ඕනෑම blogspot බ්ලොග් එක්ක ඔකොම පොස්ට් විනාඩියෙනš

Nadun26

Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,208
    12,742
    113
    38
    wordpress walin hadana blog walata adsense danna pluwanda machan.natinam self hosted wordpress walata witarada

    Self-hosted තමයි පුළුවන් මචන් දන්නා තරමින්. Wordpress.com සයිට් වල adsense දැකලා තියෙනවා මම හිතන්නේ ඒවා Wordpress උන් දාපුවා github එකේ බ්ලොග් හොස්ට් කරන්න පුළුවන් DB ඕනේ නෑ මේක බලන්න https://jekyllrb.com එහෙන් මෙහෙන් බලාගෙන මමත් එකක් හැදුවා වැඩේ එල වගේ.
     
    Last edited:

    I love JS

    Well-known member
  • Feb 23, 2016
    4,447
    375
    83
    Self-hosted තමයි පුළුවන් මචන් දන්නා තරමින්. Wordpress.com සයිට් වල adsense දැකලා තියෙනවා මම හිතන්නේ ඒවා Wordpress උන් දාපුවා github එකේ බ්ලොග් හොස්ට් කරන්න පුළුවන් DB ඕනේ නෑ මේක බලන්න https://jekyllrb.com එහෙන් මෙහෙන් බලාගෙන මමත් එකක් හැදුවා වැඩේ එල වගේ.

    jekyll github page eke host karanna epa yako.. repo eka down kalama hack wenawata wada anthai, privet repo ekak nam awulak na :yes: jekyll host karapan firebase wala :love: :yes:
     

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,208
    12,742
    113
    38
    jekyll github page eke host karanna epa yako.. repo eka down kalama hack wenawata wada anthai, privet repo ekak nam awulak na :yes: jekyll host karapan firebase wala :love: :yes:

    :yes: man eka danm hitiya, firebase gananm danm hitiye ne. Google app engine wagema ekk ne thanks
     
    Last edited:

    hasithayad

    Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    rss වල content body limit කරන්න හදන්න පුලුවන් නේද?
     

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,208
    12,742
    113
    38
    rss වල content body limit කරන්න හදන්න පුලුවන් නේද?

    මම එහෙම කරලා බැලුවා බන් එත් වැඩක් උනේ නෑ atom.xml feed එකේ full පොස්ට් එකම වැටෙනවා.