ඔහ් shit@asanka+++ පොන්න කැම්පේන් බැල්ලිගෙ පුතාට බනිද්දි @Janatha Jhon පොන්න වේසිගෙපුතා කිකිළි වගේ වටේ පහුරුගාන්නේ ඇයි දල්ලෑ![]()
ඔහ් shit@asanka+++ පොන්න කැම්පේන් බැල්ලිගෙ පුතාට බනිද්දි @Janatha Jhon පොන්න වේසිගෙපුතා කිකිළි වගේ වටේ පහුරුගාන්නේ ඇයි දල්ලෑ![]()
එහෙනම පකටද මන් උගෙ ෆේක් කියලා මාව මෙන්ෂන් කරේ, ආයෙ කියවපිය තෝ මුලින් දාපු එක පොට්ට වේසිගෙපුතා.@asanka+++ පොන්න කැම්පේන් බැල්ලිගෙ පුතාට බනිද්දි @Janatha Jhon පොන්න වේසිගෙපුතා කිකිළි වගේ වටේ පහුරුගාන්නේ ඇයි දල්ලෑ![]()
ඔය හොර කේන්දරකාරයා මේකෙ උන් රවට්ටන්න ගිහින් මට කියලා පුකේ ඇරගත්තම මාව මේකෙ පොලිටික්කෙක්ගෙ ෆේක් කියලා අඩනවා. තව ටික දවසකින් මන් ඉරෝසන්ගෙ ෆේක් කියලත් අඩයිඔහ් shit
UNP wage thama. Ekane ada thread ekak open kare ranil awe nathnam polim hadei kiyala ayemaමට උබලෑ වලි ගැන උවමනාවක් නෑ. උබ තාමත් යූඇන්පී නේද කියල දැනගන්න ලැබුනොත් ඇති.
UNP wage thama. Ekane ada thread ekak open kare ranil awe nathnam polim hadei kiyala ayema

@John Dutton ඇත්ත ද මේ කියන්නේ? උබට මෙකේ අවතාර කීයක් තියෙනවද නික් ජෝසා![]()
මම කිවේ රටට වෙන දේ බන්UNP wage thama. Ekane ada thread ekak open kare ranil awe nathnam polim hadei kiyala ayema
Chande danne nathnam anith ayawa influence karannath baha neda? Eka unethical (ude thread ekak damme ekai)මම කිවේ රටට වෙන දේ බන්
මම හිතං ඉන්නේ මේ පාර ජන්දේ නොදා ඉන්න
ඔව් අම්ම මුගෙ කොන්ද කඩල තියෙන්නෙ ආයි නැගිටින්නම බැරිවෙන්න. මුට ඔය ප්රශ්න ටික සේරම ආවෙ ඒකෙන්.ඔය නික් ජොකාගේ අසූ තුන්වෙනි ෆේක් අකවුන්ට් එක
ඕකාට බයියෝ ගූ ගහපු නැති ටික විතරයි, ඕකා තාමත් බැසිල්ගේ පුක ලෙවකකා ඉන්නේ.
උබ අහුනොවී ඉදපන්. උබේ ජීවිත කතාව ඇහුවම උබට සිද්ධ වුණ දේ ගැන දුකයි.
තාත්තා හිටියා නම් උබ ලොවෙත් දැනට වඩා හොද සමාජ ආර්ථික මට්ටමක ඉන්න තිබ්බා.
එකේ ඇත්ත තියෙනවා බන්ඔව් අම්ම මුගෙ කොන්ද කඩල තියෙන්නෙ ආයි නැගිටින්නම බැරිවෙන්න
උඹ බයවෙන්න එපා. දෙන්නම ගූපියෝ. පරම්පරාගත චන්ද පදනමමට උබලෑ වලි ගැන උවමනාවක් නෑ. උබ තාමත් යූඇන්පී නේද කියල දැනගන්න ලැබුනොත් ඇති.
මෙන්න මේ Member මගේ හැම thread එකේම Comment දාදා යනවා මේ විදයට.
මම දැන් අවුරුදු දෙකට කලින් Elakiri එකේ කියලා තියෙනවා මගේ තාත්තා UNP කියලා
නමුත් මම දේශපාලනය ගැන මොකුත් එලකිරියේ කතා කරනෙන් නැති නිසා මෙයාට බලාගන්න ඕනේ වුනා මම ඇත්තටම කොයි පැත්තේ ද කියල මමත් එයාලගේ පැත්තට හැරිලාද කියලා ඒ වගේම මට Contact තියෙනවද කියලා (ගොඩක් අය ඕක හොයනවා) ඒ දෙක බලාපොරෝතුවෙන් මෙයා මගේ හැම thread එකේම ඔය ඉහත Comment එක ගගහා ගියා. මමත් මෙයා මොකාටද එන්නේ කියලා බලන්න P.M එකක් ගැහුවා. එයාට දැනගන්න ඕනේ වුන දේ එයා දැනගන්න ඇති කියලා මම හිතනවා. මේ තියෙන්නේ එයා ඊට පස්සේ මගේ thread වල හැසිරෙන හැටි.