එළකිරි එකේ ඉන්න දේශපාලන වෙස් ගත්ත එකෙක්

Nadun26

Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,209
    12,742
    113
    38
    මෙන්න මේ Member මගේ හැම thread එකේම Comment දාදා යනවා මේ විදයට.

    උබලා ට දේපල නැති උනේ උබලා යුඑන්පී දේශපාලනය කරපු නිසා නේද.
    ආන්න දැන් දවස් කීපයකට කලින් රනිල් ජනාධිපති තීරණයක් අරං කොමිටියක් දාලා විස්තර ගන්නවා එජාප පාක්ෂිකයන්ගේ දේශපාලන පලි ගැනීම් වලට ලක්‌ උන.
    ඒකට විස්තර දාන්න නදුන්. රජයේ රැකියාවක් වත් දෙයි.
    මම විස්තර ටික හොයලා PM කරලා තියන්නම්. මට මතක් කරලා PM එකක් දාලා තියන්න. අද මම නිවාඩු. ඔෆිස් ගියාම බලලා කියන්නම්.

    මම දැන් අවුරුදු දෙකට කලින් Elakiri එකේ කියලා තියෙනවා මගේ තාත්තා UNP කියලා
    නමුත් මම දේශපාලනය ගැන මොකුත් එලකිරියේ කතා කරනෙන් නැති නිසා මෙයාට බලාගන්න ඕනේ වුනා මම ඇත්තටම කොයි පැත්තේ ද කියල මමත් එයාලගේ පැත්තට හැරිලාද කියලා ඒ වගේම මට Contact තියෙනවද කියලා (ගොඩක් අය ඕක හොයනවා) ඒ දෙක බලාපොරෝතුවෙන් මෙයා මගේ හැම thread එකේම ඔය ඉහත Comment එක ගගහා ගියා. මමත් මෙයා මොකාටද එන්නේ කියලා බලන්න P.M එකක් ගැහුවා. එයාට දැනගන්න ඕනේ වුන දේ එයා දැනගන්න ඇති කියලා මම හිතනවා. මේ තියෙන්නේ එයා ඊට පස්සේ මගේ thread වල හැසිරෙන හැටි.

    සල්ලි නෙමෙයි මනුස්සකම වටින්නේ බං.

    උබ ඌට බනින්න ගහන්න යන්න එපා රනිල් හාමුගේ බලය ඇරගෙන.

    ඕක අතැරලා දාපන්.
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,661
    75,728
    113
    මෙන්න මේ Member මගේ හැම thread එකේම Comment දාදා යනවා මේ විදයට.



    මම දැන් අවුරුදු දෙකට කලින් Elakiri එකේ කියලා තියෙනවා මගේ තාත්තා UNP කියලා
    නමුත් මම දේශපාලනය ගැන මොකුත් එලකිරියේ කතා කරනෙන් නැති නිසා මෙයාට බලාගන්න ඕනේ වුනා මම ඇත්තටම කොයි පැත්තේ ද කියල මමත් එයාලගේ පැත්තට හැරිලාද කියලා ඒ වගේම මට Contact තියෙනවද කියලා (ගොඩක් අය ඕක හොයනවා) ඒ දෙක බලාපොරෝතුවෙන් මෙයා මගේ හැම thread එකේම ඔය ඉහත Comment එක ගගහා ගියා. මමත් මෙයා මොකාටද එන්නේ කියලා බලන්න P.M එකක් ගැහුවා. එයාට දැනගන්න ඕනේ වුන දේ එයා දැනගන්න ඇති කියලා මම හිතනවා. මේ තියෙන්නේ එයා ඊට පස්සේ මගේ thread වල හැසිරෙන හැටි.
    Oya inne nickjosh ponnaya. Prassida ganikaawak. Hama ekagema athin athata gihin eda wela hoyaganna ekek.

    Pakey talk tibbata siyumali ponnayek. Podi detath hitha ridenawa. Hariyata umba wage 🤭 🤭
     

    Clockwork

    Well-known member
  • Mar 6, 2024
    9,643
    9,128
    113
    මෙන්න මේ Member මගේ හැම thread එකේම Comment දාදා යනවා මේ විදයට.



    මම දැන් අවුරුදු දෙකට කලින් Elakiri එකේ කියලා තියෙනවා මගේ තාත්තා UNP කියලා
    නමුත් මම දේශපාලනය ගැන මොකුත් එලකිරියේ කතා කරනෙන් නැති නිසා මෙයාට බලාගන්න ඕනේ වුනා මම ඇත්තටම කොයි පැත්තේ ද කියල මමත් එයාලගේ පැත්තට හැරිලාද කියලා ඒ වගේම මට Contact තියෙනවද කියලා (ගොඩක් අය ඕක හොයනවා) ඒ දෙක බලාපොරෝතුවෙන් මෙයා මගේ හැම thread එකේම ඔය ඉහත Comment එක ගගහා ගියා. මමත් මෙයා මොකාටද එන්නේ කියලා බලන්න P.M එකක් ගැහුවා. එයාට දැනගන්න ඕනේ වුන දේ එයා දැනගන්න ඇති කියලා මම හිතනවා. මේ තියෙන්නේ එයා ඊට පස්සේ මගේ thread වල හැසිරෙන හැටි.
    campaign ballige puthala tika thama peenna bari. salli walata ganith dei
     

    Chimpanzee Putha

    Well-known member
  • Mar 31, 2023
    7,692
    15,040
    113
    Milagiriya
    Oya inne nickjosh ponnaya. Prassida ganikaawak. Hama ekagema athin athata gihin eda wela hoyaganna ekek.

    Pakey talk tibbata siyumali ponnayek. Podi detath hitha ridenawa. Hariyata umba wage 🤭 🤭
    @John Dutton ඇත්ත ද මේ කියන්නේ? උබට මෙකේ අවතාර කීයක් තියෙනවද නික් ජෝසා :confused:
     

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,209
    12,742
    113
    38
    රජයේ රස්සාවක් කීවෙ කමෙන්ට් කොටන එකටද දන්නෑ. උඹව රිකෲට් කරන්න පුළුවන්ද බලනව ඇති.
    hmm
    Oya inne nickjosh ponnaya. Prassida ganikaawak. Hama ekagema athin athata gihin eda wela hoyaganna ekek.

    Pakey talk tibbata siyumali ponnayek. Podi detath hitha ridenawa. Hariyata umba wage 🤭 🤭
    hmm
    campaign ballige puthala tika thama peenna bari. salli walata ganith dei
    ow ban
    ඔය වගේ නමක් තියන එකෙක් තමයි ඊයේ මට ත්‍රෙඩ් එකක් දාල නාල ගියේ . 🥴
    hmm

     

    kasun_kbp

    Well-known member
  • May 12, 2015
    18,304
    1
    59,401
    113
    Kaduwela
    ඔය නික් ජොකාගේ අසූ තුන්වෙනි ෆේක් අකවුන්ට් එක😆
    ඕකාට බයියෝ ගූ ගහපු නැති ටික විතරයි, ඕකා තාමත් බැසිල්ගේ පුක ලෙවකකා ඉන්නේ.
    උබ අහුනොවී ඉදපන්. උබේ ජීවිත කතාව ඇහුවම උබට සිද්ධ වුණ දේ ගැන දුකයි.
    තාත්තා හිටියා නම් උබ ලොවෙත් දැනට වඩා හොද සමාජ ආර්ථික මට්ටමක ඉන්න තිබ්බා.
     

    Lovtus

    Well-known member
  • Apr 26, 2015
    13,126
    21,668
    113
    ඔය @Janatha Jhon AKA @nickjosh AKA @asanka+++ කියන මයිනගේ, බැසිලගේ, නාමලයාගේ පයි උරන සහනාධාර කැම්පේන් බැල්ලිගෙ පුතා මේ ළඟදී මට කියලා උගේ මැරිච්චි අම්මගේ බුතයාවත් බඩකරවගත්තා 😅👆. එදා ඉඳන් @Kumbhakarna22 එකෙන් මගේ comments වලට dislikes දදා දුවනවා. හොඳටෝම හිත රිදෝගෙන පොල්කිරි පොන්නයා 🤭🤭
     

    asanka+++

    Well-known member
  • Jul 17, 2014
    11,361
    20,137
    113
    42
    ඔය @Janatha Jhon AKA @nickjosh AKA @asanka+++ කියන මයිනගේ, බැසිලගේ, නාමලයාගේ පයි උරන සහනාධාර කැම්පේන් බැල්ලිගෙ පුතා මේ ළඟදී මට කියලා උගේ මැරිච්චි අම්මගේ බුතයාවත් බඩකරවගත්තා 😅👆. එදා ඉඳන් @Kumbhakarna22 එකෙන් මගේ comments වලට dislikes දදා දුවනවා. හොඳටෝම හිත රිදෝගෙන පොල්කිරි පොන්නයා 🤭🤭
    කදිමයි පොන්නයො කදිමයි
    මාර බුද්ධිමතෙක් උබ
    උඹලා ඔය @AnuradhaRa එක්ක කෙලගන්න යන්න එපා. අනුරාධ කියන්නේ මේකේ ඇඩ්මින් @spamcheck ම තමයි. ඔය නහුතයක් ෆේක් ඔක්කොම උගේම තමයි :yes:
    මාව දැන් Ban කරපන් හිඟන්නා :ROFLMAO::ROFLMAO:
     

    Lovtus

    Well-known member
  • Apr 26, 2015
    13,126
    21,668
    113
    කදිමයි පොන්නයො කදිමයි
    මාර බුද්ධිමතෙක් උබ
    @asanka+++ පොන්න කැම්පේන් බැල්ලිගෙ පුතාට බනිද්දි @Janatha Jhon පොන්න වේසිගෙපුතා කිකිළි වගේ වටේ පහුරුගාන්නේ ඇයි දල්ලෑ 😅
     

    aggregate

    Well-known member
  • Jun 8, 2011
    10,707
    11,095
    113
    @John Dutton ඇත්ත ද මේ කියන්නේ? උබට මෙකේ අවතාර කීයක් තියෙනවද නික් ජෝසා :confused:
    ඕකා ජෝන් නමට කැමතී ඒකයි හැම තිස්සෙම ජෝන් ජෝශ් වගේ නම් දාගෙන ඉන්නේ. මං හිතන්නෙ ඕස්ට්‍රේලියාවෙ කක්කුසියක් හෝදන් ඉන්දෙද්දී මූට ජෝන් කියල සුද්දෙක් දෙකට නවල පුකේ ඇරල.