මම හිතන්නේ රේඩියේටර් කැප් එක අව්ල්ද දන්නෙ නෑ මචං.
piyana neda? eekenam aulak tyee...
eeka heat wenna taram balapaanawa kiyala hituwe nea... rubber eka kara wela wage mudiye![]()
එහෙනම් හෙටම හොද එකක් දාගනිං. ඔය පියනෙන් මචං රේඩියේටර් එක ඇතුලේ පීඩනය වැඩි කරනවා. මේ නිසා ජලයේ තාපාංකය වැඩිවෙනවා. ඒ කිව්වේ නටන උෂ්නත්වය. එතකොට ජලය වාෂ්ප වෙන එක අඩුවෙනවා. ඉතිං ඕක සව්ත්තු නම් වෙන දේ කියන්න ඕනෙ නෑනේ.
දැනට කූලන්ට් වල තෙල් ගතියක් නෑ නේද?
එහෙනම් හෙටම හොද එකක් දාගනිං. ඔය පියනෙන් මචං රේඩියේටර් එක ඇතුලේ පීඩනය වැඩි කරනවා. මේ නිසා ජලයේ තාපාංකය වැඩිවෙනවා. ඒ කිව්වේ නටන උෂ්නත්වය. එතකොට ජලය වාෂ්ප වෙන එක අඩුවෙනවා. ඉතිං ඕක සව්ත්තු නම් වෙන දේ කියන්න ඕනෙ නෑනේ.
දැනට කූලන්ට් වල තෙල් ගතියක් නෑ නේද?
ADA sudu kodi pennuwa eketh.... sudu pena enawa start kalaama. gaskat gihin neda?
garage ekak hoyanna wenawa ban dan wade karaganna![]()
oka wadagath japan norway sweden russia wage ratawal walata. lankawe temp ekath ekka engine eka ikmanin running temp ekata enawa. nuwara eliya wage innawa nam oka thiyana eka hodai

ADA sudu kodi pennuwa eketh.... sudu pena enawa start kalaama. gaskat gihin neda?
garage ekak hoyanna wenawa ban dan wade karaganna![]()
ඒකනේ උඹ ලේසියෙන් ගොඩදාගන්න තිබුන මූඩිය දැම්මෙ නෑ. දැන් ඉතිං ගෑස්කට් දාපංඋඹ නිතරම වාහන ගැන තියන ත්රෙඩ් බලලත් නිකං වත් අපෙන් ඇහුවෙ නෑනෙ බං ඕක.
ඒකනේ උඹ ලේසියෙන් ගොඩදාගන්න තිබුන මූඩිය දැම්මෙ නෑ. දැන් ඉතිං ගෑස්කට් දාපංඋඹ නිතරම වාහන ගැන තියන ත්රෙඩ් බලලත් නිකං වත් අපෙන් ඇහුවෙ නෑනෙ බං ඕක.
negligence![]()
![]()
Good Post Machn..!!
tfs bro.
6+
bump
Thanks machan nodanna deyak kiya dunnata,math oka galawanawa kiyala dena gattata,oken thiyena prethi wipaka gena dena gatte Ada![]()

ඒකනේ උඹ ලේසියෙන් ගොඩදාගන්න තිබුන මූඩිය දැම්මෙ නෑ. දැන් ඉතිං ගෑස්කට් දාපංඋඹ නිතරම වාහන ගැන තියන ත්රෙඩ් බලලත් නිකං වත් අපෙන් ඇහුවෙ නෑනෙ බං ඕක.
nugegoda kotte battaramulla narahenpita awatin honda garage ekak kiyapan machan ... mudiye awulak athi kiyala hithune overflaw ekata watura pirena kota... wenta oona de wela iwarai etakota...![]()

nugegoda kotte battaramulla narahenpita awatin honda garage ekak kiyapan machan ... mudiye awulak athi kiyala hithune overflaw ekata watura pirena kota... wenta oona de wela iwarai etakota...![]()
ඔය පැත්තේ හොද ගැරජ් ගැන නම් දන්නෙ නෑ මචං. අන්න කටු ත්රෙඩ් එකේ මහේෂයා ඉන්නවා පොඩ්ඩක් අහපං හොද ගැරජ් එකක් තියන තැනක්.
අඩෝ සුබ අලුත් අව්රුද්දක් වේවා . හැමදාම වගේ ඉතීන් වැදගත් දෙයක්
oka wadagath japan norway sweden russia wage ratawal walata. lankawe temp ekath ekka engine eka ikmanin running temp ekata enawa. nuwara eliya wage innawa nam oka thiyana eka hodai
අගේ ALTO එකෙ දවස් 4 කට විතර කලින් seilencer එකේ ගලක් වෑදුන ගල වදුනෙ seilencer එක පටන් ගන්න හරියෙ ඒ කිව්වෙ ඉස්සරහ රොද 2 කෙලින් මෑද හරියෙන් වගේ... දෑන් start කරාම අමුතු සද්දයක් එනව අර Diesel three wheel වල වගෙ...වහන වල බේට් තිව්වම එන වගෙ සද්දයක්....engine oil leak වගෙ මොනවත් නෑ කිසිම warning light එකක් indicate කරන්නෙත් නෑ දොශය මොකක්ද කියල නම් මට තෙරෙන්නෙ නෑ..දන්නකෙනෙක් ඉන්නවනම් දොශය මොකක්ද කියල කියන්නකො....මෙ සතියෙ දවසක ගරජ් එකකට යන්න ඉන්නෙ....