එක්ස්පෝට් කරන්න තහනම් අයිටම් මොනාද?
ලංකාවෙන් එක්ස්පෝට් කරන්න තහනම් අයිටම් මොනාද? තේ, ස්පයිස් වගේ නම් කොහොමත් ලයිසන්ස් ඕනෙනෙ තොග යවන නිසා .. ගිනි අවි නම් කොහොමත් තහනම් නෙ... ඒ වගේ එතකොට අනිත් ඉලෙක්ට්රොනික් අයිටම් එහෙම? කම්පියුටර් පාට්ස්, රැම් කාඩ්, සහ සම්පුර්ණ කරපු computers එහෙම .. සෙල්ලම්බඩු, බැටරි වර්ග (කාර් බැටරි, පොඩි පෙන්ටෝච් බැටරි) එහෙම සහ පිහි වගේ දේවල් තහනම් ද යවන්න? ඔය අයිටම් SL පෝස්ට් එකේ රේජිස්ටර් පෝස්ට් එකේ යවන්න පුලුවන්ද කිලෝ 20 ට වඩා අඩු නම්? දන්න එකෙක් කියපල්ලකො .. බම්ප් එකක් වත් දාගෙන පල
ලංකාවෙන් එක්ස්පෝට් කරන්න තහනම් අයිටම් මොනාද? තේ, ස්පයිස් වගේ නම් කොහොමත් ලයිසන්ස් ඕනෙනෙ තොග යවන නිසා .. ගිනි අවි නම් කොහොමත් තහනම් නෙ... ඒ වගේ එතකොට අනිත් ඉලෙක්ට්රොනික් අයිටම් එහෙම? කම්පියුටර් පාට්ස්, රැම් කාඩ්, සහ සම්පුර්ණ කරපු computers එහෙම .. සෙල්ලම්බඩු, බැටරි වර්ග (කාර් බැටරි, පොඩි පෙන්ටෝච් බැටරි) එහෙම සහ පිහි වගේ දේවල් තහනම් ද යවන්න? ඔය අයිටම් SL පෝස්ට් එකේ රේජිස්ටර් පෝස්ට් එකේ යවන්න පුලුවන්ද කිලෝ 20 ට වඩා අඩු නම්? දන්න එකෙක් කියපල්ලකො .. බම්ප් එකක් වත් දාගෙන පල


