

godak parana wahana wala thermostat eka ayin karanawa garage wala. maka bass la thawa seen ekak karanawa. dan godak wahana wala radiator fan eka electric. temp sensor eken signal ekak awama witharai fan eka on wenne. tika welawakin eka auto off wenna one. apahu heat unama on wenewa.
over heat issue ekak awama samahara garage karayo fan eka direct wire karanawa. ethakota engima start kalama eka hamathissema on. ae hindath engine eka optimal temperature ekata enne ne.





mage car eke dan me seen eka wela tiyenne ban. thermostat valve ela galawala, direct thiyenne. digatma fan eka wada karanwa. bass kiwwa, gaskat wala awlak nisa heat wenawa kiyala kiyala. ekada ban reason eka.![]()


help![]()
)MAge ekath sunday aran giya heat una eka sarayak( 2nd hand gaththa ekak )
thermost vale eka tibbe naa kiyaanko (Aaaye danmeth na)
thawa podi prashnayak tiyenawa
coolent leak ekak naa peenna
Gasket gihinuth naa (vathura bubulu enne naa)
eeth kohe hari gihin availla eelanga dawase baladdi (radiator cap eka arala) coolent naa uda mattamatama
reserve tank eke pirennama natath max level ek apannala coolent tiyenawa
heethuwa dannawa da