Bajaj Pulsar 150 2010 eka gana kattiya wisthara tikak diyanko, poddak indian bike ekakuth padala balanna haduwe................
macho එපොක්සි kiwwe mokakda .....kella kadila thiyenne habai aaye gaanata set wena widihatamai kadila thiyenne kali deka wen wela thibbata.oya sexy magula ganna thanak kiyapankokeeyai weida
macho uba ara kiwwe epifex kiyala thiyena ara gum 2k ekata mix karala gaana ekadaekanam elatama alawenawa thama.habai loku tin neda enne
![]()



ah macho tube ehemath enawada.keeyak weida danne neda hmm.loku gaanak weidaඑපොක්සි කිව්වේ ඔය දෙකක් කලවම් කරල ගන්න තියන එක තමා...
එපිෆික්ස් එක හොඳයි ප්ලාස්ටික් වලට. ටියුබ් දෙකක් එනවා ඒකේ...
හැබැයි පුතෝ දාල දවසක් වත් හොල්ලන්නෙ කරන්නෙ නැතුව තියන්න ඕනේ....![]()
ow eeka holawannethiwa thiyanna one thamaah macho tube ehemath enawada.keeyak weida danne neda hmm.loku gaanak weidaow eeka holawannethiwa thiyanna one thama
cowling eka galawala duwanna thama bari hmm.dawasak hollanethiwa thiyanna try ekak demu.thx macho help ekata
හීරෝ හොන්ඩ කාරයා බයික්ස් එකේ ෆොටෝ එකක් දන්නේ නැති එකට හේතුව දැන් දැන් එලිවෙමින් පවතී.



macho eke honda brand ekak thiyenawada.tube 2kata bara gaanak yaida danne.budjet eke release karana puluwan Rs100 uparimaබයික් ප්ලාස්ටික් අලවන්න සුපර ග්ලු හෝ මල්ටිබොන්ඩ් හරියන්නේ නෑ බං
හරිඳු කිව්වා වගේ ඉපොක්සි ගම් එකක් දාපන්
ipi-fix , araldite වගේ එකක් ගනිං. araldite නම් විනාඩි 5 n හයිවෙන එකකුත් තිබේ.
ගම් දාන්න කලින් ප්ලාස්ටික් කලි හොඳට සුද්ද කරපං තෙල් ගතිය තිබ්බොත් හරියන්නේ නෑ

araldite නම් ගණන් ඔරිජිනල් එක 600 ගානක්
වෙන වෙන නම් වලින් එන පොඩි ටියුබ් තිබේ ඒවා නම් 200 වගේ වෙන්නේ

600 kaalada andalada bola 


අද මම උදේ පාර පනින්න ඉන්නකොට xr baja එකක් පැදගෙන ගියා, අඩේ උ ලග පට්ට pickup එකක් ගත්හේ. පට්ට bike එක බන්

අද මම උදේ පාර පනින්න ඉන්නකොට xr baja එකක් පැදගෙන ගියා, අඩේ උ ලග පට්ට pickup එකක් ගත්හේ. පට්ට bike එක බන්

හීරෝ හොන්ඩ කාරයා බයික්ස් එකේ ෆොටෝ එකක් දන්නේ නැති එකට හේතුව දැන් දැන් එලිවෙමින් පවතී.
ජබුක්..... ලිදට..... 

තුක්..... බඩම පල තොට........![]()
පල පල තවම ලොරි ටෝක් දුන්නට, බයික් එකේ පින්තූරයක් දැම්මේ නෑ......![]()
ගොන් ජෝක්.....
![]()


තට්ට කුකුල්ලු සේරම කැලේ පැනලා ගබ්බෑමවල් වල රිංගලා වගේ....![]()