ඕස්ට්‍රේලියාවට පැන ගන්න ලේසි ක්‍රමයක් කි

nvhcc89

Well-known member
  • Feb 8, 2011
    19,377
    5,820
    113
    ගෙදර/බෝඩිමේ
    IELTS nathiwa yanna puluwan. AEMC consultant eka contact karanna. Eke Dinusha aiya mata wisthara kiyala dunna. IELTS nathi ayata uni eken denawa test ekak karanna AEMC eke. 50minutes ekak. eka pass wenna 48-50 marks ganna one.. Mul para man baya wuna. lakunu awe 42i. deveni para 49k gatta. IELTS wenuwata test eka pass nisa mge english requirement eka goda. lkunu adu wunoth ehe gihin elicos kiyana course eka masa 2 1/2 karala un eketa yanna puluwan. eka nisa IELTS nisa wade amarui kiyala hithanna epa. anika course fee eka gewanna thiyenne laksha 12k withara. pennanna one 4milion withara. koti ganan one naha. Mewa danna eya kiyan naha.

    student ne ban oya :rolleyes:
     

    wasantha99

    Well-known member
  • Jan 2, 2018
    4,781
    1,493
    113
    Oya kochchara hoda na mona qwath kattiya yanawa. Giyapu bahutharayak un hodata innawa bn jeewithe. Un jeewithe uparima widinawa kochchara mahansi wunath. Api lankawata wela anunatama kabura kabura hari padiyak nathuwa hari jeewithayak nathuwa widonawa thawi thawi innawa. Stres wadi. Mm nam kiyanne kohoma hari europe ratakata ynna oane.
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,639
    67,991
    113
    Oya kochchara hoda na mona qwath kattiya yanawa. Giyapu bahutharayak un hodata innawa bn jeewithe. Un jeewithe uparima widinawa kochchara mahansi wunath. Api lankawata wela anunatama kabura kabura hari padiyak nathuwa hari jeewithayak nathuwa widonawa thawi thawi innawa. Stres wadi. Mm nam kiyanne kohoma hari europe ratakata ynna oane.

    Ma nigga come to ausi.life is 200 times better despite all the katu