අවුරුදු 5කින් ජාතික පද්දතියට අලුත් විදුලි බලාගාරයක් එකතු කරන්ඩ පොන්නයට බැරි උනා..මහින්දගෙන් පලි ගන්ඩ ගූ ඇන් පි පොන්නයො ටික 2වෙනි ගල් අගුරු බලාගරෙ හැදුවෙ නැ, දැන් ඉතින් පොනන්යගෙ කරුමෙ ගෙවන්ඩයි තියෙන්නෙ
ponnayge karumge gewamu next 5 years ma

අවුරුදු 5කින් ජාතික පද්දතියට අලුත් විදුලි බලාගාරයක් එකතු කරන්ඩ පොන්නයට බැරි උනා..මහින්දගෙන් පලි ගන්ඩ ගූ ඇන් පි පොන්නයො ටික 2වෙනි ගල් අගුරු බලාගරෙ හැදුවෙ නැ, දැන් ඉතින් පොනන්යගෙ කරුමෙ ගෙවන්ඩයි තියෙන්නෙ

ponnayge karumge gewamu next 5 years ma![]()
ඔව් ඉතින් අපි 2018 ඉදන් කියන්නෙ 2020 බලශක්ති අර්බුදයක් එනව කියල..
පොන්න පකා මහින්දගෙන් පලි ගන්ඩ මහින්ද ආරම්බ කරල සල්ලිත් හොයල තිබ්බ 2වෙනි ගල් අගුරු බලාගාරෙ හැදුවෙ නැ , පොන්නය පාර්ම් බෑවෙ gas බලාගාර ගහනව අරක මේක අනික කියල..ආන්තිමට ගල් අගුරු බලාගාරෙත් නැ Gas බලාගාරත් නැ..ගෝඨාභය ජනාධිපතිතුමා තිබ්බ 2 වෙනි කැබිනට් රස්විමෙන් ගල් අගුරු බලාගාරෙ සහ gas බලාගාර 4ක් හදන්ඩ පටන් ගත්ත ආන්න නායකයො..
දැන් සීන් එකේ ඉන්නෙ අයිය වගේ...මචං එරෝසන් කවුද බං රියල් ජනපති ගෝටද? මහින්ද ද? නිකං ගෝට rmv එකට පැන්නට පස්සේ අයිය පැත්තකට වෙලා හිටපං කියල මලයට කීව වගේ සීන් එකක් නේද?දැන් සීන් එකේ ඉන්නෙ අයිය වගේ...
මචං අපි හිතමුකො දැන් උඹ කියනව වගේ සෝලර් පැනල් දාල කරන්ට් එක දවල් වරුවෙ හැදුව කියල. ඒත් අපේ වැඩිම විදුලියක් ඕනෙ රෑට ඉතකොට කොහොමද සෝලර් පැනල් වලිං හදන කරන්ට් එක ස්ටෝ කරන්නෙ?සමකය ආසන්න රටක හුලං සුර්ය බලය, උදම් රල, කුඩා ජල විදුලි බලාගාර(නව තාක්ශනය ) මේ ඔක්කම තියන ෆොසිල ඉන්ධන දහනය කරන්න තාප බලාගාරයි , ලොකේ අයින් කරන ගල් අගුරු බලාගාරයි හදන සුපිරි මොල නැව් වලින් ගෙනාව දේශපාලකයෝ පත් කරන රටක . උබලට ඔහොම ලයිට් කපල මදි බන් . කුම්බල මාලු කැවනම් විදවපන් දැලි පුසෝ.

රෝසි ආච්චි;25135364 said:දැන් උබ කියන්නේ ජනාධිපති වෙලා මාස 2න් පවර් ප්ලාන්ට් ගහන්න කියලද? මේක වෙන නිසා තමා මහින්ද සාම්පූර් පටන් ගත්තේ, ඒත් යහපාලනේ ඒක හදන එක නැවැත්තුවා, ඒක හැදුවානම් නැෂනල් ග්රිඩ් එකට කෙලින්ම මෙගාවොට් 500ක්.

Pambayek Janadhipathi wela Ponnayek agamathi unama ohoma thama.
Dan ithin karuwale hitahalla![]()
ජෙප්පා කිච වියජෙප්පා කිච විය


තොපිට ලයිට් එක කපන්නත් රටක් ඉතිරුවෙලා තියෙන්න ඕන නේද? ඕක පැය දෙකක් කැපුවට ලොකු අවුලක් නෑ.ජාතික ආරක්ෂාව නැත්නම් පැය 24ම උනත් ලයිට් දාගෙන ඉඳලා වැඩක් තියේද?
ඊයෙ කරන්ට් එක කපල, කාල සටහනත් දාල, දැන් ඒක අකුළගෙන ජෙප්පො කිච උනාලු
තෝ නම් නියම අඩු කුළේ මුඩුක්කු බයියෙක් තමයි![]()

පල හිඟන වේසිගෙ පුතෝ යන්න.තෝ මේකේ FAKE හදාගෙන tags දදා පඬි ටෝක්ස් දෙනව වගේ අපිටත් ඵහෙම කරන්නද කියන්නෙ..hamu mahaththaya ගෙ FAKE ඵකත් තොගෙ කියල දන්නව.තොගෙ කුලේ අපි දන්නවද බල්ලො.දාපිය මෙතන තොගෙ උප්පැන්නෙ..ඊට පස්සෙ හොයපන් අනිත් උන්ගෙ කුලේ.අවජාතක පොන්නයා..තමන්ගෙ ගූ හෝදන් හිටපන් අනුන්ගෙ පුකවල් හෝඳන්න කලින්.![]()
පල හිඟන වේසිගෙ පුතෝ යන්න.තෝ මේකේ FAKE හදාගෙන tags දදා පඬි ටෝක්ස් දෙනව වගේ අපිටත් ඵහෙම කරන්නද කියන්නෙ..hamu mahaththaya ගෙ FAKE ඵකත් තොගෙ කියල දන්නව.තොගෙ කුලේ අපි දන්නවද බල්ලො.දාපිය මෙතන තොගෙ උප්පැන්නෙ..ඊට පස්සෙ හොයපන් අනිත් උන්ගෙ කුලේ.අවජාතක පොන්නයා..තමන්ගෙ ගූ හෝදන් හිටපන් අනුන්ගෙ පුකවල් හෝඳන්න කලින්.![]()
පල හිඟන වේසිගෙ පුතෝ යන්න.තෝ මේකේ FAKE හදාගෙන tags දදා පඬි ටෝක්ස් දෙනව වගේ අපිටත් ඵහෙම කරන්නද කියන්නෙ..hamu mahaththaya ගෙ FAKE ඵකත් තොගෙ කියල දන්නව.තොගෙ කුලේ අපි දන්නවද බල්ලො.දාපිය මෙතන තොගෙ උප්පැන්නෙ..ඊට පස්සෙ හොයපන් අනිත් උන්ගෙ කුලේ.අවජාතක පොන්නයා..තමන්ගෙ ගූ හෝදන් හිටපන් අනුන්ගෙ පුකවල් හෝඳන්න කලින්.![]()
දවසටම අැති..