ඕස්ට්‍රේලියාවට පැන ගන්න ලේසි ක්‍රමයක් කි

eurovisa

Well-known member
  • Apr 1, 2017
    1,699
    185
    63
    hahaha...thama oka plan ekak witharai bn... practical nh oka danma karana eka...next election eka lan welai aye update ekak dei . Canberra , Perth gana kiwweth nah unge plan ekedi..kohenda bn uba meh pacha hoya ganne :lol::lol::lol:
    Ausi inna ewunma karana sinhala site eken tamai .:yes::yes:

    SBS kiyala site ekak tiyenne
     

    eurovisa

    Well-known member
  • Apr 1, 2017
    1,699
    185
    63
    2 weeks wage kalin saratama paththu una oka :P
    mama dakke nan 2 weeks wage kalin, ita kalin apu ekakda danne nam na habai :rofl:
    Dakka nam kalin danna epai . man meke kochchara ausi gana news dala tiyenawada . ubala me ekak parakku wuna kiyala dagalanawa ,
    ubala damma nam man kalin dakinawa :angry::angry::angry: