thx macho dan therunadan macho ohoma case noyanana wahanayak wikunanawanam ekata karanna oone steps tikath kiyannako piliwelin
![]()
hondama dee tamai ganna kena ikmanatama namata harawa ganna kamati nam MTA6 paper set eke sign karapu date ekat oya dalama dena eka etakota eda indan week ekak gewenna kalin eya harawa ganna ona nattan week eka pannama date eka pahuweddi dawasa gaane fine ekak wadinava...
ehema nattan liyamanalin denna tiyenne dates nodamuu MTA6 paper set ekak oyage sign ekat ekka dunna kiyala.. e paper set eke oya langa tiyenna ona kolayat tiya ganna...
@Harindu............... honda terimak CB4 revo (EFI400cc) superb bike...!!!



bugati ekakui F22 mig ekakui race ekak thibba.gonma gon race ekak F22 eka gemak nethiwa dinna eda indan eeka balanne 





meka thiyeddi ganna salli ne bun.collection ekak daala aran diyallako

apinam thama cingle cylinder 0.125L engine ekak thiyenne 
වැ.බ.ය.ම.ය. 
