එලකිරි පල්සර් ක්ලබ් Bajaj Pulsar Fan Club

Status
Not open for further replies.

pavithra_uk

Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,560
    22,255
    113
    Gotland
    hehe :shocked: menna badu awilla :shocked::shocked::shocked:

    Hero-RNT-Diesel-scooter-pic.jpg


    Hero has also unveiled their 150cc diesel engine.They have introduced a new bike concept called as Hero RNT which is powered by a 150cc TDI diesel motor which produces some real shattering torque figures
    :shocked::shocked::shocked:

    ඔකේ ඉස්සරහ එකෙකුට වාඩිවෙලා යන්න පුළුවන් නේ බං.

    ස්වීප් විකුණන බුවෙකුට හොඳයි. ඉස්සරහ කෑල්ලේ ස්වීප් ටික තියං යන්න පුළුවන්. ඩිසල් එන්ජිම නිසා ලව්ඩ්ස්පිකර් ඕනි නෑ
     

    chanakamanjula

    Well-known member
  • Aug 21, 2007
    22,293
    4,417
    113
    ඇයි එන්නද
    hehe :shocked: menna badu awilla :shocked::shocked::shocked:

    Hero-RNT-Diesel-scooter-pic.jpg


    Hero has also unveiled their 150cc diesel engine.They have introduced a new bike concept called as Hero RNT which is powered by a 150cc TDI diesel motor which produces some real shattering torque figures
    :shocked::shocked::shocked:


    මොකද්ද මනුස්සයෝ මේ. මේක bike එකක් ද, තෝ වගේම fail model එකක්.
     

    urajdrlk

    Well-known member
  • Jul 6, 2006
    102,097
    3,545
    113
    Inside Your Laptop ;)
    අම්මෝ ඉදලා ඉදලා ෆේල් 1 එකක් දැක්කා.... XP නම්බර් එකක්...... කෑලි හැලෙනවා...... 30ට වඩා ස්පීඩ් කරන්නේ නෑ....... :lol: පව් අසරණයා..... කාගේ උනත් දරුවෙක්නේ..... :P
     

    chamithcp

    Member
    Sep 21, 2008
    5,125
    242
    0
    Matale,Maharagama,Ratnapura
    අම්මෝ ඉදලා ඉදලා ෆේල් 1 එකක් දැක්කා.... XP නම්බර් එකක්...... කෑලි හැලෙනවා...... 30ට වඩා ස්පීඩ් කරන්නේ නෑ....... :lol: පව් අසරණයා..... කාගේ උනත් දරුවෙක්නේ..... :P

    lol mama dekala thiyena fail 1 wala brake light ekata udin thiyena plastic kella ne.pu*a ne wage ethakota :lol:
     

    agrmrs

    Well-known member
  • Feb 1, 2008
    16,026
    795
    113
    ai diesel bike eka upset wageda :(:(:( man meheta aawoth ganna hitiye heethu keepayak hinda


    • diesel engine with piaggio type sound :cool:
    • issaraha kawuru hari anunoth eekenma hospital geniyanna puluwanne :shocked:
    • detachable light eka hodai reeta sarpayek ehema aawoth :yes:
    • double disc !:shocked:
    • wider tires :yes:
    • saree guard ekata henayak gahuwath kadenne balapalla oone deyak thiyan bandan yanna puluwan :yes:
    • 5 year warranty :cool:
    • oil change in every 6000km :cool:
     

    agrmrs

    Well-known member
  • Feb 1, 2008
    16,026
    795
    113

    මොකද්ද මනුස්සයෝ මේ. මේක bike එකක් ද, තෝ වගේම fail model එකක්.
    hornet ekak thallu karaganna bee ee unata padinna kathawa :lol::lol::lol: ane me katin bathala hitawannethiwa indapalla :lol::lol::lol:
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,560
    22,255
    113
    Gotland
    අඩේ දැන් සිංහලු බයික් වල හෙඩ් ලයිට් දාගෙන යන්නේ
     

    chamithcp

    Member
    Sep 21, 2008
    5,125
    242
    0
    Matale,Maharagama,Ratnapura
    ai diesel bike eka upset wageda :(:(:( man meheta aawoth ganna hitiye heethu keepayak hinda


    • diesel engine with piaggio type sound :cool:
    • issaraha kawuru hari anunoth eekenma hospital geniyanna puluwanne :shocked:
    • detachable light eka hodai reeta sarpayek ehema aawoth :yes:
    • double disc !:shocked:
    • wider tires :yes:
    • saree guard ekata henayak gahuwath kadenne balapalla oone deyak thiyan bandan yanna puluwan :yes:
    • 5 year warranty :cool:
    • oil change in every 6000km :cool:
    :lol::lol::lol:
    ube katha thama ban maru :lol::lol::lol::P:P
     

    agrmrs

    Well-known member
  • Feb 1, 2008
    16,026
    795
    113
    අඩේ දැන් සිංහලු බයික් වල හෙඩ් ලයිට් දාගෙන යන්නේ

    මම නම් හෙඩ් ලයිට් දාගෙන යන්නේ නැ. තාම නීතිගත කරලා නැ නේ
    neethi gatha karanna onne bun sahayogayak hatiyata eeka daanna kiyala kiyanne eeke effect eka balanna :yes: ithin eeka daana eka ape yuthukama :yes: ubala ithin pandithakamata noda giyata dan godak aya daanawa :yes: dan eeka rata watema karanawalu mokada 70% successful hinda.ee hinda daapan macho :)
     
    Status
    Not open for further replies.