එලකිරි පල්සර් ක්ලබ් Bajaj Pulsar Fan Club

Status
Not open for further replies.

harindugamlath

Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    මචන් උබගේ camera එක මොකද්ද. කියද ගත්තේ

    ග්‍රීස් යකා මේ ඉන්නේ...:P

    600D එකක් බන්... ගන්නකොට බොඩි එක විතරක් 60 ගානක්ද කොහෙද වුනා.:( දැන්නම් කීයද කියල දන්නෑ. ටිකක් කල් අරන්.:rolleyes:
     

    chanakamanjula

    Well-known member
  • Aug 21, 2007
    22,288
    4,415
    113
    ඇයි එන්නද
    1499563_402223183256115_546259401_n.jpg
     

    Isuru Nayanajith Bandara

    Well-known member
  • Nov 8, 2007
    4,528
    108
    63
    34
    Take a Look Around
    ohe innawa isuru puthe suruttuwak gahan lindata wela aathal eke :rofl:

    Aeka ithin Umbe urume ne macho :P mokada cowling case aekak dakka hari da? Owa kadunahama mama nan karanne fibre karana thanakata deela fibre karanawa athulen.. Mageth ara 180 kiyala gahala thiyana kaali delete nut set wena aewa deparak withara kaduna.. Mama fibre kala rs150i dan hari :D
     
    • Like
    Reactions: agrmrs

    agrmrs

    Well-known member
  • Feb 1, 2008
    16,026
    795
    113
    Aeka ithin Umbe urume ne macho :P mokada cowling case aekak dakka hari da? Owa kadunahama mama nan karanne fibre karana thanakata deela fibre karanawa athulen.. Mageth ara 180 kiyala gahala thiyana kaali delete nut set wena aewa deparak withara kaduna.. Mama fibre kala rs150i dan hari :D
    ah ne macho ara gum eka daala balanawa :) eka podi thanak but hariyatama anee set wena thanakata tikak udin wen wennama kadila thiyenne.rear tyre eka gaawa thama pot eka tikak asse gum daanna gamak denna wei wage :oo: cowling eka galawala karana eka thama saarthaka but galawala paare yanna thama bari :P man kiyannamko mokada une kiyala :yes:

    2hok395.jpg
     
    Last edited:

    agrmrs

    Well-known member
  • Feb 1, 2008
    16,026
    795
    113
    machanla issaraha tyre eka remove karaddi disk brake caliper eka mulinma galawala inna ooneda ? and galewwata passe brake lever eka pull kaloth awulak wenawalu neda.help ekak diyalla.thx
     

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    එච්චර දුරක් ගිහින්ද ? ඩබල් දාල පල්සරේ ගිහිං දැන් දුවගෙන එයි

    තරි මාමා එක්ක එකතුවෙලා තමා කොටුව පැනල තියෙන්නේ....:P

    පල්සරේ නෙමෙ ගිහින් තියෙන්නේ..:dull:
     

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    machanla issaraha tyre eka remove karaddi disk brake caliper eka mulinma galawala inna ooneda ? and galewwata passe brake lever eka pull kaloth awulak wenawalu neda.help ekak diyalla.thx

    ඒව ගලවන්න ඕන්නැ බොල රෝදෙ ගලෝල ගන්න පුලුවන්...:dull:

    ඕකේ රෝදෙ ගලවන්න යන්න එපා ෆෝර්ක් දෙක ගැලවිලා අතට එයි දිරල තියන විදියට....:P
     

    agrmrs

    Well-known member
  • Feb 1, 2008
    16,026
    795
    113
    ඒව ගලවන්න ඕන්නැ බොල රෝදෙ ගලෝල ගන්න පුලුවන්...:dull:ඕකේ රෝදෙ ගලවන්න යන්න එපා ෆෝර්ක් දෙක ගැලවිලා අතට එයි දිරල තියන විදියට....:P
    :angry: eeta kalin ara cowling eka alawanna gum eka hoyaganna one :angry::angry:araldite da koheda bun ara tube 2ka thiyenne epifix nedda koheda,heta hoyala balanna one :oo:
     
    Last edited:

    Isuru Nayanajith Bandara

    Well-known member
  • Nov 8, 2007
    4,528
    108
    63
    34
    Take a Look Around
    Fevicol kiyala thiyanawa areldite wage ma aekak gaana adui Habai.. Disk caliper galawanna ona naha nikan wheel nut aeka loose karala athule rod aeka adapan Aechcharai.. Break lever aeka alluwahama mukuth wenne naha Umbe disk pad gewila nan chuttak pad aeka athillenna balai set karaddi screw driver aekakin chuttak gap aeka Hadapan.. Oya huchakkuwa disk da :p
     
    Status
    Not open for further replies.