එලකිරි පල්සර් ක්ලබ් Bajaj Pulsar Fan Club

Status
Not open for further replies.

harindugamlath

Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    Uraj pathaya adath kotu panala shop 1th wahala.:P
    Rawela ei kohehari gubbamaka ringala mokakhari pachayak kiyagena.:lol:
     

    TDI110

    Well-known member
  • Dec 7, 2010
    4,336
    351
    83
    Uraj aiya pathaaaayaaaa.................. kale panala maattiuuuuuuuuuuuuu.....!!
     

    urajdrlk

    Well-known member
  • Jul 6, 2006
    102,097
    3,545
    113
    Inside Your Laptop ;)
    ඊළග සර්විස් එක ලගයි..... TDI මොකෝ කරන්නේ....?? මොරටුවේ දාමුද.....??

    පානදුරේ පොට් එක නම් එක විකාරයක්.... එහෙට මෙහෙට සල්ලි ගෙවන්න ඕනා...... අනික, උන්ට වරුවක් යනවනේ වැඩ ඉවර කරන්න....... :dull:
     

    chanakamanjula

    Well-known member
  • Aug 21, 2007
    22,291
    4,415
    113
    ඇයි එන්නද
    ඊළග සර්විස් එක ලගයි..... TDI මොකෝ කරන්නේ....?? මොරටුවේ දාමුද.....??

    පානදුරේ පොට් එක නම් එක විකාරයක්.... එහෙට මෙහෙට සල්ලි ගෙවන්න ඕනා...... අනික, උන්ට වරුවක් යනවනේ වැඩ ඉවර කරන්න....... :dull:

    :lol::lol:
     

    TDI110

    Well-known member
  • Dec 7, 2010
    4,336
    351
    83
    ඊළග සර්විස් එක ලගයි..... TDI මොකෝ කරන්නේ....?? මොරටුවේ දාමුද.....??

    පානදුරේ පොට් එක නම් එක විකාරයක්.... එහෙට මෙහෙට සල්ලි ගෙවන්න ඕනා...... අනික, උන්ට වරුවක් යනවනේ වැඩ ඉවර කරන්න....... :dull:


    waren aiya.. api damu mama kiyana pot ekata... eka para ape issarama wadee iwarai.. salli gevva antimata un trial ekakut yanava wadee close..

    habai me para clutch palu galawanna ona naha....!!! podi wada tikak tiyenne..
     

    agrmrs

    Well-known member
  • Feb 1, 2008
    16,026
    795
    113
    හොඳට බලල තියන ඇන ටික තද කරපන්...:yes:

    ඉන්දියන් ඒවගෙ කවුලින් එහෙම සෙට්වෙලා තියන රබර් වොෂර් කෑලි සවුත්තු වෙනව කාලයක් යද්දි. එක එක චෙක් කරල බලපන්.:yes::yes:
    cowling ekak yata kella set wena screw eka hariyen thanak kadila bun thiyenne.man alawala thibbe but hariyanne double daala yaddi kohomath kadenawa.dan aye eeka kadila.loku issue ekak ne but kohoma hari fix karaganna oone.superglue walata wada multibond wage ekak dammoth hariyai wage.

    cf9nagraqho.jpg

     

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    cowling ekak yata kella set wena screw eka hariyen thanak kadila bun thiyenne.man alawala thibbe but hariyanne double daala yaddi kohomath kadenawa.dan aye eeka kadila.loku issue ekak ne but kohoma hari fix karaganna oone.superglue walata wada multibond wage ekak dammoth hariyai wage.

    cf9nagraqho.jpg


    හොඳ එපොක්සි එකක් දාපන් ඇතුලෙන්. පේන්නේ නැති විදියට.:yes::yes:
     

    agrmrs

    Well-known member
  • Feb 1, 2008
    16,026
    795
    113
    හොඳ එපොක්සි එකක් දාපන් ඇතුලෙන්. පේන්නේ නැති විදියට.:yes::yes:
    macho එපොක්සි kiwwe mokakda .....kella kadila thiyenne habai aaye gaanata set wena widihatamai kadila thiyenne kali deka wen wela thibbata.oya sexy magula ganna thanak kiyapanko :nerd: keeyai weida

    macho uba ara kiwwe epifex kiyala thiyena ara gum 2k ekata mix karala gaana ekada :rolleyes: ekanam elatama alawenawa thama.habai loku tin neda enne :oo:
     
    Last edited:
    Status
    Not open for further replies.