එන්ජිම රත්වෙනවද? එහෙනම් මේ කෑල්ල ගලවමුද?

SahanJ123

Well-known member
  • Mar 18, 2012
    7,629
    714
    113
    Ceylon
    මොට්ට බහුබූත අති පණ්ඩිත බාස්ලට ඕනි ඕනි දේවල් කරන්න දෙන්න එපා.
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,641
    72,849
    113
    මාලඹේ
    දැන් ඉන්නේ මක බාස්ලා..වාහන කනවා
    උන්ට කියන එක නෙවේ උන් කරන්නනේ ..
     

    Shamil Max

    Well-known member
  • May 18, 2008
    7,379
    2,206
    113
    Boralesgamuwa
    huge-thumbs-up-smiley-emoticon.gif
     

    The_Killer

    Well-known member
  • Jan 20, 2014
    11,053
    2,201
    113
    WA, Straya 🇦🇺🦘
    www.elakiri.com
    මචන්, කොළබ අවට හොද radiator flush එකක් කරගන්න තැනක් තියෙනවද? වැඩේ තිතට වෙන්න ඕනා.. Thermostat එකත් අලුතින්ම දාගන්න ඕනා. Nissan Vanette 1993 C22 DX 2.0 (LD20) එකක්.
    මගේ දැනට Radiator water පාට මේකේ Original එක වගෙයි. :baffled::baffled:



    Yr8ga3e.jpg
     
    Last edited:

    Zllion

    Active member
  • Sep 13, 2018
    238
    71
    28
    godak parana wahana wala thermostat eka ayin karanawa garage wala. maka bass la thawa seen ekak karanawa. dan godak wahana wala radiator fan eka electric. temp sensor eken signal ekak awama witharai fan eka on wenne. tika welawakin eka auto off wenna one. apahu heat unama on wenewa.

    over heat issue ekak awama samahara garage karayo fan eka direct wire karanawa. ethakota engima start kalama eka hamathissema on. ae hindath engine eka optimal temperature ekata enne ne.


    mage car eke dan me seen eka wela tiyenne ban. thermostat valve ela galawala, direct thiyenne. digatma fan eka wada karanwa. bass kiwwa, gaskat wala awlak nisa heat wenawa kiyala kiyala. ekada ban reason eka. :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:
     

    Zllion

    Active member
  • Sep 13, 2018
    238
    71
    28
    mage car eke dan me seen eka wela tiyenne ban. thermostat valve ela galawala, direct thiyenne. digatma fan eka wada karanwa. bass kiwwa, gaskat wala awlak nisa heat wenawa kiyala kiyala. ekada ban reason eka. :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:




    help:confused::confused:
     

    Mr.Tom

    Well-known member
  • Mar 1, 2013
    18,349
    3,725
    113
    EK Automobile

    මෙගා බෝතලයකට වතුර එකක් පුරවන්න. රේඩියේටර් එකේ මූඩිය ඇරලා වාහනය ස්ටාට් කරන්න. දැන් මෙගා බෝතලය රේඩියේටර් කටේ උඩ අතට ගහන්න. දැන් මෙගා බෝතලය ඇතුලේ වතුර බුබුලු යනවා පේනව නම් ගෑස්කට් ගිහින්.
    නැත්තන් thermostat valve එකක් අරං දාගන්න.
     

    Tanto

    Well-known member
  • Jun 10, 2016
    3,639
    1,904
    113
    MAge ekath sunday aran giya heat una eka sarayak( 2nd hand gaththa ekak )

    thermost vale eka tibbe naa kiyaanko (Aaaye danmeth na :) )


    thawa podi prashnayak tiyenawa

    coolent leak ekak naa peenna
    Gasket gihinuth naa (vathura bubulu enne naa)
    eeth kohe hari gihin availla eelanga dawase baladdi (radiator cap eka arala) coolent naa uda mattamatama

    reserve tank eke pirennama natath max level ek apannala coolent tiyenawa

    heethuwa dannawa da
     

    Mr.Tom

    Well-known member
  • Mar 1, 2013
    18,349
    3,725
    113
    EK Automobile
    MAge ekath sunday aran giya heat una eka sarayak( 2nd hand gaththa ekak )

    thermost vale eka tibbe naa kiyaanko (Aaaye danmeth na :) )


    thawa podi prashnayak tiyenawa

    coolent leak ekak naa peenna
    Gasket gihinuth naa (vathura bubulu enne naa)
    eeth kohe hari gihin availla eelanga dawase baladdi (radiator cap eka arala) coolent naa uda mattamatama

    reserve tank eke pirennama natath max level ek apannala coolent tiyenawa

    heethuwa dannawa da

    1) නැත්තන් thermostat valve එකක් අරං දාගන්න. කලින් කෙනා අයින් කරලා ඇති.
    2) හෝස් එකක්වත් ලීක් නැත්තං රේඩියේටර් කැප් එක අලුතින් දාන්න.