එන්ගලන්තෙ බලන්ඩ යන්ඩ ආසයි.....

smith500

Well-known member
  • Jun 5, 2013
    1,633
    393
    83
    යකාගේ නවාතැනේ
    එන්ගලන්තෙ බලන්ඩ යන්ඩ ආසයි.....

    යාලුවනේ මම පොඩි කාලේ ඉදලාම බලන්න යන්න ආසා රටක් තමයි එන්ගලන්තෙ.මම මේ වෙද්දි රටවල් කීපයකටම ගිහින් තියනවා.සින්ගප්පූරුව,ඉන්දියාව,චීනය වගේ
    මම සල්ලි ටිකක් අතට හම්බුනාම කරන්නේ කොහේ හරි රටක tour එකක් යන එන.මම එහෙම tour ගිහින් ගොඩක් thread දාලා තියනවා එලකිරියෙ.චිනේ ගිහින් අව්ත් දාපු thread එකනම් නැගලා ගියා.උබලා දකින්න අතිනේ
    ඉතින් මම දැනට ගිහින් තියන රටවල් visa ගන්න අමාරු රටවල් නෙමෙයි.china විතරයි ලක්ශ 2k 3k පෙන්නන්ඩ වුනේ.ඉතින් මචන්ලා මම ගොඩක් ආසාවෙන් යන්න ඉන්න රටක් කිවුවනේ එන්ගලන්තෙ.ඉතින් මචන්ලා එන්ගලන්තෙ යනවනම් සල්ලි ගොඩක් පෙන්නන්ඩ ඔනි seen තියනවා නේද.මම ඔය සම්බන්ද මොනවත් දන්නේ නැ.මට ඔනි vist visa එකකින් එන්ගලන්තෙ රවුමක් දාලා එන්ඩ.
    මට මචන්ලා bank එකේ ලක්ශ 50ක් විතර තියනවා.මට ඒකෙන් bank එකත් එක්ක කතා කරලා ඒ ලක්ශ 50 අපේට තියලා ලක්ශ 100k හදලා පෙන්නන්ඩ පුලුවන් සල්ලි පෙන්නන්ඩ ඔනිනම්.මේ ගාන තිබ්බම ප්‍රමාණවත්ද.???
    අනික මට අක්කර 10ක පොල් ඉඩමක් තියනවා ප්‍රදාන පාරකට මුහුණලා.මගේ නමට,මේවා අපිට වත්මක් විදිහට පෙන්නන්ඩ පුලුවන්ද.???
    ඔය රටවල් වලට visa ගන්ඩ යද්දි මට තියන අවුල තමයි ජොබ් එකක් නැතිකම.මම ජීවත් වෙන්නෙ මචන්ලා පොල් ඉඩමෙන් හම්බෙන ආදායමෙන්.ඉඩමේ පොල් ගම්මිරිස් තියනවා.එතකොට මට ජොබ් එකක් කරනවා කියලා පෙන්නන්ඩ.letter ගන්ඩ විදිහක් නැ.අනික ඔය රට රටවල් වල මම අදුරන කවුරුත්ම නැ.letter එකක් වත් ගෙන්න ගන්ඩ.
    ඉතින් මේ එලකිරියෙ එන්ගලන්තෙ ඉන්න.වගෙම එන්ගලන්තෙ visit visa ගන්න විදිහ දන්න.යාලුවො ඉන්නවානම් මට හෙල්ප් එකක් දෙන්ඩ.මම මගේ වත්කම් සම්බ්න්දව කිවුවේ මේ විසා ප්‍රශ්නෙදි උපදෙස් දෙන කෙනෙක් ඒවා දැනගන්ඩ ඔනි හින්දා.නැතුව පම්පෝරියකට නෙමෙයි.
    ඉතින් එන්ගලන්තෙ කාපු.නිකම් ගෙදර වගේ වෙච්ච.එන්ගලන්තෙ විසා සම්බන්දව දන්න යාලුවෝ උදවුවක් දෙන්ඩ.
     

    NUWAN BUWA

    Well-known member
  • Jun 4, 2011
    41,753
    3,131
    113
    44
    යටියන්තොට..
    :(
    මම නම් ඔව්වා ගැන එච්චර දන්නේ නැහැ
    ඒත් මෙතන ඉන්නවා ඔව්වාට expert අය
    අනිවා උබට help එකක් දෙයි..
     

    machan :D

    Well-known member
  • Jul 14, 2014
    3,843
    290
    83
    KPZ ගෙන් ටිකක් අහල බලපන් , උට නම් එංගලන්තේ එපා වෙලා ඉන්නේ හැබැයි
     

    Ayeshlive

    Well-known member
  • Jul 1, 2011
    10,570
    943
    113
    *̶͑̾̾​̅ͫ͏̙̤g͛͆̾ͫ̑͆&
    Schengen visa ganna. 180 days maximum inna puluwan business or visit purposes (without paid employment)

    Visa apply karanne wadima kalayak inna rate embassy eken (schengen zone eke athule border control naha godak borders wala).

    50,000 USD wage account eke thiyenawa ne. E athi.

    - Travel insurance (mandatory) aniwa one.

    Mamath china visa gaththa. Dannawane one documents SE, EA, SA countries walata.

    Schengen visa ganna eke key eka thamai machan lankawath ekka bonds thiyenawa kiyala pennana eka. Uncompleted degree, property ehema thiyenawanam awulak na.

    Raththaran gen ahanna mama hithanne eya schengen visa keepa wathawak ma aran thiyenawa.
    Chinese visa thiyena eka loku deyak. Aluth passport ekakata visa denne nathi tharam. US visa thiyenawanam eth kisima ginnak nathuwa visa ganna puluwan.
    schengen visa countries wala VIS ekak thiyenawa overstays, rejections, appeals ehema record karagena thiyenne. Honest details denna.
    Good luck!

    England witharak balanna yanna epa machan Italy, France, Greece ehema maxxa countries. Mamath yanawa next year masa thunak withara loweth nathi wenna.
     
    Last edited:

    smith500

    Well-known member
  • Jun 5, 2013
    1,633
    393
    83
    යකාගේ නවාතැනේ
    Schengen visa ganna. 180 days maximum inna puluwan business or visit purposes (without paid employment)

    Visa apply karanne wadima kalayak inna rate embassy eken (schengen zone eke athule border control naha godak borders wala).

    50,000 USD wage account eke thiyenawa ne. E athi.

    - Travel insurance (mandatory) aniwa one.

    Mamath china visa gaththa. Dannawane one documents SE, EA, SA countries walata.

    Schengen visa ganna eke key eka thamai machan lankawath ekka bonds thiyenawa kiyala pennana eka. Uncompleted degree, property ehema thiyenawanam awulak na.

    Raththaran gen ahanna mama hithanne eya schengen visa keepa wathawak ma aran thiyenawa.
    Chinese visa thiyena eka loku deyak. Aluth passport ekakata visa denne nathi tharam. US visa thiyenawanam eth kisima ginnak nathuwa visa ganna puluwan.
    schengen visa countries wala VIS ekak thiyenawa overstays, rejections, appeals ehema record karagena thiyenne. Honest details denna.
    Good luck!

    England witharak balanna yanna epa machan Italy, France, Greece ehema maxxa countries. Mamath yanawa next year masa thunak withara loweth nathi wenna.

    Thanks machan.godak dewal denagaththa.apita thaniyama apply karanda puluwanda machan.uwamana karana letter tikath ekka apima gihin apply karaama harida.mama china giye group visa ekkin machn.india.singapore visa nam passport eke wedila thiyanawa.heta anidda bangkok yanawa.ethakota thai visath wadinawa.china visa eka mage passport eke na machan.group visa eke copy yak thiyenne.