ඕන කරන හැමදේම තිබිලත් කිසි දෙයක් කරගන්න බැරි ඇයි?

Rapunzel003

Well-known member
  • Aug 30, 2022
    2,346
    4,560
    113
    img_1_1700251917539.jpg
     

    lovethebomb

    Well-known member
  • Apr 18, 2015
    4,799
    9,185
    113
    ඒ අස්සෙ ව්‍යාපාර දියුණු කරගන්න රහතන් වහන්සේ කෙනෙක් හොයනව කියහන්කො දන් දෙන්න...හනේ උඹල මෙච්චර අපිව හිනස්සන පිනම ඇති ව්‍යාපාර ගොඩ දාගන්න 😅
     
    • Haha
    Reactions: fukamura

    narihashan

    Well-known member
  • Mar 22, 2022
    5,732
    1
    8,602
    113
    Exclusive forum වලට add වෙයන්

    Blackhatworld නෙවෙයි

    තව ඕන තරම් site තියෙනවා පට්ට tips and tricks දාන, සමහර ඒවා paid, ඒවා ගනින්

    මුලින්ම scam මොනාද නැත්තේ මොනාද කියලා හොයාගනින්

    Blackhatworld එකේ නැත්තන් ඒකෙන් පටන්ගනින්
     

    BornLord

    Well-known member
  • Apr 25, 2023
    814
    1,680
    93
    Unstoppable Republic of Western Province
    Exclusive forum වලට add වෙයන්

    Blackhatworld නෙවෙයි

    තව ඕන තරම් site තියෙනවා පට්ට tips and tricks දාන, සමහර ඒවා paid, ඒවා ගනින්

    මුලින්ම scam මොනාද නැත්තේ මොනාද කියලා හොයාගනින්

    Blackhatworld එකේ නැත්තන් ඒකෙන් පටන්ගනින්
    Blackhatworld is a great place to start.
     
    • Like
    Reactions: narihashan

    Nidarshana_k

    Well-known member
  • Feb 19, 2022
    29,894
    1
    51,879
    113
    ප*යාගල
    sorry.com
    එපා වෙනවා කියලා හිතන්නේ නැතුව විවේකයක් එහෙම අරගෙන අය මුල ඉදලා හිතලා ෆේල් වෙන්න හේතුව හොයාගනින් ඊට පස්සේ ගේමක් ගහපන් හරියට.
    Thnx mcn
    man just watch adam enfory yt for seo and nichepursuit Getting traffic is the hardest thing try interlinking and baclinks use about 4 to 6 img inside a article .first do keyword research before article and then use ur targeted keywords inside article topic subtopics and through out the content. dont write articles below 2000 word count.

    for example if u are adding img img src=”(your image URL here)”> alt=targeted keywords here
    Already following them bro.
     

    SHAN_22

    Well-known member
  • Jul 20, 2018
    1,491
    1,536
    113
    Oka buduhamduruwo kiyala tiyenawa.samahrunta mukuth karanne netuwama okoma hambenawa.samahrunta try karama try karana ganata hambenawa.samahrunta try karata hena poddai hambenne.samahrunta kotchara try karath tibb a tikath nethi wenawa.

    Sasare deepu taramata hambenne.marenakan try karala ekak set wei.ehema tama design wela tiyenne.oka poddak recover karanna puluwan dana dila.ekko inna place eka change karala.
    Mata nan sahenna stress adu une arana dhamma theroge bana ahala.but dharmaya tripitake nethi widiyata kiyanawa kiyala meke aya kiyanawa.but mata nan mara help ekak e bana.
    @Emios inna place eka change karala karmayen galawenna puluwanda bn ehema? Me hamuduruwange bana koheda thiyenne matath balanna ona
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,658
    68,001
    113
    @Emios inna place eka change karala karmayen galawenna puluwanda bn ehema? Me hamuduruwange bana koheda thiyenne matath balanna ona
    Puluwan.wipaka denna puluwan chance eka tiyena tanadi tamai aye return eka hambenne.galawenna be but delay karanna puluwan
     
    • Wow
    Reactions: SHAN_22

    nash95

    Well-known member
  • Apr 30, 2018
    4,128
    1,614
    113
    Exclusive forum වලට add වෙයන්

    Blackhatworld නෙවෙයි

    තව ඕන තරම් site තියෙනවා පට්ට tips and tricks දාන, සමහර ඒවා paid, ඒවා ගනින්

    මුලින්ම scam මොනාද නැත්තේ මොනාද කියලා හොයාගනින්

    Blackhatworld එකේ නැත්තන් ඒකෙන් පටන්ගනින්
    puluwan nam niche sites, adsense walata adalawa danna ewa thiyenawa nam dapanko
     
    • Like
    Reactions: narihashan

    dayt0na

    Well-known member
  • Jan 2, 2012
    30,001
    28,909
    113
    Oya course gurala kiyena taran lesi wedak nemei website ekekata traffic adinewa kiyena eka….2012 wela puluwan athi…eth dan ba…beri un tamai anith unta ugannanne 😂
     

    vj3660

    Well-known member
  • Sep 17, 2007
    2,055
    2,307
    113
    man just watch adam enfory yt for seo and nichepursuit Getting traffic is the hardest thing try interlinking and baclinks use about 4 to 6 img inside a article .first do keyword research before article and then use ur targeted keywords inside article topic subtopics and through out the content. dont write articles below 2000 word count.

    for example if u are adding img img src=”(your image URL here)”> alt=targeted keywords here
    Thanks :)
     

    dayt0na

    Well-known member
  • Jan 2, 2012
    30,001
    28,909
    113
    man just watch adam enfory yt for seo and nichepursuit Getting traffic is the hardest thing try interlinking and baclinks use about 4 to 6 img inside a article .first do keyword research before article and then use ur targeted keywords inside article topic subtopics and through out the content. dont write articles below 2000 word count.

    for example if u are adding img img src=”(your image URL here)”> alt=targeted keywords here
    Bad bad advice for 2023
     

    vj3660

    Well-known member
  • Sep 17, 2007
    2,055
    2,307
    113
    Keep trying, even when things fail and you feel down. I was close to making a million dollars twice, but both attempts weren't successful. However, I'm not giving up. The main obstacles we often face are overthinking and associating with the wrong people, but remember, it's a journey, bro
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,658
    68,001
    113
    Bored ape release karapu dawase monkeyla bucket ekatath dagena pay karanna taram karmyak tibbe ne.$1200 giye.
     

    slsal

    Well-known member
  • Jan 25, 2018
    3,742
    3,065
    113
    හේතුව ගොඩයන්න හිතන එක.ගොඩයන එක පැත්තක තියල තමන් කැමති දේ හරියට කරන්න.මම වෙබ් එකක් කළා මගේ ගුරුවරයෙක් එක්ක එකතු වෙලා.අපි මහන්සි උනේ ලංකාවේ පලවෙනි 5 ඇතුලට එන්න.පලවෙනි 10 ට ආවට පස්සේ මම නිතියනුකුලව අයින් උනා.එතකොට තමයි මම හැරිලා බැලුවේ.අපි ලංකාවේ ඇඩ් වලින්ම සෑහෙන මුදලක් හොයල.ඉස්සෙල්ල හරියට එකවඩක් කරන්න.දැන් ආයි අලුතින් පටන්ගන්න :yes:
    ayi bun udatama awata passe ayine une. ubata ethakota kisima gain ekak na ne
     

    Antare RETURN

    Active member
  • Nov 19, 2023
    228
    191
    43
    25
    Panadura
    Luck eka tama.

    ඒ අස්සෙ ව්‍යාපාර දියුණු කරගන්න රහතන් වහන්සේ කෙනෙක් හොයනව කියහන්කො දන් දෙන්න...හනේ උඹල මෙච්චර අපිව හිනස්සන පිනම ඇති ව්‍යාපාර ගොඩ දාගන්න 😅
    Demala ponnayata ridila😂
     
    • Dislike
    Reactions: fukamura