Budu amme menna manussayek thaama jeewath wenawamannum hithanne wadiyen sathutu vena aya mobile user la.
Wade kiyanne ban api ekin eka post ekatane ban reply karanna purudu wela thiyenneAngry eka neutral ban. Bump kara kara reply karanakota notifications flood wenawa..
Issara wage bump karanna ona naha followers lata post ekak dammoth aniwa notification yana nisa ea post eka dakinawa. Anika news feed eke dakinawa.
Bump karanakota ewa okkoma flood wenawa. Ethakota annoying.
Important deyak ahanna dammoth eka question ekak wage dammama homepage eke filter karanna puluwan.
Kotala kotala post kalama 'ehema ba' kiyala enawa
Ethakota puduma hangeemak enne 
Multiquote eka click kara kara awilla ea quotes tika select kara kara insert karanna puluwan. Ethakota ea kenata notification eka yanawa. Ethakota eyata puluwan uba message eka reply karapu kotasa witharak mouse eken select karama ena tool tip eke thiyena reply button eka obala lesiyaen quote karanna. Namuth Last post eka submit kare ey kenama nam last post ekata edit කරලා daganna idath thiyenawanam warning eka enawa.. Habay type karapu tika nathi wenne nae. Lesiyaen edit obala gahanna puluwan.Budu amme menna manussayek thaama jeewath wenawa
Wade kiyanne ban api ekin eka post ekatane ban reply karanna purudu wela thiyenneKotala kotala post kalama 'ehema ba' kiyala enawa
Ethakota puduma hangeemak enne
Oya danuth enawa![]()
![]()
![]()
![]()
Dan ithin kalin ekata amunapanko meka
Please edit your previous post instead of adding a new one.
( කරුණාකර ඔබගේ පෙර Post එක Edit කර මෙම අදහස එකතු කරන්න. Thread එකෙහි දිග අඩු කිරීමට ඔබගේ සහයෝගය ලබා දෙන්න)
Ela awulak naMultiquote eka click kara kara awilla ea quotes tika select kara kara insert karanna puluwan. Ethakota ea kenata notification eka yanawa. Ethakota eyata puluwan uba message eka reply karapu kotasa witharak mouse eken select karama ena tool tip eke thiyena reply button eka obala lesiyaen quote karanna. Namuth Last post eka submit kare ey kenama nam last post ekata edit කරලා daganna idath thiyenawanam warning eka enawa.. Habay type karapu tika nathi wenne nae. Lesiyaen edit obala gahanna puluwan.
But ara chat kara kara yanawa wage gahagena yanna baha. Eka aththa. Namuth Thread eka kiyawana kenata decent widihata kiyawanna puluwan wennaath onane ban?
Puluwannan me minipettiya wage thiyana colors tika maaru karala diyanko. Raata ehema phone eke sudu paata dakiddi as kadan yanawa 
මට නම් හිතෙන්නේ බයියොයි ටොයියොයි..මොකද උන් තමයි වැඩිපුරම මගේ රේප් කැපුවේ
Budu amme menna manussayek thaama jeewath wenawa![]()
moko wenne oyapathivala?Wahinawa, corona, curfewow ow naki vunata thama jeevath venawamoko wenne oyapathivala?
Eka asse GT ta kammali kamak gahala Elakiriyata theme dadaa innawa
Coronaawak kala hadiyak Wahinawa, corona, curfewEka asse GT ta kammali kamak gahala Elakiriyata theme dadaa innawa
Coronaawak kala hadiyak
![]()
![]()
![]()
Wahinawa, corona, curfewEka asse GT ta kammali kamak gahala Elakiriyata theme dadaa innawa
Coronaawak kala hadiyak
![]()
![]()
![]()
naththum parana version eka bala bala indala kattiyata epa velane thibune.