![]()
* tiyena ewa (Pro rata) 100% fill wechhcha ewa. last year eke 100% fill kale naha .
me year eke ochcarawath wena ekak naha .
hodama wade PR yanna inna ewun canada gana balana eka .
serious kiyanne deyak karanna kalin hodata hoyala balapan macho .Oya last column 3n mokakda ganna puluwan idea eka?

ausi gvt eka kiyana wa year eka muladi mechchara gannawa kiyala . eth gatte kiyapu ganen 13.5% i .machan oke civil engineering category eke 13.5 kda fill wela thiyenne, e kiyanne thawa 86.5 thiyenawada? un call karana
ausi gvt eka kiyana wa year eka muladi mechchara gannawa kiyala . eth gatte kiyapu ganen 13.5% i .
2016/17 eke 98.9% k ma kiyapu ganen gatta .Ai mcn ehema wenne kiyala guess krnna puluwan da? Applicants la adu una wenna barida??
2016/17 eke 98.9% k ma kiyapu ganen gatta .
98.9% k aragena 13.5% ta adu wennna bahane . kattiya ona taran innawa , ganne tikai . eka hinda points gana wadi wenawa




each 8 dammoth nam ithin Aus PR eka athe



ube wade moko unePR thibath job nalu puthee , ara dala thiyanawa suddonata wath naha lu![]()
ube wade moko une


PR thibath job nalu puthee , ara dala thiyanawa suddonata wath naha lu![]()



mona category wala job karana ayatada? field eka?mona category wala job karana ayatada? field eka?

, mpokada eya kiyanne PR dala awilla odd job ekake karakara hari inna puluwan and digatama inna puluwan kiuwa , but PR nathuwa awilla odd job eka Pr walata points ganna experience ekatawath watenne nathi nisa enna epa kiuwa 

Engineering walata ape uncle kiuwe bung, Technician unta ita wada shape lu , , PR nathuwa gihilla settle wenna hari amarui kiuwa , enawa name PR dalama only enna kiuwa nathnam epa kiuwa enna, mpokada eya kiyanne PR dala awilla odd job ekake karakara hari inna puluwan and digatama inna puluwan kiuwa , but PR nathuwa awilla odd job eka Pr walata points ganna experience ekatawath watenne nathi nisa enna epa kiuwa
![]()


ube field eka kohomath jobs sulaba na ne, habai set unoth baduma thamahari yanne na bung Aussie chemical unta, mama Europe baluwe yanna![]()
ube field eka kohomath jobs sulaba na ne, habai set unoth baduma thama