Mama wage mhnsiyen thread liyala rep ekthu krpu aya.Ethakota wediyenma duk wenne ?![]()

Tho hithuwada thopi wage api rep or rathu kotu oluwe thiyan innawa kiyala?
Tho wage moda musalayek![]()
...තුන් වේල කනවා වගේ කිරියට ආපු මිනිස්සුනේ අපිත්රෙප් කපපු ඒවා බලාගන්න ක්රමයක් නැද්ද?

.. Parana elakiri logo eka dala ..site eke thiyana his gathiya adu kala nam hondai wage..