40kms duwala aawe sonnayoooo.......amme agata danunewath nee.......puduuuma saneepai![]()
Hane ubawa dekka kal koheda bun giye

40 thirikalenda giye... Gona ehema kanuve bedalada EK log une

40kms duwala aawe sonnayoooo.......amme agata danunewath nee.......puduuuma saneepai![]()


ithin trip meter eka patan ganna aththe 100 n withara ekai oya![]()




Hane ubawa dekka kal koheda bun giye
40 thirikalenda giye... Gona ehema kanuve bedalada EK log une![]()

hitu mage bike eketh photo ekak daanna redda

මේ බයික්ද ඕයි....මේ වීල් බැරැක්ක ටිකක්නේ
![]()

ane thiyaganin ban umbe bike aeka
api aeda kandy giya aasawata oya jaathiye aekak dakke naha 

ithin trip meter eka patan ganna aththe 100 n withara ekai oya![]()
moko mechchara kal awe naththe samajayata muhuna denna baruwadaane thiyaganin ban umbe bike aeka
![]()
api aeda kandy giya aasawata oya jaathiye aekak dakke naha
![]()
මුගේ හීරෝ-හොන්ඩ ෆේල් වන්™ හුටුහුටුවේ මොකක්ද කෑල්ලක් කැඩිලා එක ලංකාවේ හොයාගන්න නැතිලු. මු ඒ පාර දඹදිව යන එකෙකුට කියල ගේනකන් ඉඳල. ඉන්දියාවේත් හෙන ගේමක් දීල ලු හොයාගත්තේ.


යකෝ දිනපතා පාං ගේන්න ගිහිල්ලත් මේක 10000 වෙලා නෑනෙ..

machan HID polisiyen alanawada? normal akak damme wadiya eliya na



යකෝ දිනපතා පාං ගේන්න ගිහිල්ලත් මේක 10000 වෙලා නෑනෙ..
උඹලා කන තරම හිතා ගත්තැහැකි..![]()






යකෝ දිනපතා පාං ගේන්න ගිහිල්ලත් මේක 10000 වෙලා නෑනෙ..
උඹලා කන තරම හිතා ගත්තැහැකි..![]()
service eke eka kohoma galawanawada manda habai
un gaawa thiyena yathuru diai ekai scene eka 