උඹලම කියපල්ලකෝ මොකක්ද විසදුම?

rigamage

Well-known member
  • Feb 18, 2007
    3,388
    1,220
    113
    මහවිලච්චිය
    මේ වෙනකම් කලේ හැමෝම එකම දේ ..ආපු හැම ආණ්ඩුවක්ම රට kawa ...විනාස කලා ...හොරකම කලා ..එකේවත් රටට ආදරේ නැහැ ..තමන්ගේ මල්ල පුරවා ගන්නවා මිසක් ..අසු ගණන් වල මැරකමට දුෂණයට තිත කියල චන්ද්‍රික ගේනවා මොකද උනේ ...? ඊට පස්සේ රනිල් ආවා ..වැඩක් උනාද ? ඊටත් පස්සේ මහින්ද ආවා ? එත් අපි බලාපොරොතු දේවල් සිද්ද උනාද ? හැබයි යුද්දේ නතර කල..ඒක අපි පිලි ගන්න ඕනි..එත් ඊට පස්සේ මොකද උනේ යුද්දේ නාමෙන් මිනිසුන්ගේ අදික විදියට tax ගැහුවා ..හොරකම වංචාව උනා ..ඊටත් පස්සේ අවා යහපාලනය ...මොනවද කිඋවේ ?හොරුන් අල්ලනවා කිඋව ...එත් උනාද ...අන්තිමට වෙන්නේ මිනිස්සු ගොනා වෙන එක විතරයි...මේ රටේ මිනිස්සු වෙනස් කරන්න ඕනි
     

    bashu

    Active member
  • Oct 28, 2013
    710
    33
    28
    පොනිල් නම් ලොවෙත් එපා.එහෙම උනොත් ලංකාවක් නැතිවෙන එක ස්ථිරයි.
     

    AnGeLHuNteR

    Well-known member
  • Oct 31, 2013
    16,655
    2,434
    113
    මම දන්නෑ උබ මොන ජාතියකද, මොන ආගමකද කියල. හැබැයි මෙහෙම දෙයක් වෙනව, ඒ තමයි අපි හැමෝම පිලිගන්න හැමෝටම එකවගේ අයිතිවාසිකම් තියෙන්න ඕන කියන එක. හැබැයි ඒක සිංහලයට අහිමි වෙමින් පවතිනව. දෙමළ අයට මුස්ලිම් අයට අපේ රටේ ඕනෙම තැනක ගිහිං ගෙයක් හදාගෙන ජීවත් වෙන්න නිදහස තියෙනව, හැබැයි සිංහල අපිට පුලුවන්ද ගිහිං යාපනේ, මාලිගාවත්තෙ එහෙම ගිහිං ගෙයක් හදා ගෙන ජීවත් වෙන්න, ඒක නිසා මං කියන්නෙ මේ ප්‍රදාන පක්ෂ 2කම වැඩක් නැහැ, ඒ වෙනුවට වෙනත් බලවේගයක අවශ්‍යතාවයක් තියෙනව.
    :yes: හැබැයි මහින්ද එපා. ඒ වගේම මොන පක්ෂ බලේට ආවත් කමක් නැහැ කියන එක ගැන නම් දෙපාරක් හිතන්න වෙනවා, මොකද ප්‍රධාන පක්ෂ තුන (එජාපය, සන්ධාන ගතවූ ශ්‍රීලනිප සහ ජවීපෙ) තුනෙන්ම මහජාතිය ගැන නම් සාධාරණයක් බලාපොරොත්තු වෙන්න බැහැ. :dull:
    මේ රටට කවදාවත් ඉස්සරහට යන්න බැරි ඔය විදියට හිතන නිසයි.:rolleyes:
     

    rigamage

    Well-known member
  • Feb 18, 2007
    3,388
    1,220
    113
    මහවිලච්චිය
    Anika mata hitena deyak mama umbalata kiyannam.. ;) moda adahasak wenna puluwan.. :P ..Aniwa Parliment illana unta margin eka denna ona ..aduma AL wath pass wenna ona kiyala.. eth itihn me inna un boru certificate hada ganee.. :no: ehema nowenna.. widiyak thibuna nam ela..

    E wagema janathawa dena ganna ona... educated un parliment yawanna.. :yes:

    එහෙම කරන එක වැරදි මචන් ..උගත් කමින් හැම එකක්ම තීරණය කරන්න බැහැ ..සමහරු ඉන්නවා වැඩිය උගත් නැති උනාට ප්‍රයෝගික නායකයෝ ..චන්ද්‍රිකා රනිල් ඉගෙන්න ගත්ත මිනිස්සු උනාට රටට කරපු වැඩක් කියපන්..
    එත් ප්‍රේමදාස කියන්නේ අරයලට සාපේක්ෂව වැඩිය ඉගෙන්න ගත්ත කෙනෙක් නෙමෙයි..හැබැයි රට වෙනුවෙන් වැඩක් කලා ..ප්‍රයෝගික නායකයෙක් ..එත් කරපු මිනීමැරුම් මම අනුමත කරන්නේ නැහැ
     

    rigamage

    Well-known member
  • Feb 18, 2007
    3,388
    1,220
    113
    මහවිලච්චිය
    මට නම් හිතෙන හැටියට දැනට ඉන්න අයගෙන් හොදම නායකයෝ දෙන්න
    පාඨලී චම්පික ...
    ගෝඨාබය රාජපක්‍ෂ
     

    AnGeLHuNteR

    Well-known member
  • Oct 31, 2013
    16,655
    2,434
    113
    JVP EKATA kagahuwata karan yanna ba ban experience na ,uba hithana thram paripalanaya lesi na ,,

    moka hari kamak na management egana gaththa ekkyawapan ,sahena goda
    උඹල කවද්ද බන් අලුත් විදියට හිතන්නෙ? experience තිබුන කියන උන් රටට කෙලකරපු හැටි පේන්නෙ නැද්ද?
     

    Dilwaale

    Member
    Dec 12, 2014
    7,203
    761
    0
    පොනිල් නම් ලොවෙත් එපා.එහෙම උනොත් ලංකාවක් නැතිවෙන එක ස්ථිරයි.
     

    Dulhaniya

    Banned
    Mar 23, 2015
    260
    39
    0
    පොනිල් නම් ලොවෙත් එපා.එහෙම උනොත් ලංකාවක් නැතිවෙන එක ස්ථිරයි.
     

    Lejayange

    Well-known member
  • Mar 23, 2015
    18,955
    5,596
    113
    පොනිල් නම් ලොවෙත් එපා.එහෙම උනොත් ලංකාවක් නැතිවෙන එක ස්ථිරයි.
     

    funkyguy89

    Well-known member
  • Nov 19, 2009
    8,318
    1,238
    113
    එකම විසදුම චම්පික රණවක, සිංහලයා ගැන හිතන කොන්ද කෙලින් නායකයෙක්.

    2020 දි ජනාධිපති කරවන්න දැන් ඉදලම කැම්පේන් යන්න ඕනේ නෑ මචන්...;)
     

    shamrincool

    Well-known member
  • Jan 6, 2011
    1,189
    65
    48
    මම දන්නෑ උබ මොන ජාතියකද, මොන ආගමකද කියල. හැබැයි මෙහෙම දෙයක් වෙනව, ඒ තමයි අපි හැමෝම පිලිගන්න හැමෝටම එකවගේ අයිතිවාසිකම් තියෙන්න ඕන කියන එක. හැබැයි ඒක සිංහලයට අහිමි වෙමින් පවතිනව. දෙමළ අයට මුස්ලිම් අයට අපේ රටේ ඕනෙම තැනක ගිහිං ගෙයක් හදාගෙන ජීවත් වෙන්න නිදහස තියෙනව, හැබැයි සිංහල අපිට පුලුවන්ද ගිහිං යාපනේ, මාලිගාවත්තෙ එහෙම ගිහිං ගෙයක් හදා ගෙන ජීවත් වෙන්න, ඒක නිසා මං කියන්නෙ මේ ප්‍රදාන පක්ෂ 2කම වැඩක් නැහැ, ඒ වෙනුවට වෙනත් බලවේගයක අවශ්‍යතාවයක් තියෙනව.

    puluwan uba yapanetai maligawathatai gihin thiyenawada? nathan gihin balapan kochara innawada kiyala! habai maligawathe pathe ehema ubata aduraganda amarui mokada sinhala kattiyath harak mas kadawala lagina nisa
     

    Dilwaale

    Member
    Dec 12, 2014
    7,203
    761
    0
    පොනිල් නම් ලොවෙත් එපා.එහෙම උනොත් ලංකාවක් නැතිවෙන එක ස්ථිරයි.