ටැග් දාන මගේ ෆෑන් කෙනෙක් තමයි ලොල් සීන්. පොරට ඇරපු ඇරිල්ලට මේ වගේ හොරෙන් ඇවිත් ටැග් එකක් දැම්මට රෙප් එකක් කැපුවට එලිපිට තාම සද්ද නෑ.​
    hi, I'm posting this reply because you hypocritically accuse me :shocked: To clarify my position about you & your accusations, I would like to point out followings

    I never tag any thread. (This thread or any other thread never. LOL_SEEN never playing with stupid tags)
    I never gave minus rep points without mention in a post. In your case, I never deduct your reps. Because I'm the one who's taking fun from you :P why I should give minus reps to a joker :eek::confused:


    I'm kinda busy these days so I'm not able to post any more replies. sorry
    But If you still think I'm the one who is behind all those things, please PM GTRZ or TINTIN123

    keep blaming me, child :love:
    Thank You.




    actually, I'm the one who rapes you:P hehe anyone can see the SEEN:P:love:
    www.elakiri.com/forum/showthread.php?p=22238470#post22238470

    Also, Anyone can see how you react to your ass pain :) :P https://i.imgur.com/qVxyEdj.png

    last but not least,
    Keep my card with you.
    The Joker Card
    avatar558837_13.gif
     

    Faded

    Member
    Oct 20, 2017
    1,365
    165
    0
    ☠Dark World☠
    hi, I'm posting this reply because you hypocritically accuse me :shocked: To clarify my position about you & your accusations, I would like to point out followings

    I never tag any thread. (This thread or any other thread never. LOL_SEEN never playing with stupid tags)
    I never gave minus rep points without mention in a post. In your case, I never deduct your reps. Because I'm the one who's taking fun from you :P why I should give minus reps to a joker :eek::confused:


    I'm kinda busy these days so I'm not able to post any more replies. sorry
    But If you still think I'm the one who is behind all those things, please PM GTRZ or TINTIN123

    keep blaming me, child :love:
    Thank You.




    actually, I'm the one who rapes you:P hehe anyone can see the SEEN:P:love:
    www.elakiri.com/forum/showthread.php?p=22238470#post22238470

    Also, Anyone can see how you react to your ass pain :) :P https://i.imgur.com/qVxyEdj.png

    last but not least,
    Keep my card with you.
    The Joker Card
    avatar558837_13.gif


    200.gif
     

    migmig32

    Active member
  • Jan 17, 2013
    222
    70
    28
    USA
    අවරුදු 13 ඉඳල දැක්ක එකම හීනෙ දැක්කෙ ඇමෙරිකාවට එන්න, අදට මෙහෙට ඇවිත් අවරුදු 10 වෙනව.
     
    • Like
    Reactions: Chimpanzee Putha

    Faded

    Member
    Oct 20, 2017
    1,365
    165
    0
    ☠Dark World☠
    අවරුදු 13 ඉඳල දැක්ක එකම හීනෙ තමා එහා ගෙදර ඇන්ටිට හු@න්න,අදට අවුරුදු 17යි තාම හු@න්න බැරි උනා...:sorry:
     

    Mr.Rodrigoo

    Member
    Aug 12, 2016
    367
    71
    0
    උඹ ලබාගත් භෞතික දියුණුව අගේ කරනවා මිත්‍රයා. හරිම සතුටුයි. ඒ වගේම උඩට යන්න කැමති අයටත් මේක හොද ආදර්ශයක් වේවි.

    උඹට ජය.
     

    GMC

    Member
    Sep 13, 2017
    1,193
    234
    0
    hi, I'm posting this reply because you hypocritically accuse me :shocked: To clarify my position about you & your accusations, I would like to point out followings

    I never tag any thread. (This thread or any other thread never. LOL_SEEN never playing with stupid tags)
    I never gave minus rep points without mention in a post. In your case, I never deduct your reps. Because I'm the one who's taking fun from you :P why I should give minus reps to a joker :eek::confused:


    I'm kinda busy these days so I'm not able to post any more replies. sorry
    But If you still think I'm the one who is behind all those things, please PM GTRZ or TINTIN123

    keep blaming me, child :love:
    Thank You.




    actually, I'm the one who rapes you:P hehe anyone can see the SEEN:P:love:
    www.elakiri.com/forum/showthread.php?p=22238470#post22238470

    Also, Anyone can see how you react to your ass pain :) :P https://i.imgur.com/qVxyEdj.png

    last but not least,
    Keep my card with you.
    The Joker Card
    avatar558837_13.gif

    අප්පා ඔයාගේ හෙන ඉංගිරිස් නේ.:P කොහෙන්ද අප්පා ඔයා ඉගෙනගත්තේ?:lol: අනේ හුත්තිගෙ කොල්ලෝ තෝ මෙතන නිකම් පුක දෙන්න ලෑස්ති වෙන්න එපා.

    උබේ අම්මට බල්ලෝ හුකලා ජාතක වෙච්ච එකෙක් කියලා ඕන එකෙක් දන්නවා. මෙතන නිකම් සුදනා වෙන්න දඟලන්න එපා.

    budda ta puke ariya jesu :(
    Jesu ta puke ariya Budda :(

    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1814958&page=16

    බිජ්ජෝ පුක පොලවෙ ගහං මැරියං
     
    Last edited:

    bulkhead

    Well-known member
  • Nov 19, 2015
    4,165
    407
    83
    Kotipathiyek unaata wedak na bro badu kaarayeknam.ube jiwithe jaraawela. Ubata gaanu daruwek ipadunoth godak paressam karaganna wei.
     

    panchappu

    Junior member
  • Nov 23, 2017
    33
    1
    8

    1. Scholarship - passed with 184
      Ordinary level - passed with 9As
      Laptop - brought ( shishyadara salli walin)
      Advanced level - failed
      Love affair - :yes:
      Bsc degree - :confused:
      Msc degree - :confused:
      Happiness - :no:
      Solutions via elakiri members - :dull:
     
    Last edited:

    Mr.Tom

    Well-known member
  • Mar 1, 2013
    18,349
    3,725
    113
    EK Automobile
    එල එල, උඹේ විස්තරයේ කරුණු දෙකක් හැර අනෙක් දේවල් ගැන ඉතාම සතුටුයි.
    මගේ අනාගත බලාපොරොත්තු සහ වර්තමානයේ සැබෑ කරගත් දේවල්
    1) IT උපාධිය DONE
    2) මට පුද්ගලිකව ආත්ම තෘප්තියක් ලැබිය හැකි රැකියාව DONE
    3) රැකියාවට අමතරව ප්ලෑන් බී ආදායම් මාර්ගයක් සකස් කර ගැනිම DONE
    4) අපේක්ෂා කරපු සමාජ තත්වය හදා ගැනීම DONE
    5) ආදර සම්බන්ධතාවය සහ ඒ කෙනා විවාහ කර ගැනීම DONE
    6) මහලු කාලයක් තිබුනොත් ඒ වෙනුවෙන්, එහෙම නැති උනොත් මගෙන් යැපෙන්නන්ට හොද මුදලක් ඉතිරි කර තැබීම CONTINUE
    7) ධර්ම පොත් පරිශීලනය කර හැකිතාක් කුසල් රැස් කිරීම CONTINUE
    8) ධර්ම පත්‍රිකා මුද්‍රණය හා බෙදා හැරීම (ධර්ම ප්‍රචාරනය) CONTINUE
    9) දෙමව්පියන් සතුටින් තැබීම CONTINUE
    10) සිහින මෝටර් රථය මිලදි ගැනීම PENDING
    11) කාළය නිසි ලෙස කළමණාකරණය PENDING

    මගේ රැකියාව සහ ප්ලෑන් බී ආදායම් මාර්ගය = මගේ විනෝදාංශ. ඒ නිසා විනෝදාංශ කියලා වෙනම දෙයක් නෑ. රැකියාවෙන් සහ ආදායම් මාර්ගයෙන් විනෝද වෙනවා.
    මම ගතකරපු ජීවිතය, ඒ කාලෙදි කරපු කියපු දේවල් ගැන මම මුළු හදවතින්ම සතුටු වෙනවා.