එළකිරි එකේ ඉන්න දේශපාලන වෙස් ගත්ත එකෙක්

asanka+++

Well-known member
  • Jul 17, 2014
    11,361
    20,137
    113
    42
    @asanka+++ පොන්න කැම්පේන් බැල්ලිගෙ පුතාට බනිද්දි @Janatha Jhon පොන්න වේසිගෙපුතා කිකිළි වගේ වටේ පහුරුගාන්නේ ඇයි දල්ලෑ 😅
    එහෙනම පකටද මන් උගෙ ෆේක් කියලා මාව මෙන්ෂන් කරේ, ආයෙ කියවපිය තෝ මුලින් දාපු එක පොට්ට වේසිගෙපුතා.

    ඔහ් shit
    ඔය හොර කේන්දරකාරයා මේකෙ උන් රවට්ටන්න ගිහින් මට කියලා පුකේ ඇරගත්තම මාව මේකෙ පොලිටික්කෙක්ගෙ ෆේක් කියලා අඩනවා. තව ටික දවසකින් මන් ඉරෝසන්ගෙ ෆේක් කියලත් අඩයි
    ------ Post added on May 9, 2024 at 11:52 AM
     

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,209
    12,742
    113
    38
    UNP wage thama. Ekane ada thread ekak open kare ranil awe nathnam polim hadei kiyala ayema
    මම කිවේ රටට වෙන දේ බන්
    මම හිතං ඉන්නේ මේ පාර ජන්දේ නොදා ඉන්න
     
    • Love
    Reactions: sahan50

    sahan50

    Well-known member
  • Apr 15, 2024
    7,099
    6,434
    113
    kandy
    මම කිවේ රටට වෙන දේ බන්
    මම හිතං ඉන්නේ මේ පාර ජන්දේ නොදා ඉන්න
    Chande danne nathnam anith ayawa influence karannath baha neda? Eka unethical (ude thread ekak damme ekai)
     

    Zeuz

    Well-known member
  • Oct 2, 2020
    8,937
    15,589
    113
    Somewhere in this world
    ඔය නික් ජොකාගේ අසූ තුන්වෙනි ෆේක් අකවුන්ට් එක😆
    ඕකාට බයියෝ ගූ ගහපු නැති ටික විතරයි, ඕකා තාමත් බැසිල්ගේ පුක ලෙවකකා ඉන්නේ.
    උබ අහුනොවී ඉදපන්. උබේ ජීවිත කතාව ඇහුවම උබට සිද්ධ වුණ දේ ගැන දුකයි.
    තාත්තා හිටියා නම් උබ ලොවෙත් දැනට වඩා හොද සමාජ ආර්ථික මට්ටමක ඉන්න තිබ්බා.
    ඔව් අම්ම මුගෙ කොන්ද කඩල තියෙන්නෙ ආයි නැගිටින්නම බැරිවෙන්න. මුට ඔය ප්‍රශ්න ටික සේරම ආවෙ ඒකෙන්.
     

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,982
    167,808
    113
    එකමත් එක රටක
    dilann
     

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,209
    12,742
    113
    38
    ඔව් අම්ම මුගෙ කොන්ද කඩල තියෙන්නෙ ආයි නැගිටින්නම බැරිවෙන්න
    එකේ ඇත්ත තියෙනවා බන්
     

    hasithayad

    Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    මට උබලෑ වලි ගැන උවමනාවක් නෑ. උබ තාමත් යූඇන්පී නේද කියල දැනගන්න ලැබුනොත් ඇති.
    උඹ බයවෙන්න එපා. දෙන්නම ගූපියෝ. පරම්පරාගත චන්ද පදනම
     
    • Love
    Reactions: ruchira55

    sahan50

    Well-known member
  • Apr 15, 2024
    7,099
    6,434
    113
    kandy
    Up

    මෙන්න මේ Member මගේ හැම thread එකේම Comment දාදා යනවා මේ විදයට.



    මම දැන් අවුරුදු දෙකට කලින් Elakiri එකේ කියලා තියෙනවා මගේ තාත්තා UNP කියලා
    නමුත් මම දේශපාලනය ගැන මොකුත් එලකිරියේ කතා කරනෙන් නැති නිසා මෙයාට බලාගන්න ඕනේ වුනා මම ඇත්තටම කොයි පැත්තේ ද කියල මමත් එයාලගේ පැත්තට හැරිලාද කියලා ඒ වගේම මට Contact තියෙනවද කියලා (ගොඩක් අය ඕක හොයනවා) ඒ දෙක බලාපොරෝතුවෙන් මෙයා මගේ හැම thread එකේම ඔය ඉහත Comment එක ගගහා ගියා. මමත් මෙයා මොකාටද එන්නේ කියලා බලන්න P.M එකක් ගැහුවා. එයාට දැනගන්න ඕනේ වුන දේ එයා දැනගන්න ඇති කියලා මම හිතනවා. මේ තියෙන්නේ එයා ඊට පස්සේ මගේ thread වල හැසිරෙන හැටි.
    😆
    ------ Post added on Jan 7, 2025 at 7:11 PM