මචන් උබගේ camera එක මොකද්ද. කියද ගත්තේ
ග්රීස් යකා මේ ඉන්නේ...

600D එකක් බන්... ගන්නකොට බොඩි එක විතරක් 60 ගානක්ද කොහෙද වුනා.
දැන්නම් කීයද කියල දන්නෑ. ටිකක් කල් අරන්.
මචන් උබගේ camera එක මොකද්ද. කියද ගත්තේ

දැන්නම් කීයද කියල දන්නෑ. ටිකක් කල් අරන්.
Ah kukulani mokada wenne mey dawas wala.. Laptop aeka Uraj ayya gaawa hadanna daala.. No elakiri![]()


මං ගියා ඊයෙ බඩා මාමිව හම්බවෙන්න...
මං දැක්ක ලැප....![]()
bike aeke case aeka hari da dan ohe innawa isuru puthe suruttuwak gahan lindata wela aathal ekeAh kukulani mokada wenne mey dawas wala.. Laptop aeka Uraj ayya gaawa hadanna daala.. No elakiri![]()

ohe innawa isuru puthe suruttuwak gahan lindata wela aathal eke![]()
mokada cowling case aekak dakka hari da? Owa kadunahama mama nan karanne fibre karana thanakata deela fibre karanawa athulen.. Mageth ara 180 kiyala gahala thiyana kaali delete nut set wena aewa deparak withara kaduna.. Mama fibre kala rs150i dan hari 
Ada nan bada loku kottak panala..ude idan cal karaddi line aeka cut karanawa
![]()
bike aeke case aeka hari da dan
![]()

අද තඩි කොටුවක් පැනලා....
ah ne macho ara gum eka daala balanawaAeka ithin Umbe urume ne machomokada cowling case aekak dakka hari da? Owa kadunahama mama nan karanne fibre karana thanakata deela fibre karanawa athulen.. Mageth ara 180 kiyala gahala thiyana kaali delete nut set wena aewa deparak withara kaduna.. Mama fibre kala rs150i dan hari
![]()
eka podi thanak but hariyatama anee set wena thanakata tikak udin wen wennama kadila thiyenne.rear tyre eka gaawa thama pot eka tikak asse gum daanna gamak denna wei wage
cowling eka galawala karana eka thama saarthaka but galawala paare yanna thama bari
man kiyannamko mokada une kiyala 
ඔව් ඔව් කතරගමටම කොටුව පැනලා....![]()
එච්චර දුරක් ගිහින්ද ? ඩබල් දාල පල්සරේ ගිහිං දැන් දුවගෙන එයි


machanla issaraha tyre eka remove karaddi disk brake caliper eka mulinma galawala inna ooneda ? and galewwata passe brake lever eka pull kaloth awulak wenawalu neda.help ekak diyalla.thx


Mama thissamaharame paththe kottak panala wage![]()
![]()


ඒව ගලවන්න ඕන්නැ බොල රෝදෙ ගලෝල ගන්න පුලුවන්...ඕකේ රෝදෙ ගලවන්න යන්න එපා ෆෝර්ක් දෙක ගැලවිලා අතට එයි දිරල තියන විදියට....
![]()
eeta kalin ara cowling eka alawanna gum eka hoyaganna one 
araldite da koheda bun ara tube 2ka thiyenne epifix nedda koheda,heta hoyala balanna one 