උඹලට හිතෙන්නෙ නැද්ද කොරොනා ගේමක් කියලා

CorD SaC

Well-known member
  • Feb 4, 2015
    15,790
    28,158
    113
    covid-19_virus.png


    උඹලට හිතෙන්නෙ නැද්ද කොරොනා ගේමක් කියලා....

    මටනම් හිතෙන්නෙම මේක හෙන ගේමක් කියලා බන්, චීන්නු හෝ මොකා හරි මේක හදපු එකක් සහ මේකට බෙහෙතත් උන් දන්නවා.. ලංකාවට මේ පාර සෙට් උනේනම් ටිකක් ඇඩ්වාන්ස් කරපු එකක් කියලා මට හිතෙන්නෙ, මොකද කලින් එක ලංකාවේ උන්ට ටිකක් ඔරොත්තු දුන්නා. එහෙම නැත්නම් කලින් අපේ රටේ කොරොනා තිබ්බෙ නෑ.

    කොහොම හරි මේකනම් මේ පාර චීනෙන් හරි ඉන්දියාවෙන් හරි දීපු ගේමක් කියලයි මට හිතෙන්නෙ, මේවා ඉතින් වෛද්‍ය විද්‍යාත්මකව කොහොමද කියන්න මට තේරෙන්නෙ නෑ, මොකද මම ඩොක්ටර් කෙනෙක් නෙමේ. කොහොම හරි තව මාසයක්වත් රට වහලා මේක පාලනය කරානම් හරි , නැතන්ම් පව් බන් මිනිස්සු. කන්න නෑ සල්ලි නෑ නෙමේ, මේ ටිකේ තියෙන දෙයක් කාලා ගෙවල් ඇතුලට වෙලා හිටියෙ නැත්නම් ලොකුම ගැටලුවක්,
     

    niyomax

    Well-known member
  • Sep 24, 2014
    4,595
    7,483
    113
    china coronavirus update කියල ගහල බලපංකෝ ග්‍රාෆ් එක. හොදට පෙන්වා..උන්ගේ කිසි වැඩිවිමක් නෑ..ලෝකෙට ගිනිගෙඩිය දිලා ආතල් එකේ ඉන්නව කැරි චින්නු
     

    Suitcase

    Well-known member
  • Dec 23, 2018
    1,728
    402
    83
    වැඩේ කියන්නේ හඳට යන්න තාක්ෂණය තියෙන ලෝකේ මේකට බේතක් හොයා ගන්න බැරිවීම

    එක තමයි බුදුහාම්දුරුවෝ දේශනා කරලා තියෙන්නේ අනනතය්ක් වෙච්ච විශ්වය ගැන හොයන්න නැතුව ගොඩ යන්න වෙහෙස වෙන්න කියලා.

    යුද්ද වලට වියදම් කරන සල්ලි clean energy,science,medicine, වලට වත් වෙන් කරනවන්
     

    Ghost_djw00

    Well-known member
  • May 12, 2015
    700
    323
    63
    galle
    mata thiyenne wena adahasak. chinnu thama virus eka haduwe. eka kale unge wadihiti yapennan wadi nisa wenna puluwan. ehema hithune meken loku case ekak thiyenne durwala,wayasaka ayata nisa :shocked:
     

    banda065

    Well-known member
  • Apr 20, 2007
    4,513
    6,210
    113
    කොරෝනා වලට මුවා වෙලා කරපු සහ කරමින් ඉන්න දේවල් එක්ක එහෙමත් හිතෙනවා
     

    lasankandy

    Well-known member
  • Jul 18, 2009
    32,780
    34,254
    113
    KY
    හැමොම ගේම් ගහන්නේ. රටවල් ඇතුලේ කොමිස් කාක්කො ඊට වඩා ගෙම් දෙනවද දන්නේ නෑ වාසි ගන්න.
     
    • Like
    Reactions: asylum and banda065

    banda065

    Well-known member
  • Apr 20, 2007
    4,513
    6,210
    113
    mata thiyenne wena adahasak. chinnu thama virus eka haduwe. eka kale unge wadihiti yapennan wadi nisa wenna puluwan. ehema hithune meken loku case ekak thiyenne durwala,wayasaka ayata nisa :shocked:
    එහෙම එක්ක නෑ උන් සම්පුර්‍රණයෙන්ම වගේ virus control කළානෙ උන්ගෙ රටේ. උන් හැබැයි අනික් රටවල්වල කෙලවෙද්දි ඔලුව උස්සලා ඉන්නවා සහ ඇමෙරිකාවෙ එහෙම share market වල shares අඩුවට අරගෙන ලොකු investment කළා කියල නම් අහන්න ලැබෙනවා. අනෙක් ඔක්කොම economies කෙලවිලා යද්දි උන් අපූරුවට උන්ගෙ ගමන යනවා. ඒත් උන් කළ දෙයක් නම් උන්ට ඕක උන්ගෙ රටේ නමවත් නොගෑවී අපූරුවට එළියට දාන්නත් තිබ්බ උන්ට
     

    ilovezest

    Junior member
  • Nov 4, 2010
    52
    59
    18
    Colombo
    www.zestgirls.lk
    covid-19_virus.png


    උඹලට හිතෙන්නෙ නැද්ද කොරොනා ගේමක් කියලා....

    මටනම් හිතෙන්නෙම මේක හෙන ගේමක් කියලා බන්, චීන්නු හෝ මොකා හරි මේක හදපු එකක් සහ මේකට බෙහෙතත් උන් දන්නවා.. ලංකාවට මේ පාර සෙට් උනේනම් ටිකක් ඇඩ්වාන්ස් කරපු එකක් කියලා මට හිතෙන්නෙ, මොකද කලින් එක ලංකාවේ උන්ට ටිකක් ඔරොත්තු දුන්නා. එහෙම නැත්නම් කලින් අපේ රටේ කොරොනා තිබ්බෙ නෑ.

    කොහොම හරි මේකනම් මේ පාර චීනෙන් හරි ඉන්දියාවෙන් හරි දීපු ගේමක් කියලයි මට හිතෙන්නෙ, මේවා ඉතින් වෛද්‍ය විද්‍යාත්මකව කොහොමද කියන්න මට තේරෙන්නෙ නෑ, මොකද මම ඩොක්ටර් කෙනෙක් නෙමේ. කොහොම හරි තව මාසයක්වත් රට වහලා මේක පාලනය කරානම් හරි , නැතන්ම් පව් බන් මිනිස්සු. කන්න නෑ සල්ලි නෑ නෙමේ, මේ ටිකේ තියෙන දෙයක් කාලා ගෙවල් ඇතුලට වෙලා හිටියෙ නැත්නම් ලොකුම ගැටලුවක්,
    aniwa...
     

    reddeckuka

    Well-known member
  • Nov 26, 2018
    3,114
    2,205
    113
    china coronavirus update කියල ගහල බලපංකෝ ග්‍රාෆ් එක. හොදට පෙන්වා..උන්ගේ කිසි වැඩිවිමක් නෑ..ලෝකෙට ගිනිගෙඩිය දිලා ආතල් එකේ ඉන්නව කැරි චින්නු
    na bn..unget corona tiyanwa..data eliyata dun nati unata.. tama un million ganan test karanwa