සින්හළු මම Kingston 2 TB NVMe M.2 එකක් ගැහුවා මගේ ලැප් එකට. මෙහෙ ඉතින් ලංකාවේ වගේ චෝර නැහැ. ඔකොම ඔරිජිනල් බඩු. කෙලින්ම Kingston සයිට් එකෙන්ම ඕඩර් කළා. මම ප්රොමෝ එකක් හම්බ උනා $ 100 බඩු සුපිරි.
ඊයා අඩු කුලෙ kingston. මම ගහලා තියෙන්නෙ Samsung 990 PRO ekk
Nanotek eken
me photo eka whatsapp karala thiyenne 5 : 54 : 02 ta meka upload karala thiyenne 5:59ta 5min gap ekak. uba ine mona rateda bn.? ratawal deka athara 5 min gap ekak ne thiyenneසින්හළු මම Kingston 2 TB NVMe M.2 එකක් ගැහුවා මගේ ලැප් එකට. මෙහෙ ඉතින් ලංකාවේ වගේ චෝර නැහැ. ඔකොම ඔරිජිනල් බඩු. කෙලින්ම Kingston සයිට් එකෙන්ම ඕඩර් කළා. මම ප්රොමෝ එකක් හම්බ උනා $ 100 බඩු සුපිරි.
![]()
Nanotek eke nam genuine bdu thiynne. Habai $100 ta ganna ba mehe 2TB ekk . Rs 50000 paninwa.ලංකාවේ උන්ව විශ්වාස කරන්න පුලුවන්ද බන්. ගොඩක් උන් ෆේක් ඒවානේ විකුනන්නේ.
හුටා බඩු මාට්ටු නේද . අනේ මන්ද උබලත් බන්. හා හා හා . එල එල ටිපිකල් සින්හලුම තමයි. මම මේ දවස් වල ලංකාවේ ඉන්නේ මේක එනකොට අරන් ආපු එකක්..me photo eka whatsapp karala thiyenne 5 : 54 : 02 ta meka upload karala thiyenne 5:59ta 5min gap ekak. uba ine mona rateda bn.? ratawal deka athara 5 min gap ekak ne thiyenne
Whats-App-Image-2024-10-14-at-5-54-02-PM.jpg

Nanotek eke nam genuine bdu thiynne. Habai $100 ta ganna ba mehe 2TB ekk . Rs 50000 paninwa.
Congratulationsසින්හළු මම Kingston 2 TB NVMe M.2 එකක් ගැහුවා මගේ ලැප් එකට. මෙහෙ ඉතින් ලංකාවේ වගේ චෝර නැහැ. ඔකොම ඔරිජිනල් බඩු. කෙලින්ම Kingston සයිට් එකෙන්ම ඕඩර් කළා. මම ප්රොමෝ එකක් හම්බ උනා $ 100 බඩු සුපිරි.
![]()
උඹේ ලුණු ගොරකා නම් මදි බන් මාව තම්බන්න . ඉරිදා iphone 16 එකක් ගන්න රට හිටපු එකා අද වෙද්දී online order එකක් දාලා ඒක අරගෙන ටික දවසකට කලින් ලංකාවට ඇවිල්ලා .හුටා බඩු මාට්ටු නේද . අනේ මන්ද උබලත් බන්. හා හා හා . එල එල ටිපිකල් සින්හලුම තමයි. මම මේ දවස් වල ලංකාවේ ඉන්නේ මේක එනකොට අරන් ආපු එකක්..
.ඊයා අඩු කුලෙ kingston. මම ගහලා තියෙන්නෙ Samsung 990 PRO ekk
උඹේ ලුණු ගොරකා නම් මදි බන් මාව තම්බන්න . ඉරිදා iphone 16 එකක් ගන්න රට හිටපු එකා අද වෙද්දී online order එකක් දාලා ඒක අරගෙන ටික දවසකට කලින් ලංකාවට ඇවිල්ලා .
View attachment 239378 #carithakshane
Nanotek eken used bdu wikunanne na bn. Buykorea , neoview wage un nam korea , china , singa walin genne used iteams.Nanaotek එවුන් බඩු ගන්නේ චිනේ shenzen වල ගමකින්, එකේ ගොඩක් used and duppa
.
------ Post added on Oct 14, 2024 at 6:22 PM
උඹේ ලුණු ගොරකා නම් මදි බන් මාව තම්බන්න . ඉරිදා iphone 16 එකක් ගන්න රට හිටපු එකා අද වෙද්දී online order එකක් දාලා ඒක අරගෙන ටික දවසකට කලින් ලංකාවට ඇවිල්ලා .
View attachment 239378 #carithakshane

Kngston 2TB NV2 - Rs. 38,000 3 Yr Warranty at E-Globe.Nanotek eke nam genuine bdu thiynne. Habai $100 ta ganna ba mehe 2TB ekk . Rs 50000 paninwa.