කලාත්මා කියන එකිගෙ සීන්එක මොකක් ද?

Bumbzy

Well-known member
  • Jul 20, 2015
    1,807
    2,006
    113
    Galle
    You are too late machan... Dan comments wadi nool bolayak wage patalila... Aru mu ekka budiyahattalu.. thoppi gahenne malu.. hila lokuili.. 3 some 2 some gang bang GILF MILF wife sharing , horney strangers eki meki noki hama ekakma... තුප්පහි බං.. යන්න එපා දැන්නම් ඒ පැත්ත පළාතේ
     
    • Haha
    Reactions: redux

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,989
    167,818
    113
    එකමත් එක රටක
    Confused Season 1 GIF by NETFLIX
     
    • Haha
    Reactions: Hasistranger

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,661
    75,728
    113
    පොෂ් වට්ටි අම්මලා ටික හාව කරගෙන profile එක අප් කරගෙන
    ඔය කෙල්ල මචන් මුලින්ම හෙන කුලෑටි විදියට හිටියෙ. හෙන අහින්සක විදියට කතා කලේ. කට්ටිය ඕකින්ගෙ අහනවා english ඉගෙන ගන්නෙ කොහොමද කියලා. ඕකෙන් තමා පටන්ගත්තේ

    පස්සෙ මචන් මේකි එක පාර හෙන භීශන සීන් එකකට බැස්සා. එක එකාගෙන් ගේම ඉල්ලන්, ඒකිගෙ opinion එක දිදී එකම රැඟිල්ල tiktok එකේ.

    කබ්බො ෆොර්ම් කර්නන එපා කියන්නෙ ඕක තමා
     

    Amith0424

    Well-known member
  • Oct 27, 2010
    14,335
    24,542
    113
    ℒ𝓸𝓬𝓪𝓽𝓲𝓸𝓷
    Nope mama dan dakka kukku na pucac na .. so very hard machan .
    නුවර බැලුවම ගාල්ල පේන එක අවුලක් නෑ. අල පෙන්නල ළුුණු ගත්තට අවුලක් නෑ. ඒත් cuccu නෑ කියන්නෙ :sorry: