exp nan 5i ban (five years ti=hibbata 2 years mun trainee kiyala kapala danawaMokadda catergory eka and state eka? Melbourne , Sydney Exp-10-15 points and English 20 points thiyenawanam next round eke wage hamba wei
)software engineer, english nam 20 dagatta marila

vic nam dan denne na wage SE lata, planning to apply for nsw



