mama nam kiyanne oya adahasa ain kara ganna.. oyage wier harness eka, CDI eka, Coil eka, Electric system, Ignition system eka hama deema hadala tiyenne magunto system ekata set wena widiyata... ehema lesiyen DC karanna baha machan.. anika DC system ekaka CDI eken palanaya wena samahara dewal.. oyage palanaya wenne rectifier eken...
oka wenas karanna mata hitena widiyata nam baha.. puluwan unat godak amaru wadak...
slow weddi race kara kara hitapan ban eliya adui nam..... oka wenas karanna atha gahanna yanna epa...
mama okkoma poste tika kiyevve naha...
maybe Harindu & Pavitra kivvada dan naha wade karanna puluwan kiyala... ehema nam eyala hari mokada electrical side eka mata wada eyaala danna nisaa...

bt sahena hithala balala wiyadam karanna ona wadak mata hitena widiyata terumak naha.............
jaya wevaaaaaaaaa.............!!!