එලකිරි පල්සර් ක්ලබ් Bajaj Pulsar Fan Club

Status
Not open for further replies.

harindugamlath

Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    කුකුළනේ...:D

    අපේ ගෙවල් පැත්තෙ පොර පොරක් කියන්නෙ මං නිකම් නෙමේ බන්..:cool:
    මගෙ කෙලවෙච්ච HID එක ගොඩදාල දුන්න අද. :yes::yes:ප්‍රොජෙක්ටර් ලෙන්ස් එක නැතුව ජපන් ෆිෆ්ලෙක්ටරයක් දාල. පච කෙලිනවා නෙමේ. ප්‍රොජෙක්ටර් ලෙන්ස් එකට වඩා පාරෙ ඈත පේනව දැන්.:yes::yes:

    තිබ්බට වඩා හොඳට වැඩේ කරල දුන්න. හෙඩ් ඩිම් කරන්න ගැජට් එකක් හදන්න ඕනේ සොලනොයිඩ් එකකින්. වැඩේ ඉවරයි එතකොට.:yes:
     

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    ආ සිංහලු ට්‍රිප ගියැයි.......

    slt කාරයෝ මානසිකව වට්ටල තියෙන්නේ
    ෆොටෝ ලෝඩ් වෙන්නේ නෑ යකුනෙ

    අනේ සාදු!:angry::angry::angry::angry:
     

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    මචන්ලා chain එකයි පිටිපස්සේ තියෙන spocket එකයි clean කරන හැටි guide එකක් දාපන්කෝ

    අපේ චේන් එහෙම විශේෂයෙන් සුද්ද කරන්න ඕන්නෑ බන්.:yes: මංනම් පිහදාල ග්‍රීස් දාන එක කරේ. කිසිම අවුලක් නෑ.:cool: භූමිතෙල් දාල සුද්දකිරිල්ල නම් හොඳනෑ කියල තමා කියන්න වෙන්නේ... චේන් ඇදෙනවා.:sorry:
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,560
    22,255
    113
    Gotland
    කුකුළනේ...:D

    අපේ ගෙවල් පැත්තෙ පොර පොරක් කියන්නෙ මං නිකම් නෙමේ බන්..:cool:
    මගෙ කෙලවෙච්ච HID එක ගොඩදාල දුන්න අද. :yes::yes:ප්‍රොජෙක්ටර් ලෙන්ස් එක නැතුව ජපන් ෆිෆ්ලෙක්ටරයක් දාල. පච කෙලිනවා නෙමේ. ප්‍රොජෙක්ටර් ලෙන්ස් එකට වඩා පාරෙ ඈත පේනව දැන්.:yes::yes:

    තිබ්බට වඩා හොඳට වැඩේ කරල දුන්න. හෙඩ් ඩිම් කරන්න ගැජට් එකක් හදන්න ඕනේ සොලනොයිඩ් එකකින්. වැඩේ ඉවරයි එතකොට.:yes:

    ඒ කියන්නේ ප්‍රොජෙක්ටර් හුටපටේ අයින් කරල රිෆ්ලෙක්ටරයක් දැම්මද? (ඉස්සරහ ලෙන්ස් එක අයින් කරල)
    බිම් පැටර්න් කොහොමෙයි ?
    කොහොමද දැන් හෙඩ් dim කරන්නේ :rolleyes:
     

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    ඒ කියන්නේ ප්‍රොජෙක්ටර් හුටපටේ අයින් කරල රිෆ්ලෙක්ටරයක් දැම්මද? (ඉස්සරහ ලෙන්ස් එක අයින් කරල)
    බිම් පැටර්න් කොහොමෙයි ?
    කොහොමද දැන් හෙඩ් dim කරන්නේ :rolleyes:

    බයික් එකට ආපු රිෆ්ලෙක්ටර් එක අයින් කරල වෙන ජපන් රිෆ්ලෙක්ටරයක් දැම්ම බන්. ඒකට එක ග්ලාස් එකත් එක්ක දැම්මේ.බීම් පැටර්න් එක පට්ටෙටම තියනවා. ඇත්තටම කියනව නම් මචෝ ප්‍රොජෙක්ටර් එකට වඩා දුර පේනවා. අම්මප මං හිතුවේ නෑ හරියයි කියලා.:P
    සොලනෝයිඩ් එකක් දාන්න ඉන්නෙ ලයිට් එක පිටින්ම උඩ පල්ලෙහා අරෛන්න.:yes::yes:
     

    urajdrlk

    Well-known member
  • Jul 6, 2006
    102,097
    3,545
    113
    Inside Your Laptop ;)
    පොඩි එකෝ HID එක වැඩ නැතෝ...... ශක්ති එකෙන් පෙට්‍රල් ගහගෙන, පොඩි ලයිට් දෙකේ පිහිටෙන් ගෙදර ආවේ........ :dull:
     

    urajdrlk

    Well-known member
  • Jul 6, 2006
    102,097
    3,545
    113
    Inside Your Laptop ;)
    1527024_579051872175084_1907945659_n.jpg


    සුභ නව වසරක් වේවා කුකුළණි, කිකිළියණි..... :)
     

    TDI110

    Well-known member
  • Dec 7, 2010
    4,336
    351
    83
    labuwavuu........ 2014 nawa warshaya... sithum pathum ituwena ituwen nattan eva langinvat yanna labena saha Niroogimath suba nawa wasarak wevaaaaaaaa..........!!!!!!!!!!!!!!1
     

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    පල්සර් ක්ලබ් එකේ කුකුල්ලු සියලු දෙනාටමත් එලකිරි පවුලේ සියලු දෙනාටමත් සුභම සුභ අලුත් අවුරුද්දක් වේවා....!!!:D:D:D

    Bovywwk.jpg
     
    Last edited:

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    පොඩි එකෝ HID එක වැඩ නැතෝ...... ශක්ති එකෙන් පෙට්‍රල් ගහගෙන, පොඩි ලයිට් දෙකේ පිහිටෙන් ගෙදර ආවේ........ :dull:

    අවුරුදු තෑගි හම්බවෙලා....:dull:

    බය නැතුව හිටූ... හදල දෙන්නම්....:yes::yes:

    හිටු හිටු කතාකරලම විස්තරේ අහන්නම්...:dull:
     

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    1527024_579051872175084_1907945659_n.jpg


    සුභ නව වසරක් වේවා කුකුළණි, කිකිළියණි..... :)

    හයියෝ සල්ලි අලුත් අවුරුද්දේම විහින් ලිඳක් කපාගෙන....:lol::lol::lol:

    බලපල්ලා මූ මේ දාල තියන අවුරුද්ද.... තාම අතීතෙ ජීවත් වෙන්නෙ මාමා...:lol::lol::lol:
     

    urajdrlk

    Well-known member
  • Jul 6, 2006
    102,097
    3,545
    113
    Inside Your Laptop ;)
    අවුරුදු තෑගි හම්බවෙලා....:dull:

    බය නැතුව හිටූ... හදල දෙන්නම්....:yes::yes:

    හිටු හිටු කතාකරලම විස්තරේ අහන්නම්...:dull:

    :dull::baffled: හරි යන්නේ නෑ..... මට බඩු හරි වගේ..... දැන් ඉතින් ලයිට් නැතුව යන්නේ කොහොමද...... :dull: හෆොයි...... :baffled:
     

    Isuru Nayanajith Bandara

    Well-known member
  • Nov 8, 2007
    4,528
    108
    63
    34
    Take a Look Around
    සුභ නව වසරක් වේවා pulsar කුකුලනි :cool::cool:

    1388139407457147.jpg


    14 wenida wenakan kukul sangamayata waartha kirimata nohaki wana bawa karunawen salakanna :D exam aekak liwimata atha..:rolleyes::rolleyes:..
     
    Last edited:

    urajdrlk

    Well-known member
  • Jul 6, 2006
    102,097
    3,545
    113
    Inside Your Laptop ;)
    හයියෝ සල්ලි අලුත් අවුරුද්දේම විහින් ලිඳක් කපාගෙන....:lol::lol::lol:

    බලපල්ලා මූ මේ දාල තියන අවුරුද්ද.... තාම අතීතෙ ජීවත් වෙන්නෙ මාමා...:lol::lol::lol:

    :shocked: හුටා....... ඊයේ ලයිට් නැතුව ඈවිත්, ඔලුව අවුල් වෙලා...... :dull: :baffled: මටමමයි වෙන්නේ...... :baffled:
     

    Isuru Nayanajith Bandara

    Well-known member
  • Nov 8, 2007
    4,528
    108
    63
    34
    Take a Look Around
    මචන්ලා chain එකයි පිටිපස්සේ තියෙන spocket එකයි clean කරන හැටි guide එකක් දාපන්කෝ

    guide aekak 4to aekka mama 14 wenidata passe daannam..boomi thel walin clean karanawa nan parana chain aekak nan kamak naha aluth aekak nan aepa..ara harindu kiwwa wage chain aeke joint awul yanawa..specially "O" ring chain walata badu packet wenawa..diesel walin hodanna kisi awulak naha..diesel chuttak aragena ara chooti painting brush aekak aragena hodata jarawa yanakan hodanna..eetapasse chain lube daanaawa nan chain lube daanna naththan SAE 90 Gear oil tikak daanna wheel aeka athin hemita karakawana gaman..hariyata oil una nan chain aeken sadde aena aeka nathara wenawa..
     

    Isuru Nayanajith Bandara

    Well-known member
  • Nov 8, 2007
    4,528
    108
    63
    34
    Take a Look Around
    බයික් එකට ආපු රිෆ්ලෙක්ටර් එක අයින් කරල වෙන ජපන් රිෆ්ලෙක්ටරයක් දැම්ම බන්. ඒකට එක ග්ලාස් එකත් එක්ක දැම්මේ.බීම් පැටර්න් එක පට්ටෙටම තියනවා. ඇත්තටම කියනව නම් මචෝ ප්‍රොජෙක්ටර් එකට වඩා දුර පේනවා. අම්මප මං හිතුවේ නෑ හරියයි කියලා.:P
    සොලනෝයිඩ් එකක් දාන්න ඉන්නෙ ලයිට් එක පිටින්ම උඩ පල්ලෙහා අරෛන්න.:yes::yes:
    4to aekak daamu balanna :D aekane mama kiwwe projector katta wisik karanna kiyala :D
     
    Status
    Not open for further replies.