මෙන්නෝ හොර පුස ඇවිත්. චිප් චිප්!
රනිල් සිය දන්නේ නෑ. මහින්ද ඉන්නව තමයි. 2009 දි BMICH එකේ eAsia එකට අපේ, මහින්ද ආවා. පොර එනකොට ස්ටොල් එකේ මම විතරයි හිටියේ පාරවල් lock down කරල තිබ්බ නිසා කාටවත් එදා උදේ පාන්දරම එන්න බැරිව හිටියේ. මම ඒත් කලින් දවසේ රෑ ඇවිත් අපේ room එක හදන්න වැඩ කරලා @GTRZ @R_L @DJAT @Djpata @hamish කට්ටිය ගෙදර ගියහම එක බලාගන්න රෑ ඕකෙ ඇතුලේ නිදාගෙන හිටිය. උදේ නැගිටින කොට මෙන්න මහින්ද89 hinda mama hithagena hitiye mama nakiyi kiyala. balagena giyahama meke raniluyi,mahindayith innawa wage..... wewla wewla.![]()


ඒත් තවම ඇති අනිව.අර මෝඩ මූසලය කියල බැන්නෙ උබටදමෙන්නෝ හොර පුස ඇවිත්. චිප් චිප්!
රනිල් සිය දන්නේ නෑ. මහින්ද ඉන්නව තමයි. 2009 දි BMICH එකේ eAsia එකට අපේ, මහින්ද ආවා. පොර එනකොට ස්ටොල් එකේ මම විතරයි හිටියේ පාරවල් lock down කරල තිබ්බ නිසා කාටවත් එදා උදේ පාන්දරම එන්න බැරිව හිටියේ. මම ඒත් කලින් දවසේ රෑ ඇවිත් අපේ room එක හදන්න වැඩ කරලා @GTRZ @R_L @DJAT @Djpata @hamish කට්ටිය ගෙදර ගියහම එක බලාගන්න රෑ ඕකෙ ඇතුලේ නිදාගෙන හිටිය. උදේ නැගිටින කොට මෙන්න මහින්ද
ළඟ පාත.
ඒ කාලේ පොර හෙන hit කාලේ. Tak Tak ගාලා මෙක හිටිය super active moderator @tintin123 ට කියල ඕකට banala තියන thread ටික poddak එහෙට මෙහෙට කරා mathakay නැත්තන් මූ mage diha orawala බලන හින්ද
පොර ඇවිල්ල බලල set wela කතා කරලා ගියා
ගෙදර ගිහින් බැලුවා ද danne නෑ site එක. ඊට පස්සෙ උන්ට බනින්න ගත්තනේඒත් තවම ඇති අනිව.
------ Post added on Aug 23, 2024 at 11:48 AM
BMICH එකේ සිරිමාවෝ එකේ thibbe බං. මට බැන්නා නං එවේලේම.. දන්නවානේ හ්හ්අර මෝඩ මූසලය කියල බැන්නෙ උබටද

yep Maiya hitma kale. oya loku loku ewun okkoma meka balan inne. moko meken unge political walata idea ganna puluwan nisa. mata mathakai eka parak Harin Fernandoth mokakda sean ekakata enter una wageමෙන්නෝ හොර පුස ඇවිත්. චිප් චිප්!
රනිල් සිය දන්නේ නෑ. මහින්ද ඉන්නව තමයි. 2009 දි BMICH එකේ eAsia එකට අපේ, මහින්ද ආවා. පොර එනකොට ස්ටොල් එකේ මම විතරයි හිටියේ පාරවල් lock down කරල තිබ්බ නිසා කාටවත් එදා උදේ පාන්දරම එන්න බැරිව හිටියේ. මම ඒත් කලින් දවසේ රෑ ඇවිත් අපේ room එක හදන්න වැඩ කරලා @GTRZ @R_L @DJAT @Djpata @hamish කට්ටිය ගෙදර ගියහම එක බලාගන්න රෑ ඕකෙ ඇතුලේ නිදාගෙන හිටිය. උදේ නැගිටින කොට මෙන්න මහින්ද
ළඟ පාත.
ඒ කාලේ පොර හෙන hit කාලේ. Tak Tak ගාලා මෙක හිටිය super active moderator @tintin123 ට කියල (දැන්නම්මර නින්දේ ) ඕකට banala තියන thread ටික poddak එහෙට මෙහෙට කරා mathakay නැත්තන් මූ mage diha orawala බලන හින්ද
පොර ඇවිල්ල බලල set wela කතා කරලා ගියා
ගෙදර ගිහින් බැලුවා ද danne නෑ site එක. ඊට පස්සෙ උන්ට බනින්න ගත්තනේඒත් තවම ඇති අනිව.
------ Post added on Aug 23, 2024 at 11:48 AM
මෙන්නෝ හොර පුස ඇවිත්. චිප් චිප්!
රනිල් සිය දන්නේ නෑ. මහින්ද ඉන්නව තමයි. 2009 දි BMICH එකේ eAsia එකට අපේ, මහින්ද ආවා. පොර එනකොට ස්ටොල් එකේ මම විතරයි හිටියේ පාරවල් lock down කරල තිබ්බ නිසා කාටවත් එදා උදේ පාන්දරම එන්න බැරිව හිටියේ. මම ඒත් කලින් දවසේ රෑ ඇවිත් අපේ room එක හදන්න වැඩ කරලා @GTRZ @R_L @DJAT @Djpata @hamish කට්ටිය ගෙදර ගියහම එක බලාගන්න රෑ ඕකෙ ඇතුලේ නිදාගෙන හිටිය. උදේ නැගිටින කොට මෙන්න මහින්ද
ළඟ පාත.
ඒ කාලේ පොර හෙන hit කාලේ. Tak Tak ගාලා මෙක හිටිය super active moderator @tintin123 ට කියල (දැන්නම්මර නින්දේ ) ඕකට banala තියන thread ටික poddak එහෙට මෙහෙට කරා mathakay නැත්තන් මූ mage diha orawala බලන හින්ද
පොර ඇවිල්ල බලල set wela කතා කරලා ගියා
ගෙදර ගිහින් බැලුවා ද danne නෑ site එක. ඊට පස්සෙ උන්ට බනින්න ගත්තනේඒත් තවම ඇති අනිව.
------ Post added on Aug 23, 2024 at 11:48 AM

First energy eken dehiwalaමන්ජුලයො අපිත් ඉන්නව යකො
එක නෙමෙ උබ DEYE එක ගත්තෙ කියද කොහෙන්ද
ae dawaswala SLT unlimited connection ekak tibba neda, Internet Cafe wala tibbe okaadsl line eka official room ekata cable karagatte dawase account eka haduwe.. 2009. 512kbps unlimited
ekane...apinam innawa ithin hamadama..hammo dekka kal![]()
ඔව් බන් තාම කරනවFirst energy eken dehiwala
uba thama solar gahanawada