එලකිරි පල්සර් ක්ලබ් Bajaj Pulsar Fan Club

Status
Not open for further replies.

agrmrs

Well-known member
  • Feb 1, 2008
    16,026
    795
    113
    හපොයි..:shocked:

    හෙට හවස් වෙලා කියන්නම්...:yes:

    අනේ බන්... රෙගියුලේටර් එක කියන්නේ සර්කිට් එකක් බන්..:sorry:

    මොකෝ කියන්නේ දැන්වත් ෆොටෝ එකක් දානවද නෑත්නම් ඇවිත් ගහගෙන යන්නද...:P
    hari hari bun man me thama photo ekak hoyanawa :lol: man hithan unne regulator eka kiyanneth coil ekak kiyala.ara cluth plate gaawa thiyena coil ekada macho stator eka :love:

    mont.jpg
     

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    hari hari bun man me thama photo ekak hoyanawa :lol: man hithan unne regulator eka kiyanneth coil ekak kiyala.ara cluth plate gaawa thiyena coil ekada macho stator eka :love:

    mont.jpg

    ඔව් ඔව්...:yes:

    හිටපිය පුතේ... හංගල තිබ්බෙ නැතොත් නම් අනීවා එකක් අරන් දානවා...:yes::yes:
     

    agrmrs

    Well-known member
  • Feb 1, 2008
    16,026
    795
    113
    ඔව් ඔව්...:yes:

    හිටපිය පුතේ... හංගල තිබ්බෙ නැතොත් නම් අනීවා එකක් අරන් දානවා...:yes::yes:
    thx macho hadissiyak ne oya lesi welawaka danna :love::love::love:
     

    harithamanohara

    Active member
  • Jun 16, 2011
    913
    51
    28
    on the floor
    ow macho wangu waladi angenne ganne godak durata loku kapillak wenne thama.but man kiwwe.dan nawaththala indi koheta hari head eka point karanna unoth bee neda.

    Eg :- dan hithapan sarpayek dakka kiyala reeta.ubata head light eka one one thanata aim karala balanna puluwanne normal bike wala nawaththan indi ekai :shocked:

    මේකට හේතුවක් ඇති බන්. නැතම් මෙහෙම design කරන්නේ නැනේ.indian honda stuner 125 එකේ එන්නෙත් මෙහෙම .

    ෆුල් ඩීසී කියන්නෙ බන් එන්ජිමේ ස්ටේටර් එකෙන් නිපදවෙන කරන්ට් එක 13.5ක් වගේ වෝල්ටේජ් එකකට රෙගියුලේට් කරල (ඩීසී කරල) බැට්‍රියට දීල ඒක චාර්ජ් කරනව. බැට්‍රියෙන්ම තමා හෙඩ් ලයිට් අනම් මනම් ඔක්කොටම කරන්ට් එක ගන්නෙ ඊට පස්සෙ.:yes:

    අනිත් ඒවගෙ බැට්‍රිය චාර්ජ් කරනව. ඒත් බැට්‍රියෙන් ගන්නෙ සිග්නල් බ්‍රේක් වගේ එවට විතරයි. හෙඩ් ලයිට් එකට ගන්නේ වෙනම කොයිල් එකෙන් එන AC ලයින් එකක් රෙගියුලේට් කරපු AC. ඒකයි එන්ජිම ස්ලෝ දුවන වෙලාවට එලිය අඩුවෙන්නේ.:yes:

    උඹ මැත්ස් නේද බොල කලේ..:frown: අනේ අම්මපා...:angry::angry:

    මටත් මේක දන ගත්ත එක හොදයි,electro ගැන එඡාර දැනුමක් න.hero honada එන්නේ බන් AC තමා එන්ජිම ස්ලෝ උනාම එලිය අඩුවෙනව.

    macho dan tikak theruna thx.habai podi prashnayak thiyenawa

    dan macho api ignition swith eka press karama bike eka start wenawane.so macho eekata spark plug ekata current eka enne battery ekenda :confused: voltage eka madi nedda bun spark wenna. mata poddak bike eka start wena hati kiyala dennako :):love::love::love:

    coil එක හරහා වැඩි කරලා තම එන්නේ බන්.වැඩිය දන්නේ න.

    මගින්ටෝ කියන්නේ බන් ෆ්ල්ය් wheel එකේ තියන coil එකෙන් එන current එකෙන් ගන්න එක.එන්ගිම වම පැත්තෙන් wire එකක් එලියට ඇවිල්ල තියෙන්නේ බන් බලපන්. මන් වැරදිනම් කට්ටිය පොඩ්ඩක් හදන්න.මම දන්නා විදිය තමා ඔය.
     

    agrmrs

    Well-known member
  • Feb 1, 2008
    16,026
    795
    113
    මේකට හේතුවක් ඇති බන්. නැතම් මෙහෙම design කරන්නේ නැනේ.indian honda stuner 125 එකේ එන්නෙත් මෙහෙම .



    මටත් මේක දන ගත්ත එක හොදයි,electro ගැන එඡාර දැනුමක් න.hero honada එන්නේ බන් AC තමා එන්ජිම ස්ලෝ උනාම එලිය අඩුවෙනව.



    coil එක හරහා වැඩි කරලා තම එන්නේ බන්.වැඩිය දන්නේ න.

    මගින්ටෝ කියන්නේ බන් ෆ්ල්ය් wheel එකේ තියන coil එකෙන් එන current එකෙන් ගන්න එක.එන්ගිම වම පැත්තෙන් wire එකක් එලියට ඇවිල්ල තියෙන්නේ බන් බලපන්. මන් වැරදිනම් කට්ටිය පොඩ්ඩක් හදන්න.මම දන්නා විදිය තමා ඔය.
    ah thx macho.ow ow fly wheel ekath ekka ena coil ekada hari hari ehenam wade hithan unna hari.dan ookatamada bun stator eka kiyanneth :eek:
     

    agrmrs

    Well-known member
  • Feb 1, 2008
    16,026
    795
    113
    macho mage eka dan full DC karanna berida bun :angry: karoth bike ekata haniyak wenawada :sorry: man kiwwe charging rate ekata wada discharging rate eka wadi weida bun full DC dunnot :eek::eek::eek:
     

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    macho mage eka dan full DC karanna berida bun :angry: karoth bike ekata haniyak wenawada :sorry: man kiwwe charging rate ekata wada discharging rate eka wadi weida bun full DC dunnot :eek::eek::eek:

    එහෙම වෙන්නේ නෑ...:yes:

    කරන්න පුලුවන්. :cool:
     

    agrmrs

    Well-known member
  • Feb 1, 2008
    16,026
    795
    113
    එහෙම වෙන්නේ නෑ...:yes:

    කරන්න පුලුවන්. :cool:

    ade ehenam karaganna one.godak salli yana wadakda bun.macho mata thaniyama karaganna berida eeka ara horn eka hai kara wage :P:)
     
    Last edited:

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    :shocked::shocked::shocked: atta kiyapanko bun.mata meeka karaganna oone.raata raata podi hora gaman wagayak thiyenawa mee tike :shocked::shocked::shocked:

    ලොකු ගානක් වෙන්නෑ කරන්න. හැබැයි හරියට දන්න කෙනෙක්ට කියල කරගනින්. නැත්නත් ඕක හුටස් වෙයි.:yes:
     

    TDI110

    Well-known member
  • Dec 7, 2010
    4,336
    351
    83
    bike eka race nokara indi ai bun eliya adu wenne......mage eke ehema wenawa saahenna moko danne scene eka neda


    oka maginto machan.. saralawa kivvot race karanna karanna eka uparimayak wenakan eliya wadi wenava............. oka normal..

    anek electrical dewal walata hondaata uttara deela tiyenne onna Harindu & pavitraaa...

    jaya wevaaaaaaaaaaa...............!!!
     

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    බඩා මාමි අද එක්කෝ කොටු පැනලා...:yes::yes:

    නැත්නම් නැන්දගෙන් ගුටි කාලා...:lol:

    දැන් වමාඅගෙන කනකොට හොඳටම රිදෙයි මේක දැක්කම.:love::love:
     

    TDI110

    Well-known member
  • Dec 7, 2010
    4,336
    351
    83
    මම අද පෙට්‍රල් ගහන්න ගිය ගමන්, නිකමට හුලං චෙක් කරා...... ඉස්සරහ වෙනදා වගේම 25යි තිබ්බේ..... මම ඒක 29ක් කරා...... පිටිපස්සේ..... 42ක් :shocked: ඒක වෙන්න පුලුවන්ද මචන්ලා......?? ටයර් එකට උපරිම ගහන්නත් පුලුවන් 35ද කොහෙද....?? කෝකටත් වෙනදට 32ක් ගහන එක, මම 34කට අඩු කරා...... :yes:

    42ක් තියෙන්න පුලුවන්ද ටයර් එකේ.....?? අළුත් ශෙඩ් එකකින් (ශක්ති එක) චෙක් කරේ...... 42ක් තිබ්බත්, ඊයේ එහෙමත් අර තාර ගැටි උඩින් යනකොට, කෙටෙන ගතිය තිබ්බා..... වෙන්න පුලුවන්ද මේක.....?? 2T දැම්මේ නෑ....... :no: :P


    oyage bike ekata umbe barai double danat hinda issarahata 28, pitipassata 33 wage gahanna. piti passata 35 gahanava kiyanne wadi..., e wagema lissanna balanava...

    42 gahanna puluwan... pavitrat samaga ekangai e coment ekata..
     

    agrmrs

    Well-known member
  • Feb 1, 2008
    16,026
    795
    113
    oka maginto machan.. saralawa kivvot race karanna karanna eka uparimayak wenakan eliya wadi wenava............. oka normal..

    anek electrical dewal walata hondaata uttara deela tiyenne onna Harindu & pavitraaa...

    jaya wevaaaaaaaaaaa...............!!!
    thx macho.but eeka tikak karadarai macho godak slow wena welawata hodatama eliya adu wenawa hmm :( DC karaganna hoda thanak kiyapallako :love::love::love:
     

    TDI110

    Well-known member
  • Dec 7, 2010
    4,336
    351
    83
    thx macho.but eeka tikak karadarai macho godak slow wena welawata hodatama eliya adu wenawa hmm :( DC karaganna hoda thanak kiyapallako :love::love::love:


    mama nam kiyanne oya adahasa ain kara ganna.. oyage wier harness eka, CDI eka, Coil eka, Electric system, Ignition system eka hama deema hadala tiyenne magunto system ekata set wena widiyata... ehema lesiyen DC karanna baha machan.. anika DC system ekaka CDI eken palanaya wena samahara dewal.. oyage palanaya wenne rectifier eken...

    oka wenas karanna mata hitena widiyata nam baha.. puluwan unat godak amaru wadak...

    slow weddi race kara kara hitapan ban eliya adui nam..... oka wenas karanna atha gahanna yanna epa...

    mama okkoma poste tika kiyevve naha...
    maybe Harindu & Pavitra kivvada dan naha wade karanna puluwan kiyala... ehema nam eyala hari mokada electrical side eka mata wada eyaala danna nisaa...:yes::yes:

    bt sahena hithala balala wiyadam karanna ona wadak mata hitena widiyata terumak naha.............


    jaya wevaaaaaaaaa.............!!!
     

    agrmrs

    Well-known member
  • Feb 1, 2008
    16,026
    795
    113
    mama nam kiyanne oya adahasa ain kara ganna.. oyage wier harness eka, CDI eka, Coil eka, Electric system, Ignition system eka hama deema hadala tiyenne magunto system ekata set wena widiyata... ehema lesiyen DC karanna baha machan.. anika DC system ekaka CDI eken palanaya wena samahara dewal.. oyage palanaya wenne rectifier eken...

    oka wenas karanna mata hitena widiyata nam baha.. puluwan unat godak amaru wadak...

    slow weddi race kara kara hitapan ban eliya adui nam..... oka wenas karanna atha gahanna yanna epa...

    mama okkoma poste tika kiyevve naha...
    maybe Harindu & Pavitra kivvada dan naha wade karanna puluwan kiyala... ehema nam eyala hari mokada electrical side eka mata wada eyaala danna nisaa...:yes::yes:

    bt sahena hithala balala wiyadam karanna ona wadak mata hitena widiyata terumak naha.............


    jaya wevaaaaaaaaa.............!!!
    thx TDI macho.ehenam ekath john baasta giya :(:(:( dan dawaltath light daagena yannalu neda ....oya kiyanne parking light on karagena yannada nethnam head light low beam eka daagena yanna kiyalada bun.man nam head low beam daagena giye melo rahak ne :eek::eek::eek:
     
    Last edited:

    urajdrlk

    Well-known member
  • Jul 6, 2006
    102,097
    3,545
    113
    Inside Your Laptop ;)
    ubalata mona hulanda sonnyaoooooo.......mage front-25 rear -36.......man nam awuruddakata sarayak hulan check karanne.ehema bahinawa kiyala deyak wenne habai

    :lol: ගෙවල් වල තියන් පරිස්සම් කරන බයික් වලට මොන හුලන්ද ඩෝ..... :lol:
     
    Status
    Not open for further replies.