මෙන්න මේ Member මගේ හැම thread එකේම Comment දාදා යනවා මේ විදයට.
මම දැන් අවුරුදු දෙකට කලින් Elakiri එකේ කියලා තියෙනවා මගේ තාත්තා UNP කියලා
නමුත් මම දේශපාලනය ගැන මොකුත් එලකිරියේ කතා කරනෙන් නැති නිසා මෙයාට බලාගන්න ඕනේ වුනා මම ඇත්තටම කොයි පැත්තේ ද කියල මමත් එයාලගේ පැත්තට හැරිලාද කියලා ඒ වගේම මට Contact තියෙනවද කියලා (ගොඩක් අය ඕක හොයනවා) ඒ දෙක බලාපොරෝතුවෙන් මෙයා මගේ හැම thread එකේම ඔය ඉහත Comment එක ගගහා ගියා. මමත් මෙයා මොකාටද එන්නේ කියලා බලන්න P.M එකක් ගැහුවා. එයාට දැනගන්න ඕනේ වුන දේ එයා දැනගන්න ඇති කියලා මම හිතනවා. මේ තියෙන්නේ එයා ඊට පස්සේ මගේ thread වල හැසිරෙන හැටි.
උබලා ට දේපල නැති උනේ උබලා යුඑන්පී දේශපාලනය කරපු නිසා නේද.
ආන්න දැන් දවස් කීපයකට කලින් රනිල් ජනාධිපති තීරණයක් අරං කොමිටියක් දාලා විස්තර ගන්නවා එජාප පාක්ෂිකයන්ගේ දේශපාලන පලි ගැනීම් වලට ලක් උන.
ඒකට විස්තර දාන්න නදුන්. රජයේ රැකියාවක් වත් දෙයි.
මම විස්තර ටික හොයලා PM කරලා තියන්නම්. මට මතක් කරලා PM එකක් දාලා තියන්න. අද මම නිවාඩු. ඔෆිස් ගියාම බලලා කියන්නම්.
මම දැන් අවුරුදු දෙකට කලින් Elakiri එකේ කියලා තියෙනවා මගේ තාත්තා UNP කියලා
නමුත් මම දේශපාලනය ගැන මොකුත් එලකිරියේ කතා කරනෙන් නැති නිසා මෙයාට බලාගන්න ඕනේ වුනා මම ඇත්තටම කොයි පැත්තේ ද කියල මමත් එයාලගේ පැත්තට හැරිලාද කියලා ඒ වගේම මට Contact තියෙනවද කියලා (ගොඩක් අය ඕක හොයනවා) ඒ දෙක බලාපොරෝතුවෙන් මෙයා මගේ හැම thread එකේම ඔය ඉහත Comment එක ගගහා ගියා. මමත් මෙයා මොකාටද එන්නේ කියලා බලන්න P.M එකක් ගැහුවා. එයාට දැනගන්න ඕනේ වුන දේ එයා දැනගන්න ඇති කියලා මම හිතනවා. මේ තියෙන්නේ එයා ඊට පස්සේ මගේ thread වල හැසිරෙන හැටි.
සල්ලි නෙමෙයි මනුස්සකම වටින්නේ බං.
උබ ඌට බනින්න ගහන්න යන්න එපා රනිල් හාමුගේ බලය ඇරගෙන.
ඕක අතැරලා දාපන්.

